תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 11/8/2023 05:09 ● ערב ערב 3132
טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי יום ההולדת מוזמנים לבדוק את משמעות התקשורת הבין זוגית בחייכם ולוודא האם אתם מעבירים את המסרים שלכם בצורה בהירה וברורה שגם הקרובים לכם מבינים אותה.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הצורך שלכם בלהוכיח את עצמכם מבחינה מקצועית רב מתמיד, כך שקיימת אפשרות שאתם דוחקים אנשים הצידה ואחר כך אתם עלולים להצטער על כך. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל צריכים להיזהר במיוחד כיוון שאתם נוחים לכעוס במקום לקחת את האחריות גם על עצמכם, אתם מפנים אצבע מאשימה כלפי האחרים בחייכם. מומלץ לכם לחשוב על שינוי התנהגות.


 

שור

 

זה הזמן להשקיע במשפחה הגרעינית שלכם ואולי אפילו ליצור ביחד ערכים של שמירה על בריאות  ותזונה נכונה. נראה שעבדתם לאחרונה קשה מאוד ועכשיו אתם מרגישים עייפים. אל תתנו לאחרים לסחוט אתכם רגשית ופיזית ומומלץ לכם להישאר איתנים בדעתכם כשאתם יודעים שאתם צודקים. זה הזמן לעסוק ביצירה שתיתן דרור לרגשות שלכם לצאת החוצה בביטוי אישי.


 

תאומים

 

הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם נמצא בבית המשפחה ולכן טבעי הדבר שאתם חשים חוסר נוחות וודאות בתחומים אישיים וזאת עד אשר ייצא הכוכב מבית המעגל הראשון של חייכם. זה גם הזמן עבורכם לבדוק מחדש את הקשרים הסביבתיים שלכם ואף לימודים באם אתם מרגישים שזה התחום אותו אתם רוצים לממש. בנוסף, שפצו ככל האפשר את סביבת המגורים שלכם, שתהיה נעימה ונוחה.


 

סרטן

 

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים נכנס אצלכם לנסיגה בבית הכספים כך שזו תקופה ארוכה למדי בה עליכם לצפות לשינוי כלכלי ולתקופה שבה תצטרכו להתעסק יותר במשאבים הכספיים שלכם וביכולת שלכם לעזור לעצמכם לפני שאתם עוזרים לאחרים.  התגובות שאתם מקבלים מהסביבה שלכם מאוד מפרגנות והן אלה שנותנות לכם את הכוח והיכולת להמשיך ולהשקיע.


 

אריה

 

הכוכב יופיטר שמביא שפע ואפשרויות חדשות נמצא אצלכם בבית הקריירה ונראה שאתם נהנים מהתעוררות בנושאים אלה. זוהי שנה מצוינת לשווק את עצמכם כמה שיותר וליהנות מפרות השקעתכם. נכון שכוכב וונוס נמצא כרגע בנסיגה במזל שלכם בחודשיים הקרובים, אך עם תכנון נכון תוכלו להכניס חשיבה מקורית ונכונה שתעזור לכם להתמודד גם עם הקשיים הכלכליים שלכם בזמן זה.


 

בתולה

 

אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת שלכם ומתחילים לחוש בירידה אנרגטית אל תתנו לעצמכם לשקוע בדכדוך והוציאו מחייכם אנשים שלא מעלים לכם את האנרגיות, אלא שואבים מכם כוחות. מבחינה אישית, הכוכבים כרגע במזל שלכם מבשרים שבכל זאת תהייה לכם היכולת לקבל את האנרגיות המתאימות מתוך עצמכם,  על מנת להתגבר על מכשולים חיצוניים ואישיים.  


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם. זה הזמן שלכם ליצור לעצמכם דרך חדשה בתחומים אותם אתם מעוניינים לפתח ולכן ,אל תתנו לקשיי היום יום לדכא אתכם ולהפסיק את תוכניותיכם ופעולותיכם בעיקר מבחינה חברתית. הרשו לעצמכם להתבודד בימים שאתם מרגישים שנכון לכם לעשות זאת בגלל העובדה שבית הבריאות שלכם עדיין מושפע מכוכב נפטון,שמביא לעיתים נפילה אנרגטית.  


 

עקרב

 

השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם ולכן תתאפשר לכם יכולת טובה לבטא את עצמכם בכל הקשור לתחומי העבודה והקריירה. יש לכם יכולת לשקם ולטפח את התדמית האישית שלכם ולתקן, גם במקומות בהם אתם נדרשים לעשות . כמו כן, חשוב שתבטאו היטב את מטרותיכם על מנת שהאחרים יבינו שיש לכם יכולות אישיות טובות ואף להוכיח את עצמכם בכל הקשור לתכנון צעדים עתידיים.


 

קשת

 

מבחינה אישית זה הזמן שלכם לתקשר עם האחרים ובעיקר עם בני המשפחה בדרך שתגרום לכם למצב את עצמכם במקום המתאים לכם. אתם נמצאים בתקופה של צורך בלקיחת אחריות ונראה שאנשים קרובים יעזרו לכם להגשים ולממש את תוכניותיכם. עברתם תקופות ארוכות של חוסר וודאות ועכשיו זה הזמן שלכם לשתף אחרים במחשבותיכם ומטרותיכם.


 

גדי

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה לא קלה בגלל העובדה שכספים שציפיתם להם ואתם בטוחים שמגיעים לכם לא מגיעים אליכם בקצב הרצוי. אתם עושים כל שביכולתכם לתקשר עם אנשים שיכולים לעזור לכם לדחוף דברים אך נראה שבכל זאת יש עיכובים ועובדה זו לרוב מתסכלת. זה הזמן עבורכם להראות לאחרים שאכן אתם בטוחים בעמדותיכם המקצועיות ויש לכם מה להציע לאחרים.


 

דלי

 

הכוכב וונוס המביא איתו שמחה ובשורות טובות נמצא אצלכם בנסיגה במקום הקשור לשותפויות מכל מין וסוג שהוא ולכן חשוב מאוד שתהיו קודם כל בהירים עבור עצמכם מה התוכניות העתידיות שלכם ורק אחר כך תביאו את המידע הזה לסביבה הקרובה שלכם שסביר להניח שתסכים איתכם, אך עליכם להראות עקביות ונחישות כדי להבהיר לקרובים לכם שאתם נחושים בדעותיכם.


 

דגים

 

בחודש הקרוב יתאפשר לכם בעזרת הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים לראות את המציאות כמו שהיא ולכן יש לכם יכולת להראות לשותפים שלכם לחיים ובעסקים שאתם מודעים לכל פרט ופרט. את הידע שלכם תוכלו להעניק לאחרים. אתם מאוד מוערכים בתחומכם בקרב הקרובים לכם ונראה שמטרותיכם באות ממקום נקי. תקבלו את כל העזרה וההכוונה מהבית ומהסביבה הטבעית לכם.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש