עוטפים את ילדי והורי המעון של אילנה קובר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/6/2023 05:31 ● ערב ערב 3124
בימים אלה משובצים 27 ילדי המעון הפרטי שבעליו מואשמת בהתעללות בפעוטות, במסגרות חינוכיות בהתאם לגילם ● הילדים ישובצו חלקם בגני עירייה וחלקם במעונות היום של רשת המתנ"סים ● שיבוץ הילדים לווה בשיחות אישיות עם ההורים על מנת לאפשר קליטה מיטבית ולתת הדרכה לגנים הקולטים על כל ילד וילדה ● בנוסף בליווי צמוד של אגף החינוך בעירייה מקבלים הילדים וההורים שירות פסיכולוגי חינוכי לצד פעילויות חברה, הכלה והפגה
עוטפים את ילדי והורי המעון של אילנה קובר
גן הזוועות של אילנה קובר

על רקע האירוע המתמשך של התעללות במעון פרטי ותיק באילת, שנחשף בחודש שעבר (22.5.23) ומרגע שהובן שמדובר בפרשה קשה הנחה ראש העירייה – אלי לנקרי את ראש מינהל שח״ק בעירייה - ד״ר דרורי גניאל ואת מנהלת אגף החינוך - מירי קופיטו לכנס את כל גורמי המקצוע כדי לתת מענים וליווי ראשוני להורים. במסגרת זו התקיים מפגש עם ההורים בו השתתפו מנהלת השירות הפסיכולוגי באגף החינוך - ד״ר שוש קרן, מנהלת המחלקה לטיפול בפרט – יעל מלכה, מנהלת מחלקת גני הילדים בעירייה – עליזה פנחס, מפקחת על גני הילדים מטעם משרד החינוך ונציגי האגף לשירותים חברתיים ורשת המתנ״סים. למפגש שהתקיים ב״בית לתושווים״ שמפעילה נגישות ישראל והעירייה והשתתף בו גם ראש העירייה, הגיעו כ 50 הורים, חלקם הורים לילדים שהיו בגן בעבר. לאחר שנשמעו הצרכים של ההורים סוכם, כי הילדים וההורים יקבלו ליווי של השירות הפסיכולוגי חינוכי וככל שיידרש, יתקבלו הילדים להמשך טיפול בהתאם לצורך, במכון להתפתחות הילד. בנוסף סוכם, כי ילדים שעתידים לעלות בשנה הבאה לגן עירוני ישובצו כבר בגני עירייה בהתאם לגילם. שאר הילדים ישובצו במעונות היום שמפעילה רשת המתנ"סים. בימים אלה ולאחר היערכות והתאמה אישית לכל ילד וילדה, משובצים כאמור הילדים במסגרות החינוכיות. 

בנוסף, לצד שירות פסיכולוגי אישי, יעניק האגף לשירותים חברתיים בעירייה גם מענים טיפוליים באמצעות התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי שמפעיל האגף. בנוסף יקבלו ההורים והילדים מענים חברתיים והפגתיים במרכז לגיל הרך שמפעיל מתנ״ס שחמון וגם פעילות מותאמת לילדים והורים בבית לתושווים. חשוב לציין, כי משרד החינוך האמון על הגנים הפרטיים מעורב בכל התהליכים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש