וילות אחרונות בשכונת החלומות החדשה של האילתים

מאת: תוכן שיווקי ● 23/3/2023 09:54 ● ערב ערב 2064
הולך ונשלם אכלוסו של המגרש הראשון מבין חמישה, ברובע 2 בשכונת השחמון באילת, בו נבנות בימים אלו 425 דירות בתמהיל מעורב הכולל בתים פרטיים, קוטג'ים, דירות גן ודירות גג – בבניה נמוכה עד 2 קומות ● היזם, אייל פרץ, שבונה את אילת כבר רבע מאה מבטיח: ''זה עומד להיות הרובע הכי יוקרתי באילת'' ● קרבתו לים, שלל מבני הציבור, הפארקים וכבישי הגישה לדרך מצרים שמתוכננים בו, הופכים את רובע 2 באילת ליהלום שבכתר הנדל''ן המקומי
וילות אחרונות בשכונת החלומות החדשה של האילתים
הבניה בעיצומה

בימים אלו הולכת ונשלמת בנייתו של המתחם הראשון, שבונה חברת אייל פרץ ברובע 2 באילת, פרויקט נדל"ן יוקרתי הכולל תמהיל דיור מעורב. בחברת אייל פרץ צופים כי אכלוסו המלא של הפרויקט יסתיים עד סוף השנה, לרבות פיתוח תשתיות ומבני ציבור וכי בנייתו המלאה של הרובע צפויה להסתיים בתוך שלוש שנים. ראש העירייה לשעבר מאיר יצחק הלוי התייחס לפרויקט הזה כאל לא פחות מאשר "אירוע מכונן בחיי העיר אילת", כאשר בפעם הראשונה, אושרו בה היתרי בניה לרובע שלם, כיחידה אחת.
בראיון ל'ערב ערב באילת', מתגאה אייל פרץ, כי החלו בבניית הפרויקט לפני פחות משנה וארבעה חודשים וכבר בשבוע שעבר החל איכלוס הבתים ראשונים. "מסירה מוקדמת של דירה חדשה מקבלן היא תעודת אחריות שמעידה על רצינות הגורם המבצע", הוא אומר. בסך הכל צפויה החברה להשלים את בנייתם של חמישה מתחמים שהראשון מהם, כאמור, כבר אוכלס כמעט במלואו ונותרו בו וילות פרימיום אחרונות. בהמשך, תאכלס החברה מידי שלושה ארבעה חודשים, מתחם חדש נוסף. 

 

הבניה היא ברמת גימור מאוד גבוהה והמפרט עשיר ● ההדמיות להמחשה בלבד

 

הרובע הכי יוקרתי באילת


"זה עומד להיות הרובע הכי יוקרתי באילת", מתחייב אייל פרץ היזם העומד מאחורי אחד הפרויקטים הנדלנ"ים המרשימים שנבנו באילת בשנים האחרונות. "מלכתחילה דובר בפרויקט פרימיום של וילות שייבנו בסמיכות לים, אני שמח על כך וכן על שיתוף הפעולה מצד ראש העירייה הקודם מאיר יצחק הלוי ומחליפו אלי לנקרי, שהלכו לקראתנו וסייעו לפרויקט באופן מלא. אני יכול לומר שהקמנו את אחת השכונות היפות באילת שמשלבת כל מה שזוג צעיר יכול לחלום עליו מבחינת שכונת מגורים, לא בכל יום פוגשים קרקע במיקום כזה ובנייה ברמת גימור כל כך גבוהה שנגישה למגוון אוכלוסיות. הקנייה הזו תקנה להם סטנדרט בניה פרימיום במחיר מאוד אטרקטיבי וכבר כיום ברור שמדובר בעסקה שרק תשביח עצמה לאורך השנים", הוא אומר. 

 

למי מיועד הפרויקט ברובע 2?


"מדובר בווילות שגודלן הבנוי נע בין 150 – 230 מ"ר ובהן 5-7 חדרים. הבניה היא ברמת גימור מאוד גבוהה והמפרט עשיר, כך שהן פונות לנתח שוק של אנשים שמחפשים לבנות לעצמם את וילת חלומותיהם, אך לא מעוניינים לקחת על עצמם את הבנייה, ומעדיפים לבנות באמצעות קבלן מוכר כמונו. כמובן שגם המיקום המצוין בקרבת הים מהווה פקטור במיתוג ובערך של הנכס". 
"אני לא מאמין בבנייה של פס ייצור", מסביר פרץ, "אני בונה על פי צרכיו של כל לקוח ולקוח, זה לב לבו של השירות שאנחנו מעניקים כבר 25 שנה. נכון, מדובר בכאב ראש לא קטן לקבלן, אבל הלקוח, שעושה את העסקה החשובה וכנראה הגדולה בחייו, נהנה גם מהשקט הנפשי שקבלן מוכר מעניק וגם מהיכולת שלו להיענות לכל דרישה כמעט". כך למשל מסביר פרץ כי תפיסת התכנון שלו מעדיפה חללי מעטפת נוחים ככל הניתן, המאפשרים גמישות בתכנון פנים המבנה. "זה עולה יותר לבנות כך, אבל זה מצמצם למינימום את האילוצים התכנוניים, ומאפשר למשפחה לתכנן את בית חלומותיה על פי דרישותיה וצרכיה", הוא מסביר.

 

''מי שבונה ומשווק באילת חייב להכיר את האילתים''. אייל פרץ

 

אדריכלית אישית 


ואולם בכך לא נשלם הליווי התכנוני של החברה את לקוחותיה. שכן זו מעמידה לרשותם את האדריכלית אלינה, שמתאמת את שינויי הדיירים, ומתכננת איתם את חלוקת החללים ותכנון השימושים, ומשלבת את המפרט העשיר על פי טעמם. 
"מאוד חשוב לנו להחזיק באילת צוות מקומי שמכיר את התושבים ומעורה בחיי הקהילה", מוסיף פרץ. אירית פריאנטה, משווקת הפרויקט, הגיעה לאילת לפני ארבע שנים ושיווקה את פרויקט הווילות "שירת הים" במלואו, וכיום אין כמעט מי שאינו מכיר אותה בעיר, זה מאפשר לה לתת יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח ולא בשלט רחוק". עבור פרץ מדובר בשיטת ניהול. מסיבה זו הוא גם מקפיד שכל ההנהלה תגיע מידי שבוע לאילת, מתוך הבנה שהנוכחות בשטח  היא לב הצלחת הפרויקט. 
אירית מסבירה בכך את סוד הצלחת שיווקו המהיר של הפרויקט, ש-75% ממנו כבר נמכר ברבעון האחרון בלבד. "נותרו לנו מספר וילות פרימיום במיקום מעולה, והעיניים כבר נשואות לשיווקם של שאר המתחמים", היא אומרת, ומדגישה את אחד היתרונות המובנים של רובע 2 - רשת הכבישים החדשה שמקשרת בין שכונת השחמון לכביש 90 דרך מצרים. כביש האהבה הצמוד לרובע כבר פתוח לתנועה מזה מספר חודשים, וכביש נוסף, היא מעדכנת, צפוי להיסלל בקרוב מדרום לו ולחבר גם כן את ציר הים לשכונה החדשה.

 

"מי שבונה באילת חייב להכיר את האילתים"


פרץ, הבונה בכל רחבי הארץ, מעיד כי התאהב באילת עוד בשנת  1997, ומאז הוא מבוניה המרכזיים,  בתחילה במסגרת חברת פרץ בוני הנגב שהקים אביו, ומאז 2011 בחברה שבבעלותו. פרץ ער לקושי המסורתי לשכנע קבלנים לבנות באילת, בין אם משום שנכוו בעבר ובין אם בשל המרחק. "מי שבונה ומשווק באילת חייב להכיר את האילתים, ולהבין את הצרכים שלהם. אי אפשר להביא איש שיווק מהמרכז לאילת, כי הוא אינו מדבר את השפה המקומית. אנחנו מלווים את העיר, ובהתאמה, הצוות שלנו אילתי למהדרין, מהסיבה שהפרויקט שבנינו ברובע 2 בשחמון הוא פרויקט שמיועד קודם כל ולפני הכל עבור משפחות אילתיות. אני לא מכוון אותו למשקיעים, שכן לנגד עיני אני רואה שכונה אקסקלוסיבית, חיה ותוססת של משפחות אילתיות, דור ראשון ושני, הורים וילדיהם שמבקשים לגור בקרבת מקום ולהמשיך לחיות בה ולגדל בה את ילדיהם. זה החזון ואני בהחלט יכול לדמיין אותו מתגשם בווילות הדו משפחתיות שלנו שיכולות לאכלס שני דורות של משפחה, בשתי יחידות עם כניסות נפרדות." 

 

יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח. אירית פריאנטה

 

העתיד כבר כאן


לאייל פרץ חשוב להדגיש כי הוא אינו מאמין בשכונות עם שימושים מעורבים של מלונאות, מגורים ומשרדים, "שימושים מעורבים זו התנגשות חזיתית בין צרכים מנוגדים, ואת התוצאה של זה אפשר לראות ברובע 6 באילת. רובע 2 זה רובע לגור בו. הבתים גדולים, יש גינות ציבוריות, בתי ספר, מבני תרבות, מגרשי ספורט וקופות חולים. זו לא סביבה למשקיעים, אלא למשפרי דיור אילתים שירצו להזדקן בה".
ומה לעתיד? בחברת אייל פרץ פונים בימים אלו לקראת תכנונה המפורט של שכונה חדשה בת 14 בניינים במכרז להקמתה זכתה החברה בשטח השדה המפונה באילת. "פרויקט הטרמינל הוא הראשון מבין מיזמי ההמשך שאנחנו צפויים לבנות באילת בשנים הקרובות, אומר פרץ שמבטיח להמשיך ולבנות את אילת גם בעתיד במסגרת שכונת שיפולי ההר ונחל רודד, המתוכננות להבנות עד 2030.


 

עיר בתנופת בנייה


אין זה סוד שאילת היא אחת מהערים המבוקשות ביותר בתחום הנדל"ן בישראל. סקר הדירות והמבנים האחרון של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצא, כי כמות הדירות בעיר אילת, נכון ל-2022, עומדת על כ-20 אלף יח"ד. מדובר בתוספת של 2,144 דירות בעשור האחרון (מאז 2012), אז כמות הדירות בעיר עמדה על כ-17.5 אלף, ובאחוזים מדובר על תוספת של 12% בתקופה זו, כאשר ניתן לראות כי קצב המכירה עולה בשנים האחרונות. 

 

 

אילת נמצאת כיום בתנופת בנייה כמותה לא ראתה שנים. רובע 2 בשחמון


כתוצאה מכך, אילת נמצאת כיום בתנופת בניה כמותה לא ראתה שנים. נתוני הלמ"ס לגבי מכירת דירות בחודשים יוני-אוגוסט 2022 מאשרים כי בתקופה זו בלבד נמכרו באילת 212 דירות חדשות, עליה של 11.6% לעומת התקופה הקודמת. למעשה, שווקו באילת מאז נחתם הסכם הגג עם ממשלת ישראל בשנת 2017, למעלה מ– 2,000 יח"ד ברבעים  6,11,2 ושטח שדה התעופה הישן), כאשר רובע 2 הוא אחד משני הרובעים האחרונים אשר משלימים את מתחם השחמון, שבנייתו החלה בשנות ה-90. מתחם השחמון, הקרוי על שם נחל שחמון העובר בתחום העיר וחוצה בינו לבין שכונות העיר הוותיקות, יכלול בסיום פיתוחו כ-9,000 בתי אב ויהווה מחצית מסך בתי האב בעיר אילת. רובע 2 בשחמון מפותח כיום על ידי החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) כחברה מפתחת עבור רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון והוא יכלול בסיום בנייתו 529 יח"ד. 



 

*5377 שלוחה 3

 

פייסבוק: אייל פרץ יזמות נדל"ן

 

אתר: www.e-p.co.il

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש