אילתים - אל תפספסו את ההזדמנות שלכם לנכס פרימיום ברובע השדה

מאת: רותם נועם ● 14/9/2023 16:48 ● ערב ערב 2064
אילת עוברת בימים אלה מהפכה נדל''נית דרמטית והביקוש לדירות ברובע השדה החדש רק הולך וצובר תאוצה ● המחירים האטרקטיביים, לצד התוכניות לשילוב אטרקציות תיירותיות עם מסחר עירוני, תעסוקה ושטחי ציבור נרחבים קורצים למשקיעים מהמרכז ואולם, בחברת אייל פרץ, שבונה את אילת כבר 25 שנה, מאמינים שהאילתים הם הראשונים שצריכים ליהנות מהאפשרות להשקיע בפרויקט יוקרתי ליד הבית, שערכו הנדל''ני רק צפוי לעלות
אילתים - אל תפספסו את ההזדמנות שלכם לנכס פרימיום ברובע השדה

עשרות דירות כבר נמכרו נכון להיום בפרויקט של אייל פרץ, ברובע השדה הנבנה בימים אלה באילת, ששיווקו החל ממש לאחרונה. את הנתון המדהים הזה מספק אייל פרץ, מהקבלנים המובילים בארץ, ומי שבונה את אילת כבר רבע מאה, ומכיר אותה ואת האילתים, לפני ולפנים. כל מי שעובר בימים אלה לאורכו של הרובע החדש, הממוקם במיקום פרימיום, יכול להבחין בכבישים הנסללים לאורכו ולרוחבו של הרובע, המחברים אותו למרכז העיר ולאזור התיירות, כחלק ממהלך כולל המחבר את חלקי העיר לכדי אזור מעורב של מגורים, פנאי, תיירות, מסחר ותעסוקה.  

חברת אייל פרץ מציגה את פרויקט היוקרה שלה - אייל פרץ בשדה, הכולל  168 יחידות דיור, מתוכן 126 יחידות המשווקות בימים אלה בשוק החופשי, בתמהיל דירות מרווחות של 3-4-5 חדרים, לצד פנטהאוזים ודירות גן. המדובר בשכונה בת 14 בניינים בני 5-6 קומות, כאשר גודלן של הדירות ינוע החל מ- 80 מ"ר לדירת 3 חדרים, 110 מ"ר לדירות 4 חדרים ו-125 מ"ר לדירות פנטהאוז עם מרפסות מרווחות.
 

המלאי הולך ואוזל במהירות. הדמיית השכונה אייל פרץ בשדה


מיקום מנצח


הפרויקט אידיאלי להשקעה, ומאופיין במיקום פריים, בצמוד לאזור התיירות ולחוף הים של אילת, ובמרחק הליכה מכל מרכזי המסחר והאטרקציות שיש לאילת להציע והוא למעשה, יהווה חלק מרכזי בשכונת מגורים ומלונאות משולבת המתפרסת על שטח כולל של כ-1,046.87 דונם במתחם שדה התעופה.
ריכוז המגורים במרכז מתחם השדה, ייבנה כרצף למגורים המתוכננים בבריכות המלח ממזרח, סביב שדרה מרכזית, ולצד פרישה ייעודית למלונאות בחלק הדרומי, וברצף למתחם המלונות ממזרח. זכות ראשונים לאילתים


בראיון ל'ערב ערב באילת', התייחס היזם והקבלן אייל פרץ למגמה שהוא מזהה בקרב משקיעים מהמרכז, שמגלים יותר ויותר עניין בדירות נופש: "נדל"ן בישראל בסופו של דבר, לאורך זמן, תמיד עולה", הוא מסביר, "ואילת היא דוגמה טובה לעלייה מתונה ועקבית לאורך השנים". פרץ מחזיק בתפיסת שיווק המתייחסת לנוכחות המקומית כבעלת משקל גדול. "הכלל הראשון בנכס להשקעה, הוא שהנכס חייב להיות קרוב אליך פיזית, על מנת שתוכל לפקח ולתחזק אותו מקרוב. מומלץ שתהיה זיקה בין מיקום הנכס לקונה", הוא מסביר, "במיוחד כאשר מדובר באדם פרטי שאינו משקיע נדל"ן מקצועי" ולכן חברת אייל פרץ שבבעלותו, פונה בראש ובראשונה אל תושבי אילת שמחפשים נכס להשקעה, נכס שיכול בשנים הראשונות לאכלס גם זוג צעיר, או את ילדי הרוכשים, שכן הדירות מרווחות והמרחקים באילת מרובע השדה לכל מקום בעיר קטנים, בזכות כבישי הגישה שבו.
"אני מציע לאילתים את זכות הראשונים, לבוא ולהתרשם מהפרויקט וליהנות ממיקומי הפריים במה שאין ספק שהולך להיות הטרנד הנדל"ני האטרקטיבי ביותר שאילת תציע בשנים הקרובות. מדובר במאגר מוגבל, בסופו של יום צפויות להבנות ברובע כולו 1,006 דירות, ש-75% מהן בלבד תצאנה לשיווק בשוק החופשי, כאשר הפרויקט של חברת אייל פרץ הוא ללא ספק היוקרתי ביותר, הודות לאופייה של חברת הבנייה המתמחה בהקמת שכונות וילות וקוטג'ים כדוגמת הפרויקט "שירת הים" האקסקלוסיבי שבנייתו הסתיימה ברובע 11 בשכונת השחמון וכן פרויקט אייל פרץ ברובע 2 שמכירת חלקו הראשון נשלמת בימים אלה".
בחברת אייל פרץ, מאמינים באנשי מקצוע מקומיים שמחוברים לקהילה ולצרכיה. משווקת הפרויקט, אירית פריאנטה: "הקירבה מאפשרת לי לתת יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח ולא בשלט רחוק. הנוכחות בשטח היא לב הצלחת הפרויקט".

 

''כמשקיע אני יודע שהכלל הראשון   בנכס להשקעה, הוא שהנכס חייב להיות קרוב אליך פיזית''. אייל פרץ

 

יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח. אירית פריאנטה

 

לגור ליד פארק


יתרון בולט של השכונה החדשה, הוא צמידותה מצפון לפארק הטרמינל שבנייתו על שטח של כ-100 דונם אף היא הולכת ונשלמת בימים אלה. הפארק צפוי לשקוק מאטרקציות, פעילות תרבות ופנאי - מבנה הטרמינל יישמר ויוסב לבית תרבות שישמש להצגות, מופעים, תערוכות וירידים. הפארק יכלול  טיילת עם פינות מוצלות, מתחמי ישיבה ומתחמי משחק, לצד מוקדי מים, שעשוע ועוד. 

 

השקעה חכמה באילת


מחירי הדירות באילת עדיין אטרקטיביים ביחס לשוק, במיוחד לזוגות צעירים רבים, שעבורם רכישת דירה במרכז הינה בגדר חלום רחוק. לכך ראוי להוסיף את העובדה כי קיים ביקוש גבוה ויציב מאוד לשכירויות באילת וכן גם בשוק השכרת יחידות הנופש, שתופס תאוצה אדירה בשנים האחרונות. הביקוש רחוק מלספק את ההיצע ולכן, עליית מחירים אפשרית באילת עשויה להשתלם מאוד תוך שנים מועטות.

 

5377*

 

050-4277764

 

רחוב המלאכה 1 (מול למונדו) אילת

 

www.e-p.co.il

 

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש