אייל פרץ מעניק זכות ראשונים לאילתים ברובע השדה!

מאת: תוכן שיווקי ● 31/3/2023 08:05 ● ערב ערב 2064
רובע השדה באילת עובר בימים אלו מהפך של ממש, בדרכו להיות רובע העתיד של אילת ושל ישראל ● בימים אלו, נסללים לאורכו ולרוחבו כבישים המחברים אותו לעיר, כחלק מהמהלך לפתח את האזור כולו כאזור מעורב של מגורים, פנאי, תיירות, מסחר ותעסוקה, וכל זאת בשטח של למעלה מאלף דונם הכוללים גם פארק חווייתי, ''מדובר בכמות מוגבלת של דירות שיחטפו, וכחברה שבונה את אילת כבר 25 שנה אנחנו מאמינים שהאילתים הם הראשונים שצריכים ליהנות מהאפשרות להשקיע בפרויקט יוקרתי ליד הבית, שערכו הנדל''ני רק ימשיך לעלות'', מסביר אייל פרץ היזם את ה''אני מאמין'' שלו בנדל''ן להשקעה
אייל פרץ מעניק זכות ראשונים לאילתים ברובע השדה!

בתום מהלך מהיר, חברת אייל פרץ גאה להציג את פרויקט אייל פרץ בשדה, פרויקט יוקרה שיכלול  168 יחידות דיור, מתוכן 126 יחידות ישווקו בשוק החופשי בתמהיל דירות מרווחות של 3-4-5 חדרים, לצד פנטהאוזים ודירות גן. המדובר בשכונה בת 14 בניינים בני 5-6 קומות, כאשר גודלן ינוע החל מ- 80 מ"ר לדירת 3 חדרים, 110 מ"ר לדירות 4 חדרים ו-125 מ"ר לדירות פנטהאוז עם מרפסות מרווחות.

 

מיקום פרימיום


פרויקט רובע השדה של אייל פרץ, מתוכנן כמתחם יוקרתי, שיהווה חלק מרכזי בשכונת מגורים ומלונאות משולבת המתפרסת על שטח כולל של כ-1,046.87 דונם במתחם שדה התעופה, פרויקט דגל אותו מקדמת עיריית אילת, ובו ייבנו 1,006 יחידות דיור לצד שטחי תעסוקה, מסחר ותיירות, לרבות 800 חדרי מלון ומבני ציבור. 
שטח הרובע החדש הוא רצועה ארוכה של כ־300 דונם הנמשכת מהטרמינל הישן לכיוון צפון. ריכוז המגורים במרכז מתחם השדה, ייבנה כרצף למגורים המתוכננים בבריכות המלח ממזרח, סביב שדרה מרכזית ולצד פריסה ייעודית למלונאות בחלק הדרומי, וברצף למתחם המלונות ממזרח. הפרויקט אידיאלי להשקעה ומאופיין במיקום פריים, בצמוד לאזור התיירות ולחוף הים של אילת, ובמרחק הליכה מכל מרכזי המסחר והאטרקציות שיש לאילת להציע. 
גם ברשות מקרקעי ישראל ערים לאטרקטיביות הרבה של המגרשים הייחודיים הללו באילת, ויעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל  אמר, לאחר פרסום שמות הזוכים במכרזים: "היזמים הביעו אמון בעיר אילת...שיווק המתחמים צפוי לחזק את אילת, להרחיב את ההיצע ולענות על הדרישה ההולכת וגדלה לחדרי נופש ותיירות בעיר בהתאם לקצב הגידול באוכלוסייה ולתיירות הנכנסת".

 

הדמיית רובע השדה, שכונת בריכות המלח וקריית הספורט הבינלאומית

 

מחברים את אזור התיירות עם העיר


השכונה שתקום במקום שדה התעופה תחבר, כאמור, את העיר הוותיקה לשכונה שתקום בעתיד על בריכות המלח והשילוב של מתחם מלונאות, נופש ואטרקציות תיירותיות יחוד עם מסחר ומגורים, יפעל, לשיטת מהנדס העיר אילת, "לחיזוק הקשר בין המרכז העירוני של העיר והטיילת בחוף הצפוני".
"התוכנית מנצלת את המבנה הטופוגרפי הטבעי של השטח תוך מתן עדיפות למלונות במיקום המאפשר מבט לנוף ים סוף ולהרי אדום, יצירת מדרחוב תיירותי-מסחרי שוקק חיים לאורך הציר המרכזי בתוך המתחם וקישורו למרכז העירוני של אילת", מסבירים באגף ההנדסה של עיריית אילת, שמתכננת ליצור במקום חזית מלונות רציפה לאורך הצד המזרחי של דרך הכניסה הראשית לעיר, לצד גיבוש רצף גופי מים לכל אורך המתחם, כמוטיב עיצובי מרכזי וכמוקד משיכה ייחודי של המתח. מתוך ראיה מתקדמת, אפילו שילובו של תוואי מסילת הרכבת ותחנת אילת מקבלת התייחסות בתוכנית.

 

''כמשקיע אני יודע שהכלל הראשון  בנכס להשקעה, הוא שהנכס חייב להיות קרוב אליך פיזית''. אייל פרץ

 

זכות ראשונים לאילתים


בראיון ל'ערב ערב באילת', התייחס היזם והקבלן אייל פרץ למגמה שהוא מזהה בקרב משקיעים מהמרכז, שמגלים תחכום ובשלות ומתעניינים יותר ויותר בדירות נופש, כפי שרווח אצל משקיעים באירופה: "זה לא רק עניין של סטטוס, זו השקעה שהוכיחה את עצמה בתשואה, נדל"ן בישראל בסופו של דבר, לאורך זמן, תמיד עולה".
אלא שבניגוד למה שהייתם מצפים, פרץ, שבונה בכל רחבי הארץ ובאילת כבר 25 שנה, מחזיק בתפיסת שיווק המתייחסת לנוכחות המקומית כבעלת משקל גדול "אני משקיע בנדל"ן כבר שנים רבות, וכמשקיע אני יודע שהכלל הראשון בנכס להשקעה, הוא שהנכס חייב להיות קרוב אליך פיזית, על מנת שתוכל לפקח ולתחזק אותו מקרוב. מומלץ שתהיה זיקה בין מיקום הנכס לקונה", הוא מסביר, "במיוחד כאשר מדובר באדם פרטי שאינו משקיע נדל"ן מקצועי" ולכן חברת אייל פרץ שבבעלותו, פונה בראש ובראשונה אל תושבי אילת שמחפשים נכס להשקעה, נכס שיכול בשנים הראשונות לאכלס גם זוג צעיר או את ילדי הרוכשים, שכן הדירות מרווחות והמרחקים באילת מרובע השדה לכל מקום בעיר קטנים, בזכות כבישי הגישה שנסללו לרוחבו.

"אני מציע לאילתים את זכות הראשונים, לבוא ולהתרשם מהפרויקט וליהנות ממיקומי הפריים במה שאין ספק שהולך להיות הטרנד הנדל"ני האטרקטיבי ביותר שאילת תציע בשנים הקרובות. מדובר במאגר מוגבל, בסופו של יום צפויות להבנות ברובע כולו 1,006 דירות, ש-75% מהן בלבד תצאנה לשיווק בשוק החופשי, כאשר הפרויקט של חברת אייל פרץ הוא ללא ספק היוקרתי ביותר, הודות לאופייה של חברת הבנייה המתמחה בהקמת שכונות וילות וקוטג'ים כדוגמת הפרויקט "שירת הים" האקסקלוסיבי שבנייתו הסתיימה ברובע 11 בשכונת השחמון וכן פרויקט אייל פרץ ברובע 2 שמכירת חלקו הראשון נשלמת בימים אלה".

משווקת, אירית פריאנטה, שעברה לגור באילת לפני ארבע שנים ושיווקה בהצלחה גדולה את פרויקט הווילות "שירת הים" ברובע 11 בשחמון, וכיום אין כמעט מי שאינו מכיר אותה בעיר, מוסיפה "הקירבה מאפשרת לי לתת יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח ולא בשלט רחוק", היא מסבירה את מה שהפך מכבר לשיטת ניהול בחברת אייל פרץ, המעדיפה אנשי מקצוע מקומיים שמחוברים לקהילה ולצרכיה. "מסיבה זו אייל גם מקפיד שכל ההנהלה תגיע מידי שבוע לאילת, מתוך הבנה שהנוכחות בשטח  היא לב הצלחת הפרויקט", היא אומרת. 

 

יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח. אירית פריאנטה

 

הדובדבן שבקצפת


יתרון בולט של השכונה החדשה, הוא צמידותה מצפון לפארק הטרמינל שבנייתו על שטח שכ-100 דונם אף היא הולכת ונשלמת בימים אלה, והוא צפוי להיפתח לקהל במהלך השנה.
הפארק יהיה פתוח לשימוש הציבור ויפעלו בו מגוון רחב של אטרקציות והוא צפוי לשקוק מפעילות תרבות ופנאי וכן מאטרקציות שיופעלו על ידי יזמים. מסלול ההמראה יישמר ויוסב לטיילת עם פינות מוצלות, עם מתחמי ישיבה, מתחמי משחק, לצד מוקדי מים ושעשוע, גינון מתקדם ועוד. גם מבנה הטרמינל יישמר ויוסב לבית תרבות שישמש להצגות, מופעים, תערוכות וירידים.
 

הדמיית פארק הטרמינל שיבנה בצמוד לשכונת המגורים

 

למה בעצם להשקיע באילת?


נתחיל בעובדה שמחירי הדירות באילת, למרות הזינוק המשמעותי. זוגות צעירים רבים כבר הבינו שרכישת דירה במרכז היא חלום רחוק, אבל הם יכולים לרכוש דירה באילת, להשכירה, להינות מהכנסה יפה, ולהשתמש בכסף הזה של השכירות אותה הם מקבלים על הדירה באילת לטובת שכירת דירה במרכז. בצורה כזו, תהיה להם דירה משלהם גם אם היא לא בעיר מגוריהם, שיקול משמעותי  ביותר בתקופה הנוכחית. 
לכך ראוי להוסיף את העובדה כי קיים ביקוש גבוה מאוד לשכירויות באילת, עיר בה יש  עובדי מלון רבים ארעיים, סטודנטים, ואוכלוסייה גדולה שאין ידה משגת לרכוש דירה. הביקוש לדירות שכורות גבוה ויציב, וכשיש ביקוש, המחיר עולה. הוסיפו לכל אלה את שוק השכרת יחידות הנופש שתופס תאוצה אדירה בשנים האחרונות, כאשר באילת לבדה ניתן לדבר כיום על 3,500 יחידות נופש להשכרה, והביקוש רחוק מלספק את ההיצע. את המגמה הזו מעודדים הן עיריית אילת והן רשויות המדינה, שמבינות את הצורך הגובר בפתרונות לינה תיירותית מגוונים, הנפרשים על פני טווח מחירים, ומאפשרים היצע רחב של אפשרויות נופש באילת. גם אצל המשקיעים כבר חלחלה ההבנה כי באילת לא זו בלבד שמחירי הדירות עדיין זולים יחסית מבמרכז הארץ, אלא שעליית המחירים האפשרית באילת עשויה להשתלם מאוד תוך שנה- שנתיים.

 

*5377 שלוחה 3

 

פייסבוק: אייל פרץ יזמות נדל"ן

 

אתר: www.e-p.co.il

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש