מועדון הצלילה אחלה דייב מציג: רמה אחת מעל כולם

מאת: תוכן שיווקי ● 22/8/2023 17:36 ● ערב ערב 2064
מועדון הצלילה אחלה דייב באילת כבר מזמן הפך לבחירה המועדפת על צוללים מוסמכים, כמו גם על חסרי ניסיון וכן זכה ללא מעט שבחים ברשת ● אז החלטנו לבדוק מהו סוד ההצלחה של אחלה דייב ● וגם,  למה כדאי לשים לב כשבוחרים מועדון צלילה ואיך נדע מהו קורס הצלילה הנכון ביותר עבורנו?   
באחלה דייב כבר חשבו על הכל, כך שלא יחסר לכם דבר

כולם יודעים שאילת היא מרכז הצלילה של ישראל, עם מזג אוויר מושלם ואינספור אתרי צלילה מרהיבים ועם זאת, בעיר שבה היצע גדול של מועדוני צלילה, כיצד תדעו שבחרתם במועדון הצלילה הטוב ביותר עבורכם? 

מזה שנים שמרכז הצלילה אחלה דייב, הממוקם סמוך לחוף קיסוסקי, בחוף הצפוני באילת, מספק שירותי צלילה ברמה גבוהה, החל מצלילות היכרות, ריענון ושנירקול מודרך, למגוון קורסים - מכוכב ראשון ועד לקורס מדריכים, צלילה טכנית ושלל התמחויות. בנוסף, מציע המועדון שירותי השכרה ותחזוקה של ציוד, ולצדו תמצאו חנות מרשימה לציוד צלילה עם כל המותגים המובילים, ועוד אפילו לא התחלנו לספר על מתחם הלינהֿ הפופולרי. אך מעבר לכל אלו, נראה כי זהו צוות המומחים של המועדון, שעושה את כל ההבדל והופך אותו לשם דבר בעולם הצלילה.

 

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מועדון צלילה?

 

אף שלעיתים נראה כאילו רוב המועדונים מציעים את אותם שירותים, אלוהים, כידוע, נמצא בפרטים הקטנים ולכן, יש מספר דברים שרצוי לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטה. מעבר לרמת המקצועיות והניסיון של צוות המדריכים, נושא הבטיחות, איכות הקורסים והיקפם,  סוג הציוד וכמובן, העלויות, חשוב לבדוק גם מה אתם מקבלים מעבר - מה בעצם יש במועדון צלילה שיכול להעצים את החוויה שלכם ולהפוך אותה לבלתי נשכחת?  מי שכבר עבר קורס במועדון צלילה, יודע שמעבר לחוויית הצלילה עצמה, ישנה חשיבות רבה גם ליחס, האווירה החברתית והנוחות של משתתפי הקורס, כאשר הדרך הטובה ביותר לבדוק את כל אלו היא כמובן, בעזרת המלצות וביקורות. 

 

מועדון הצלילה אחלה דייב מתגאה בהקפדה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ובטיחות המועברים לחניכים וצוללים מנוסים כאחד. אך נראה כי מה שהפך אותו לאחד המועדונים הטובים ביותר באילת, היה בדיוק אותו אקס פקטור, שמרבית הגולשים טרחו לציין בביקורות שלהם והוא המפגש החברתי הקסום שמתרחש במקום עם אנשים שחולקים את אותה סקרנות כלפי העולם התת ימי , מפגש היוצר אווירה משפחתית ואי אפשר שלא להזכיר באותה נשימה את קומפלקס הלינה, שאף דורג במקום הראשון באתר tripadvisor כמשתלם ביותר מתוך 12 מלונות באילת באותה קטגוריה וגרף ביקורות מהללות:  ״היה כיף להגיע למקום כזה שקט נעים פשוט אבל נקי עם אנשים טובים מאוד עוזרים נותנים חוויה טובה לאילת הרגועה יותר״. 

 ״מאוד משפחתי כזה. מחירים נוחים. יש אווירה מאוד טובה. בריכת שחייה. הצוות מגוון ונחמד״. 

בנוסף, בדיקה מהירה בגוגל מעלה כי ציון המועדון עומד על  4.7 מתוך 5 עם ביקורות משבחות כגון:  ״ממליצה בחום! אנשים טובים, אנרגיות טובות, ציוד מעולה״, ו-״מקום מצוין שירות פצצה ממליץ בחום״.

 

 

השער שלכם אל עולם הצלילה

 

הדרך הבטוחה להכיר את מעמקי הים באילת היא באמצעות צלילת היכרות. במרכז הצלילה אחלה דייב תוכלו לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בהשגחת מדריך מנוסה, אשר יבחר את הציוד המתאים לכם ויעניק לכם טיול תת ימי בלתי נשכח באתרי הצלילה המרשימים של מפרץ אילת. ואולם, אם אתם מרגישים שאתם עדיין לא מוכנים לצלילה מודרכת, יתכן שבתור התחלה, צלילה עם שנורקל תתאים לכם יותר. במסגרת סיור צלילה עם שנורקל של מועדון אחלה דייב, תגלו  שגם צלילה מהסוג הזה הופכת לחוויה עוצמתית החושפת אתכם ליופייה המרהיב של שונית האלמוגים במפרץ אילת.  

 

קחו את כישורי הצלילה שלכם לשלב הבא

 

אם כבר עברתם צלילת הכרות וכמו רבים, גם אתם פשוט האהבתם בעולם התת ימי, כנראה שהגיע הזמן לחשוב על השלב הבא ולקחת קורסי הכשרת צלילה. הקורסים במרכז הצלילה אחלה דייב באילת יעניקו לכם ידע מקיף לצד מיומנויות ויכולות צלילה, שלא רק ישפרו את חוויית הצלילה שלכם, אלא גם יהפכו אותה לבטוחה ועל הדרך  יעניקו לכם הסמכה ברמה בינלאומית ותעודה רשמית שתאפשר לכם לצלול בכל יעד בעולם (PADI ). 

בקורס צלילת ניסיון, למשל, המדריכים של אחלה דייב, יזכירו לכם את הכללים הבסיסיים של התנהגות מתחת למים וילמדו אתכם פרטים מעניינים וחשובים על בחירה נכונה ושימוש בציוד ותכונותיו. הקורס  מאפשר לקבל הסמכה בתוך יום. כמו כן, מדובר באפשרות טובה שתסייע לכם להחליט האם אתם באמת מעוניינים להיכנס לעולם הזה ולהמשיך לפתח את כישורי הצלילה שלכם. 

השלב הבא יהיה קורס צלילה במים פתוחים בו ניתן לבצע צלילות של עד 18 מטרים. אפשר להתחיל קורס זה באופן מידי, אורך הקורס הוא 5 ימים. (קורס כוכב 1). לאחר מכן תוכלו להמשיך לקורס צלילה במים פתוחים, שיסמיך אתכם לצלול לעומק של עד כ-30 מטרים וישים אתכם על המסלול לצלילה ברמה מקצועית (קורס 2 כוכבים). אלו שסיימו עם קורסים המתחילים יוכלו בשלב הבא למקסם את היכולות שלהם בעזרת קורסים מתקדמים.   

 

 

צוללים מנוסים? זה בשבילכם

 

במרכז הצלילה אחלה דייב, גם הצוללים המנוסים מגלים שיש עוד הרבה מה ללמוד על עולם הצלילה. עבור מי שרוצים להמשיך ולהעמיק את הידע שלהם וכן לשכלל את מיומנויות הצלילה, מציע המועדון מגוון של קורסי התמחות, ביניהם: ניווט תת ימי, סריקה והצפה, עזרה ראשונה, צלילת עומק, ספינות טרופות, איזון מתקדם, נייטרוקס, צלילת לילה ובנוסף,  קורס "התמחות הצלה של פאדי" שנועד להקנות לצוללים את כל הידע הנחוץ והמיומנויות כדי להציל חיים מתחת למים ואיך להתנהג במצבים חריגים.

 

כך תהפכו את תחביב הצלילה למקצוע

 

אם הגעתם למסקנה שמקומכם הוא בעולם הצלילה ואתם רוצים לעסוק במה שאתם הכי אוהבים, תוכלו להגשים את החלום ולהפוך למדריכי צלילה מוסמכים באמצעות קורסי ההדרכה האיכותיים של מועדון הצלילה אחלה דייב - מקורס עוזר מדריך צלילה לקורס מדריך צלילה ועד לקורס דייבמאסטר וכן גם מאסטר דייבר, שנחשב לאחד הקורסים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בתחום הצלילה ומעניק את אחת ההסמכות הגבוהות ביותר בקטגוריית המדריכים.

 

 

המאתגרת: צלילה טכנית

 

צלילה טכנית היא צלילה מקצועית לעומקים החורגים מהמותר בצלילה ספורטיבית, שמטרתה עבודה, שיקום, ואחזקה כמו גם חילוץ והצלה ומחקר תת-ימי. צלילה טכנית עלולה לחשוף את הצולל לסכנות בטיחותיות מעבר לאלו הקשורות בדרך כלל לצלילה ספורטיבית ולכן היא דורשות יכולות גבוהות, ציוד מיוחד והכשרה מתאימה. אם הגעתם לשלב הזה והאתגר של צלילה טכנית מדבר אליכם, כדאי שתדעו שבמרכז הצלילה אחלה דייב באילת תוכלו למצוא מספר קורסים בקטגוריה זו, כמו למשל סייד מאונט - קורס צלילה עם הרכבה צדדית של מכלי הצלילה.

 

הרבה מעבר למועדון צלילה

 

אם אתם מעוניינים לחוות את חווית קורס הצלילה באילת במלואה, קחו בחשבון שבמרכז הצלילה אחלה דייב יש, כאמור, אופציות לינה מאוד נוחה ומשתלמת. במתחם הלינה תוכלו לבחור בין חדרים לסוויטת ולהתרווח לכם לצד הבריכה וליהנות מאווירה מרגיעה. 

בנוסף, כדאי לדעת שבאחלה דייב יש גם חנות לציוד צלילה עם כל האביזרים, חליפות ובגדי צלילה ממיטב המותגים. 

לסיכום, באחלה דייב כבר חשבו על הכל, כך שלא יחסר לכם דבר. כל שנותר לכם, הוא להגיע למועדון וללמוד מהטובים ביותר בעיר איך ליהנות.

דרך פעמי השלום 1, אילת,

ראשון - שבת 21:00 - 09:00

054-890-6781

אתר

פייסבוק

אינסטגרם


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת