תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 2/6/2023 04:44 ● ערב ערב 3122
טיפ לילידי השבוע - הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מרקורי נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן עכשיו זה זמן להתכנסות פנימה ולחשוב ולתכנן מהם החיים שאתם מעוניינים לחיות אותם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

יש לכם צורך פנימי עז לסיים חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם ואף מקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע וזאת בעקבות מעבר כוכב השפע לבית הכספים שלכם. ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת על חוסר שביעות רצון מהמשפחה, אך לא מומלץ לכם לקחת זאת יותר מדי ללב. תמשיכו בקו שבו אתם פועלים ואליו אתם חותרים להגיע.


 

שור

 

כל נושאי השותפויות הכלכליות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם. הכוכב שלכם וונוס נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ובהחלט ייתכן שאתם חשים בקשיי תקשורת עם היקרים לכם. הגיע הזמן שלכם לבנות קו אסטרטגי חדש שינחה אתכם לעתיד. כמו כן, ילידי המחצית השנייה של המזל חשים את האנרגיה של כוכב אוראנוס שמשפיע עליכם ולכן יש לכם צורך ורצון לשבור מסגרות.  


 

תאומים

 

ילידי המזל חווים תסכול וחוסר סבלנות בגלל העובדה שכוכב סטורן שמביא איתו קשיים בעשייה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם לפעול מתוך לחץ. מאחר ואתם רוצים להתפתח, אתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת עצמכם בקריירה. חשוב שתבינו שכל עוד כוכב סטורן נמצא בבית הקריירה שלכם, התקופה תהייה יותר קשה מהרגיל אך בסיומה תוכלו ליהנות מהשינויים שעוד תעשו.   


 

סרטן

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ולעיתים מפתיעים במיוחד נמצא בבית החברה שלכם כך שיש לכם ימים שאתם חשים שבא לכם לקום ולשבור את כל הדפוסים שהחזיקו אתכם עד היום במערכות יחסים חברתיות. מאחר ובתקופה זו גם כוכב וונוס שאחראי על הקשרים האישיים נמצא במזל שלכם, חשוב שתחברו את שתי האנרגיות גם יחד ותעזרו לעצמכם למצוא את המקום שלכם.   


 

אריה

 

כל ההתרחשויות והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כרכיכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם פועלים היטב לפי הבנתכם מבחינת הקריירה , הרי שהמציאות הראתה לכם לאחרונה לעיתים קרובות מדי שטעיתם ואתם צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש. אתם מתעמתים עם העובדה שעליכם להמציא את עצמכם מחדש כדי להצליח ומוטב שתעשו זאת מתוך תחושה של שמחה כדי להצליח.    


 

בתולה

 

יש לכם קשיי התנהלות בקריירה ונראה שאינכם יכולים להבין מדוע למרות שאתם באים עם מלוא הרצון והאנרגיה לעזור, הרי שיש אנשים שלא בהכרח מבינים ומקבלים את דעתכם ואתם מרגישים פגועים כשדעתכם לא מתקבלת. מומלץ לכם בשלב הזה להתמקד ולעשות מה שטוב לכם באופן אישי ופחות בצורך שלכם לרצות את האחרים. נושאי העבודה יהיו בסיס לחוסר שביעות רצון השבוע.


 

מאזניים

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וקשרים בין אישיים נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם אפשרויות שיח רבות ומגוונות בנושא  אודות היכולת שלכם לעבוד באופן מקצועי ולפרוץ לקריירה משמעותית. חשוב מאוד שתאספו את עצמכם ותבינו שכל עוד הכוכב יהיה החודש בזוית קשה אל המזל שלכם , הרי שיצוצו תחומי עניין חדשים שתאלצו לפתור, אך אלה יהיו נושאים שיעוררו אתכם לחשיבה מחדש.


 

עקרב

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים פתאומיים ומהותיים בחיים , נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ולכן עליכם לצפות למערכות יחסים שיכולות להסתיים במהירות וללא כל סיבה הגיונית, אך משאירים אתכם עם צלקות. הסיבה היא שאתם מזל יציב וחזק שיודע לשלוט בגורל ולא בורח ממצבים קשים ולכן קשה לכם לקבל שלא כל אחד יש לו את תפיסת העולם שלכם, עובדה שגורמת לכם להתאכזב שוב ושוב.  


 

קשת

 

שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם כיוון שנראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם. זה הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם לנסות להשפיע עליכם לשנות את דעתכם על מנת שדעתם תתקבל ביתר קלות.  זהו זמן בחינה עבורכם ,עד כמה אתם יכולים להתנהל בצורה אובייקטיבית.


 

גדי

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים מבחינה אישית ומקצועית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מאנשים וחברים לעבודה שהייתם בטוחים שיהיו לצדכם, אך בזמן אמת אכזבו אתכם ופנו לדרך אחרת. ייתכן ותהיו נוחים למריבות השבוע בשל העובדה שתרגישו שהתקשורת שלכם אינה ברורה דייה לזולת ואתם נאלצים להסביר עצמכם שוב ושוב.


 

דלי

 

נושאי הכספים אצלכם עדיין במרב תשומת הלב בגלל חיבור כמה אלמנטים ביחד. כוכב העשייה נמצא בזוית המעוררת אתכם לפעולה מתוך לחץ, אך כוכב סטורן שמגביל פעולה לא מאפשר לכם לפעול בחופשיות ואתם מוצאים עצמכם דואגים כל פעם מחדש איך להתנהל מבחינה כלכלית, על מנת לעמוד בכל המטלות שלכם. מומלץ לכם לבלות זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה הזקוקים ליד המכוונת שלכם.  


 

דגים

 

השמש בשמיים הגיעה לביקור בבית המשפחה שלכם למשך החודש הקרוב ותקופה זו מצוינת כיוון שהיא תיתן לכם יכולת עשייה ופתרון של נושאים ותחומי עניין שהיו חשובים לכם. ייתכן ובבית ירגישו שאתם עושים כפי שאתם רוצים, אך אתם תמשיכו בשלכם ולא תקשיבו לאף אחד. ייתכנו מריבות על רקע העובדה שהסביבה שלכם לא חושבת כמוכם ואתם תרגישו לעיתים שאתם אלה שנושאים לבד בנטל.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש