דוד לוי זכה בפרס חינוך מיוחד

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 29/6/2023 16:54 ● ערב ערב 3126
דוד לוי, מורה למוסיקה בבית ספר אורים לחינוך מיוחד, זכה בפרס משרד החינוך, שהוענק השנה לראשונה במחוז דרום לצוותי חינוך מיוחד מכל קשת התפקידים החינוכיים והטיפוליים. מעבר להצטיינותו בעבודה, דוד מלווה מוסיקלי ומנגן בטקסים עירוניים והוא מורה למוסיקה כבר מעל שלושה עשורים. הוא יצר הרכבים מוסיקליים בקרב תלמידי בית ספר אורים, חלקם מופיעים גם בטקסים. דוד הוא מורה לחיים.
דוד לוי זכה בפרס חינוך מיוחד
צילום: דניאל תורג'מן דוברות מחוז דרום משרד החינוך
תגיות:

דוד לוי - מורה למוסיקה בעל ותק של 33 שנות עשייה חינוכית בבית ספר "אורים" לחינוך מיוחד. בנימוקי הפרס צוין, כי בשיעורי המוסיקה דוד מאתר את היכולות של כל תלמיד ותלמידה ומפתח אותם בהתאם לכישורים העצמאיים שלהם. הוא מלמד את התלמידים לשיר בסולו ובלהקה, לנגן, להקשיב למקצבים שונים, להופיע על במות ובעיקר להתחבר אל המוסיקה וליהנות ממנה. באישיותו המיוחדת וביכולתו לזהות את צרכיו של כל תלמיד, פיתח דוד שיטות ופרקטיקות שונות כדי להניע כל אחד מתלמידיו לשיתוף פעולה ולהנאה. דוד יוזם ומקדם פעילות מוסיקלית בקהילה כדי לחשוף את יכולותיהם של תלמידיו ולתת ולהם במה, בכל מובן. 

דוד נבחר יחד עם עשרה אנשי חינוך מיוחד ממחוז דרום במסגרת יוזמה ייחודית שיזם השנה מחוז דרום של משרד החינוך, להוקרת צוותי החינוך המיוחד, מכל קשת התפקידים החינוכיים והטיפוליים. במחוז מציינים, כי צוות הפיקוח על החינוך המיוחד במחוז הדרום, ובראשו המפקחת נורית אלעזרי, הוא החלוץ בארץ בהובלת יוזמה זו. המפקחות והמפקחים עודדו את צוותי ההוראה והטיפול להמליץ על עמיתיהם, אשר הובילו יוזמה בית ספרית או אזורית בעלת תרומה משמעותית. 152 מועמדים ומועמדות מסורים, מחויבים ומקצועיים התמודדו על פרסי המצוינות, כולם ראויים להוקרה ולהערכה. ועדה מחוזית דנה בכל ההמלצות שהתקבלו ובסופו של תהליך הוענקו עשרה פרסי הוקרה בשלוש קטגוריות. כל אחת ואחד מהזוכים בפרס החינוך המחוזי יקבל סכום כסף על סך 8,000-10,000 ₪ לפיתוח יוזמה חינוכית לטובת החינוך המיוחד.

בטקס הענקת התעודות שהתקיים בהיכל "קדמא" בבאר שבע סיפר רם זהבי, מנהל המחוז, את סיפורו האישי המשפחתי והקשר שלו לחינוך המיוחד. זהבי שיבח את כל אחד מאנשי הצוות שזכו בפרס והודה לכל אלפי המורים וצוותי הטיפול בחינוך המיוחד במחוז דרום על מסירותם לעבודתם, על פעילותם ללא לאות, בנשמה יתרה ובהכלה הראויה לכל שבח. על הבמה הופיעו הרכבים מוזיקליים של תלמידי החינוך המיוחד שריגשו בשירה ובריקוד. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש