המשקיעים מביעים אמון בטראקנט מאילת

מאת: ניר אמיתי ● 15/8/2023 11:56 ● ערב ערב 3132
חברת טראקנט אנטרפרייז מאילת, הודיעה השבוע על גיוס בסך 1.4 מיליון שקל ● העסקה נעשתה על פי שווי השוק של החברה ● לאחר תוצאות ראשונות טובות בפיילוטים שמראים על חיסכון בדלק והפחתה משמעותית בפליטות מזהמות, ובהמשך לתגובות חיוביות של לקוחות החברה מכינה עצמה להאצת הפעילות העסקית של ה- Trucknet Smart Catalyst
המשקיעים מביעים אמון בטראקנט  מאילת
חנן פרידמן: ''החברה מתקדמת על בסיס התוכנית העסקית שלה''

חברת טראקנט, דווחה השבוע לבורסה בתל אביב, כי דירקטוריון החברה אישר הקצאה פרטית של 907,640 מניות רגילות של החברה ו- 907,640 כתבי אופציה בלתי סחירים, הניתנים למימוש למניות החברה לשישה משקיעים, שאינם בעלי עניין בחברה, בתמורה לסך כולל של כ- 1,425 אלפי ש”ח.ה מניות המוצעות תהוונה, לאחר הקצאתן, כ- 4.53% מהון מניות המונפק של החברה מיד לאחר הקצאתן.

המניות שתנבענה ממימוש כל כתבי האופציה תהוונה כ- 4.34% מהון מניות החברה בהנחה של מימוש כל כתבי האופציה למניות החברה מיד לאחר ההקצאה.

החברה מייעדת את תמורת הצעה הפרטית למימון עסקאות למכירת ממיר הדלק הקטליטי Trucknet Smart Catalyst, המשווק על ידה וכן למימון פעילותה השוטפת של החברה

חנן פרידמן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו גאים בכך שהחברה מתקדמת על בסיס התוכנית העסקית שלה וזאת בהמשך לדיווחים אודות הבחירה של גופים משמעותיים כחברות אגד ודן בישראל, Gauthier Transport בצרפת ו - Transportation Public Bucharest ברומניה, העורכות בימים אלה פיילוטים עם הממיר החכם שלנו. פיילוטים אלה מגיעים לאור התוצאות הטובות של הפיילוט שערך לאחרונה צה"ל וכן קבלת תוצאות בדיקת מכון התקנים הישראלי שהראו על חיסכון של 52% בפליטת גזי חממה וחיסכון של עד כ-7.4% בצריכת סולר. יותר ויותר מדינות באירופה מבקשות כיום לבחון את הטכנולוגיה של טראקנט בדרכן להתייעלות ולצמצום בפליטות המזהמות.

עוד הוסיף פרידמן: "זוהי גאווה גדולה עבורנו להעניק שירות ולקדם התייעלות כלכלית וסביבתית בקרב הגופים הגדולים ביותר בעולם הלוגיסטיקה – אנחנו קוראים לחברות נוספות לבחון ולהיווכח בשינוי שמביא השימוש בממיר המשולב בטכנולוגיה שפיתחנו עם שותפינו בארה"ב".

נכון למועד זה, החברה אינה יכולה להעריך את תוצאות הפיילוטים, מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהרכיב הקטליטי ונכונותן לרכשו, התנאים המסחריים למכירתו ותנאים רגולטוריים נוספים שעשויים להידרש לצורך מכירת הרכיב הקטליטי ללקוחות.

 

הממיר החכם מותקן במנוע רכב צה"לי

 

אודות הממיר החכם

 

טראקנט מפתחת במשותף עם חברת RENTAR בארה"ב, ומשווקת, קטליסט דלק חכם (פטנט מספר 7156081B2)  שמטרתו להפחית את צריכת הדלק והפליטות במנועי דיזל של כלי רכב כבדים.

פטנטים דומים נרשמו באירופה, אסיה וישראל. הממיר מתחבר למערכות טראקנט המחשבות את מספר הפליטות המזהמות. 

הדאגה להפחתת צריכת הדלק ופליטת הפחמן נמצאת בראש סדר היום של ממשלות וחברות, ומכאן שהפתרון המשולב של טראקנט ו-RENTAR יכול לסייע בקידום שינוי כלכלי וסביבתי.

משאית, הפולטת בממוצע 12-16 טון מזהמים בחודש, יכולה לחסוך כ-25% מהפליטות המזיקות, וזאת במקביל לחיסכון הנוסף שיושג משימוש במערכת התאמת הנסיעות (Matching) החכמה שפיתחנו. בעקבות ההתייקרות בעלויות שרשרת האספקה העולמית, משאית המפחיתה פליטות תוכל לקבל כסף עבור כל טון של פליטות מזהמות שנחסכו באמצעות ממיר הדלק, שמחשב את הפליטות באמצעות כלי חישוב הפליטות המקוון של טראקנט.

בנוסף להשפעה הסביבתית החיובית, לממיר הדלק יתרונות כלכליים למשתמש הקצה, שכן התקנתו יכולה להפחית את הוצאות הדלק בשיעור של עד – 7.4% ולהראות הפחתה של עד 52% בפליטות גזי חממה. משאית אירופאית צורכת סולר בממוצע של כ-60,000 יורו בשנה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש