רהיטי העיר - רהיטים מעוצבים לבית בהתאמה אישית

מאת: ניר אמיתי ● 8/9/2022 18:12 ● ערב ערב 3085
תושבי אילת, רוצים להתחדש בריהוט איכותי לבית במחירים נוחים? ● כל הסיבות למה רהיטי העיר היא החנות שאתם חייבים לבקר בה● הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל שכדאי לשים לב אליהם ● וגם, כל הטיפים החשובים שיסייעו לכם בעת קניית ריהוט חדש לבית
רהיטי העיר - רהיטים מעוצבים לבית בהתאמה אישית
בחרו בריהוט המתאים בסגנון העיצוב ובגוון לזה של החדר בו הוא ימוקם

אילתים כבר מזמן יודעים שכאשר מגיע הזמן להתחדש ברהיטים לבית, יש חנות אחת שחייבים לבקר בה - רהיטי העיר אילת. מדובר בחנות הגדולה והוותיקה ביותר בעיר בענף הרהיטים, המספקת פתרונות עיצוב לתושבי העיר כבר למעלה מ-12 שנה ומציעה מגוון רחב של רהיטים, כך שכל לקוח יכול למצוא בחנות את הרהיטים שמתאימים לו מבחינת הסגנון והתקציב. 

 

ריהוט באילת קונים רק ברהיטי העיר


הבעלים, יחיאל סבג, יחד עם צוות החנות מספקים ייעוץ מקצועי והתאמה של המוצר בדיוק לפי הצורך של הלקוח, וניכר כי הם כל הזמן דואגים להרחיב ככל הניתן את מגוון המוצרים כך שיכלול מוצרים איכותיים, מעוצבים ומשתלמים במיוחד. רוב לקוחות החנות הם תושבי העיר - שוכרי דירות ובעלי נכסים עם צרכים שונים. למשל, ריהוט לדירות נופש או ריהוט גן לחצר. בין מבחר הרהיטים שבחנות ניתן למצוא: שולחנות כתיבה, מערכות ישיבה, כסאות משרדיים, שולחנות משרדיים, מיטות, ארונות, שידות, סלונים, פינות אוכל, מזנונים וריהוט נוסף.
בזכות ניסיון נצבר רב שנים, ברהיטי העיר דאגו לקחת את חוויית הקניה צעד אחד קדימה ולאפשר ללקוח ליהנות מיבוא אישי וגם מייצור בהזמנה אישית של המוצר הנבחר, לפי מידות, חומרים וצבעים, ותוך שמירה על איכות גבוהה ומחירים תחרותיים. כל זאת מתאפשר הודות לשיתוף הפעולה עם מפעלים, נגרים ורפדים מומחים ברחבי הארץ והעולם. 
מקור מיוחד לגאווה הוא המוניטין לו זכתה החברה בשל האמינות והמאמצים הרבים המושקעים על ידי הצוות להעניק לכל לקוח, קטן כגדול, את השירות המקצועי הטוב והמהיר ביותר. 
יחיאל סבג: ״אנו מתייחסים ברצינות לכל פניית לקוח משלב ההתלבטות בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורו ובהמשך בשירות לאחר הרכישה, על כן בחרנו בקפידה את אנשי השיווק והמכירה שעובדים בצוות שלנו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל פניה או בקשה ותיהנו מהטיפול המסור של נציגינו״.

 

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול


רהיטי העיר אילת אינה עוד חנות רהיטים. היא מציעה ללקוחותיה מבחר פתרונות ישיבה, אחסון ושינה שכל אחד מהם מעניק לכל חלל נגיעה של תשומת לב ואמירה אישית בעלת נוכחות. בין אם זה סלון לשטחים קטנים, ספות שנפתחות למיטות, או סלונים שנפתחים למיטות. 
החזון המוביל של רהיטי העיר הוא לספק ללקוחות מבחר ריהוט לבית והלבשת החלל, בעיצוב מיוחד המעניק עושר ויזואלי, היוצר בכל חלל אווירה אלגנטית ומרשימה. קולקציות הריהוט לבית שניתן לרכוש בחנות מגלמות בתוכן חשיבה מעמיקה על כל הפרטים הקטנים, שיוצרים יחד מסר עיצובי עוצמתי ועמידות לאורך זמן. הרהיטים קלים לתחזוקה ולניקוי ומגיעים במבחר דגמים וגדלים, המתאימים לכל סוג של חלל. כמו כן, כל המוצרים בחנות עברו בדיקת איכות קפדנית והלקוחות נהנים משירותי הובלה בהספקה מהירה כולל הרכבה.

 

יחיאל ואנה מתייחסים ברצינות לכל לקוח משלב ההתלבטות ועד לאחר הרכישה

 

לקנות ריהוט במחיר נוח מבלי להתפשר על איכות 


בעבר רבים האמינו כי ריהוט איכותי לבית חייב להיות יקר, אולם עם חדירת רשתות מחו"ל שהציעו ריהוט איכותי במחירים נמוכים, השתנה הקונספט. כיום, רבים מתושבי אילת מבינים שניתן ליהנות מריהוט איכותי מבלי לקרוע את הכיס. ברהיטי העיר תוכלו ליהנות ממבחר איכותי, עכשווי של רהיטים לבית ולחצר, לרבות  חדרי שינה, מיטות זוגיות, מיטות ילדים ומזרנים של פולירון, מדי קומפורט ועוד, במחירים ללא תחרות. 
לאלו מבינכם שנמצאים בחיפוש אחר חדר שינה חדש במחיר משתלם, כדאי לדעת בימים אלו מתקיים מבצע שאסור לפספס - חדר שינה קומפלט ארון עם מזרן החל מ-5,500₪.

 

דגשים לקנייה נכונה של ריהוט


בעת קניית ריהוט לבית ישנם מספר נושאים שכדאי לקחת בחשבון. הדבר הראשון שחשוב לדעת, הוא מה השימוש הנדרש עבור פריט הריהוט, מיהו קהל היעד שלו וכמה אנשים יעשו בו שימוש שוטף. בשלב השני, הגדירו מראש את גובה התקציב לקניית רהיטים וכך תוכלו להתמקד בפרטי ריהוט בטווח מחירים שמתאים לכם. בנוסף, רצוי שתחליטו מראש היכן יוצב פריט הריהוט ותיקחו מידות של השטח הפנוי עבורו, כך תבטיחו שתבחרו ברהיט בגודל מתאים, שכולל גם טווח תנועה נוח סביבו. בין אם מדובר בסגנון כפרי, מודרני, אלגנטי, קלאסי  או צעיר, בחרו בריהוט המתאים בסגנון העיצוב ובגוון לזה של החדר בו הוא ימוקם. שאלו את עצמכם, האם הרהיט נדרש להעניק טון מרגיע לחדר או זריקת צבע לחלל?


תושבי אילת מוזמנים להגיע למשכנה החדש של חנות התצוגה ברחוב חטיבת הנגב 13 (גן בנימין). צוות החנות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל פניה. אז בואו לסייר בחנות, להתייעץ ולהתרשם מהקולקציות האקסקלוסיביות של סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, שידות, פתרונות הום סטיילינג, מזרנים, ריהוט משלים ועוד.

 

חטיבת הנגב 13 אילת (צמוד לגולדווטר)


שעות פתיחה: א׳- ה׳ 8:00 - 20:00 ו׳ 8:00 - 13:00


טלפון: 053-5560020


helek101@gmail.com


https://www.cityfurniture.co.il/

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת