תערוכת אומנות ויזואלית באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/9/2023 22:20 ● ערב ערב 3138
היכונו לתערוכה ראשונה מסוגה באילת, המתקיימת בליווי ותמיכה של גורמים משמעותיים בשדה האומנות בארץ כמו סמנכ״לית ואוצרת ראשית של מוזיאון ארץ ישראל ויו״ר ראש איקום רז סמירה, יו״ר מועצת המוזיאונים יגאל בן שלום, בשיתוף תאגיד התיירות ועיריית אילת, והינה חלק מיוזמה של האוצרת והמפיקה סלין אברהמי לפיתוח העשייה התרבותית והאמנותית בעיר
תערוכת אומנות ויזואלית באילת
תגיות:

היכונו לתערוכה ראשונה מסוגה באילת, המתקיימת בליווי ותמיכה של גורמים משמעותיים בשדה האומנות בארץ כמו סמנכ״לית ואוצרת ראשית של מוזיאון ארץ ישראל ויו״ר ראש איקום רז סמירה, יו״ר מועצת המוזיאונים יגאל בן שלום, בשיתוף תאגיד התיירות ועיריית אילת, והינה חלק מיוזמה של האוצרת והמפיקה סלין אברהמי לפיתוח העשייה התרבותית והאמנותית בעיר. 
במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר, תתקיים תערוכת אמנות באילת, אשר הינה חלק מחזון גדול יותר ליצירת סצינה של אמנות ויזואלית בעיר, זאת לצד האומנות המקומית והפסטיבלים האיכותיים המתקיימים באילת, כגון פסטיבל הג׳אז אשר יתקיים במקביל. בתערוכה יוצגו עבודות צילום ווידאו של אנג׳ליקה שר, כאמור תחת אוצרות והפקה של סלין אברהמי, אשר זוהי גם יוזמתה. 

 


שר, אשר מציגה בארץ ובעולם ועבודותיה נמצאות באוספי טובי המוזיאונים, מביאה את פרשנותה לאגדות ומיתוסים מליטא, ארץ הולדתה. כל זאת באמצעות צילומים רוויי סמלים ואסוציאציות המתכתבים עם תולדות האמנות והספרות. 
התערוכה מרתקת וייחודית ומביאה עבודות שטרם נראו בארץ. לא להחמיץ.  

גלריית אמני אילת, רחבת מוזיאון אילת עירי, פתיחה חגיגית מוצ"ש 30.9; 19:45, הכניסה חופשית


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש