תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/1/2024 16:10 ● ערב ערב 3155
טיפ לילידי השבוע - זהו שבוע עמוס במיוחד בלוח הזמנים אלכם בגלל אירועים הנובעים ממצב הכוכבים במזל שלכם. זה הזמן לעשות רשימה מסודרת , לעבוד לפיה ולא לחרוג ממנה.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

 

טלה

 

בית הקריירה שלכם פעיל ולכן אין יותר מה לחכות לזמן טוב אחר שיגיע - אלא למצות את מקסימום האפשרויות הניתנות לכם בזמן זה. ייתכן ובחודש הקרוב תהיו נסערים מהרגיל בגלל ביקור הכוכב השליט שלכם במקום המסמל את היכולת שלכם ליצור לעצמכם קריירה. עובדה זו עלולה לגרום לכם לעשייה מתוך לחץ ועצבנות. תיתכן חוסר סבלנות מצטברת, שתגרום לכם לעיתים לאבד שליטה. 


 

שור

 

עליכם להיזהר בשבוע הקרוב מהיתקלות עם רשויות בגלל נושאים בירוקרטים שונים. זה הזמן שלכם לטפל בנושאים רבים שלא אהבתם בגלל האנרגיה שהם מוציאים מכם ובכל זאת להתחיל לפתור אותם אחד לאחד, עד אשר תסיימו את כל המטלות שלכם. גם נושאי זוגיות יהיו אטרקטיביים יותר השבוע בגלל ביקור הכוכב המקושר אתכם וונוס - במקום המסמל את הצורך האישי שלכם במגע אינטנסיבי והנאות חושים.    


 

תאומים

 

אתם ממשיכים לעבוד קשה ולהוכיח את עצמכם בכל הנוגע לנושאי קריירה למרות הקשיים שאתם חווים בגלל מעברו של הכוכב סטורן, שגורם לכך שתצטרכו לעבוד קשה מהרגיל וכל זאת על מנת לממש את המטרה שיש לכם על מנת להגיע ליעדים גבוהים, כדי לזכות בקידום מקצועי. אתם עוברים תהליך שלא נותן לכם מנוחה רגשית, ולכן יחסים קרובים יכולים לצאת נפסדים בגלל חלוקת הנטל שאתם יוצרים.   


 

סרטן

 

נושאי זוגיות ושותפויות עומדים עכשיו על הפרק ונראה שהקרובים אליכם לא תמיד חושבים כמוכם ולכן אתם מרגישים תסכול. זה הזמן להתלבטות אישית בין לעשות מה שטוב לכם לבין ההבנה שלכם שלאחרים לא תמיד נוח להסכים אתכם בנוגע לדרך חשיבתכם ואם לא תעלבו מכך, תבינו שזו אכן זכותם. בכל מקרה תהייה זו למידה עבורכם להיות יותר מודעים גם לצרכים האישיים שלכם. עובדה זו מנוגדת לדפוס הרגשי הרגיל שלכם, שבו אתם מזדהים עם צער האחרים ופחות חושבים על עצמכם.  


 

אריה

 

זה הזמן שלכם לדחוף כמה שיותר בנושאי עבודה כיוון שאתם בדרך להצלחה ולכך שכולם יכירו  בערך המקצועי שלכם. אל תצפו שיבינו אתכם ללא מילים ולכן חשוב שתעבירו מסרים ברורים ויציבים לגבי כל מה שעולה על דעתכם. בכל הקשור לבית, עבודה ולמשפחה אתם מעלים עכשיו שלב והילוך ואתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להגיע להחלטות חשובות ביחד עם בני/בנות הזוג שלכם. 


 

בתולה

 

כוכב העשייה ושמו מארס נכנס למקום המתחבר באופן ישיר אל הצורך שלכם להיות בקשר עם המשפחה הגרעינית שלכם ולצורך הפנימי בתקופה זו לשתף את הקרובים אליכם בנושאים האישיים שלכם. זה הזמן ליצור חשיבה מחוץ לקופסא על מנת לקרב את כולם אליכם ולבלות איתם זמן איכות במגוון דרכים ותחביבים שמעלים לכולכם לעליית מצב הרוח. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע בעצמכם ובסביבה בדרך יצירתית.   


 

מאזניים

 

מאחר ואתם מזל שבדרך כלל העשייה שלכם איטית ולעיתים אף קשה לכם להגיע להחלטות, הרי שעכשיו זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולפעול בצורה מאוד מחושבת, מהירה, וללא היסוסים.  כל נסיגה מהמטרות הראשוניות שלכם רק תעזור לאחרים ותחליש את כוחכם. המשפחה והמושג יחד מאוד משמעותי עבורכם ולשם כך, אתם מנסים לצבור כמה שיותר שעות איכות של כולם יחדיו.  


 

עקרב

 

אתם נמצאים בתקופה מעניינת מבחינתכם בעיקר בגלל ריבוי כוכבים שנמצאים יחדיו במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שנותן לכם תחושה של התחלה חדשה וגם מביא לכם את ההזדמנויות הדרושות להצלחה.  כרגע יש לכם קונפליקט פנימי שבו אתם מתלבטים מה הדבר הנכון ביותר לעשות עבור עצמכם. מצד אחד, הנשמה דוחפת אתכם לעשייה ולמימוש ומצד שני אתם מנסים לעשות מה שמתבקש מכם.  


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה כלכלית שבה אתם  מנסים לעזור לעצמכם בדרכים שונות על מנת לממש את תוכניותיכם. אתם יודעים פנימה שהדברים יסתדרו, אך עדיין אינכם יודעים כיצד.  זמן רב מדי ויתרתם על עצמכם ועל העשייה שלכם ולכן הגיע הזמן שתיקחו החלטה ותפסיקו להסתובב סחור סחור סביב עצמכם. אף אחד לא יעשה את הדברים טוב מכם, ולכן ככל שתקדימו לעשות ולפעול, ייטב לכם.  


 

גדי

 

בתקופה הקרובה ישחק לכם המזל ונראה שלא יהיה יום אחד דומה למשנהו בחייכם. כוכבים משמעותיים נמצאים במזל שלכם ובפתח בית הכספים, וגורמים לכם לתקופה של אינטנסיביות משמעותית. כמו כן, כוכב השפע שנמצא בזווית טובה אליכם ,  עדיין מאפשר לכם את ההתקדמות לה אתם מייחלים וגם הכוכב סטורן שסוף סוף יצא מהמזל שלכם, מאפשר לכם להתמגנט אל האפשרויות הטובות על מנת להצליח .  


 

דלי

 

השמש בשמיים וכוכב נוסף משמעותי ושמו פלוטו , עדיין נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה ולכן הגיע הזמן שתקשיבו היטב למה שהאני הפנימי מנסה להנחות אתכם, זו הדרך הנכונה ביותר עבורכם להביע את רגשותיכם, ולהביא את עצמכם למימוש אישי. זוהי תקופה שאולי פחות אפשר לפעול בה, אך בהחלט מתאימה לתכנון, כדי שבהמשך תוכלו להיות מרוצים מהתוצאות של דרך פעולתכם. 


 

דגים

 

אתם מנסים לבנות את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ואף עושים כל מיני מעשים שהם חריגים לאופייכם הרגיל וכל זאת על מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שעשיתם את המקסימום על מנת שבהמשך אף אחד לא יוכל לבוא אליכם בטענות על כך שהזנחתם את תפקידכם. מבחינה אישית וכלכלית זוהי תקופה שבה אתם צריכים יותר להיזהר כיוון שהכוכב נפטון שעדיין נמצא במזל שלכם, עלול לגרום לכם לחוסר ראייה נכונה של העובדות. .  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש