ביתכם הוא אתם - הבתים הכי יפים באילת

מאת: או-מד מדיקל ● 12/9/2014 10:20 ● ערב ערב 2671
מאת: אורית ברוד / קר וחדשני, קטן ואינטימי או בית עם הרבה מוטיבים מדבריים. כל אחד ועיצוב הבית שלו. ארבעה אילתים פותחים לנו צוהר אל הבית הפרטי שלהם שמשקף את חייהם הפרטיים, האלמנטים העיצוביים המועדפים עליהם ואיך נראית הפינה הפרטית שלהם שנקראת- בית. תראו לנו את ביתכם ונדע מי אתם
ביתכם הוא אתם - הבתים הכי יפים באילת

הבית הכפרי

הבית: בית קרקע ברחוב השומרונים, חמישה חדרים. עיצוב כפרי ונעים.
תמונת כתבה
הדיירים: בני משפחת טל- רמי, הלית ושני בניהם הבוגרים: עידו ואתגר בני 13 ו- 17. דברי הדיירת: "את הבית קנינו לפני 11 שנה, עשינו בו שיפוץ גדול- מטבח חדש, חדרי אמבטיות ושירותים, ריצוף חדש, צביעה ואת החצר". ממליצים: "חברה המליצה לנו לרצף בזוית של 45 מעלות, זאת אומרת ריצוף אלכסוני ואת זה אנחנו מעבירים הלאה, זה נותן תחושה של מרחב גדול יותר". הפרקטי: "כמובן זה שהמטבח פתוח לסלון. בעיצוב המטבח לא חסכנו, כדי שלא נצטרך להחליף אותו אחרי חמש שנים". הנוסטלגי: "המזנון בסלון, שאותו עיצבו ובנו לנו ב'נגרית חזן' והוא עבר איתנו מהבית הקודם". היקר: "המקרר". טיפים חשובים בעיצוב הבית: -ליצור חמימות בבית, שתהיה תחושה של בית שחיים בו. -צבע. להוסיף לבית נגיעות של צבע, אם זה על הקירות, תמונות צבעוניות, חפצים וכדומה. -ליצור כמה שיותר מקומות אחסון, על מנת ליצור סדר בבית.

הבית המדברי

הבית- בית ויליאמס, בית האבן המיוחד והעתיק הממוקם בכניסה לנחל שלמה למרגלות הרי אילת. הבית משקיף על ים סוף והרי אדום שבירדן. נבנה בשנת 1931 בתקופת המנדט הבריטי והיה שייך למרגל אנגלי בשם לורד ליאונארד ויליאמס. לפני מספר שנים נמכר ועבר לבעליו הנוכחיים. בית קרקע בנוי מאבן בעל 4 חדרים. הבית מחודש אם כי העיצוב שלו כולל סממנים של פעם. בנייה נטו מדברית בעיצוב ייחודי.
תמונת כתבה
תמונת כתבה
הדיירים: אלדד ויערה עם בתם התינוקת שייה. דבר הדיירים: "כשנכנסנו לבית הזה, בראש ובראשונה היה צריך לדאוג לצמחיה ולאדמה המדברית ולדאוג לשמר את המבנה ההיסטורי: הבלטת האבנים, בנייה מבוץ וכדומה". המלצה עיצובית: "אנחנו שואבים טיפים וידע מכל הקשור לבניה טבעית ואקולוגית". החשוב: "החצר עם הנוף המדברי והים, והמטבח כמובן". הפרקטי: "עובי הקירות בבית הוא כ- 60 ס"מ מאבן טבעית, גרניט שליקטו מהאזור בתקופת המנדט הבריטי, מה שמספק בידוד מצוין". הנוסטלגי: "כל הבית הוא פיסת נוסטלגיה. הברנג'ה של פעם הייתה פה: רפי נלסון שתל את עץ הדקל הכי גבוה, יהודית רביץ ישבה פה על הגג וכתבה את השיר 'שבתות וחגים'". היקר: "הקמין". טיפים חשובים בעיצוב הבית: -כמה שיותר חומרים מהטבע, מהמדבר, בהתאם למקום שירגיש הכי טבעי. -לשלב בידוד נכון לכניסת האור לבית. -ניקוז המים של המקלחות והמטבח לטובת שימוש כ'מים אפורים'.

הבית ה'נקי'

הדירה: דירת פנטאהוז בסוף רחוב ששת הימים, ארבעה חדרים + גג בבניין בן 4 קומות. כ- 100 מ"ר. הבית מעוצב בקו נקי- כפרי משהו. מינימאליסטי וכולל את מה שצריך, בלי יותר מדי פיצ'יפקעס.
תמונת כתבה
תמונת כתבה
הדיירים: דנה ורועי אלוש, ושני ילדיהם הקטנים, אמה בת 4 ותומר בן השנתיים. דברי הדיירת: "גרנו בשכירות והיינו חייבים לפנות את הבית מעכשיו לעכשיו, החלטנו שאנחנו קונים בית. זה היה הבית הראשון שרועי ראה ומיד התלהב. באתי, אהבתי וקנינו, אמנם מהקבלן, אבל הבית כבר היה מוכן מלבד המטבח, שרק אותו עיצבנו לפני טעמנו". המלצה עיצובית: "כשקונים בית מקבלן, כדאי לעשות את השינויים לפני שנכנסים לגור בו". הפריט החשוב בבית: "שולחן האוכל". הפרקטי: "אני אוהבת שהבית קטן ופרוס על קומה אחת, אנחנו עם שני ילדים קטנים וחשוב שהכל יהיה קרוב ונגיש". פריט נוסטלגי: "האמת שאין לנו פריט נוסטלגי בבית". היקר: "בעיקר מוצרי החשמל". טיפים לעיצוב הבית: -אווירה רגועה, בית רגוע. אני אוהבת רגוע. -לשלב צבעים, גוונים, כדי שלא יהיה הכל באותו צבע, אבל שיהיה רגוע ומתון. אפשר בנגיעות קטנות- כריות, חפצים. -לנצל חללים. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש