תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 10/3/2023 12:14 ● ערב ערב 3110
טיפ לילידי השבוע - וונוס נמצאת בבית הכספים שלכם ומכיוון שהיא אחראית על מערכות יחסים וגם על מצבכם הכלכלי, חשוב במיוחד לשלב ביחד את הטיפול בנושאים אלה.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

 

טלה

 

שני כוכבים שמביאים הזדמנויות טובות להצלחה נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שתרגישו שאתם בתקופה טובה. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת שנותן לכם את היכולת להבהיר את עצמכם בצורה רהוטה ומשמעותית, וגם הכוכב יופיטר שגורם לכך שההזדמנויות יגיעו אליכם ואתם תוכלו להצליח לשכנע אחרים בכוונותיכם.  


 

שור

 

הצורך שלכם בעצמאות גורם לכך שאתם חסרי סבלנות ועובדה זו לקראת החג המתקרב בחודש הבא גורמת לכך שאתם חשים בחוסר מנוחה פנימי. שמרו רגשותיכם לעצמכם ונסו לבלות עם אנשים שאינם קשורים לסביבה הטבעית שלכם, אלא חברים רחוקים כדי להתגבר על הצורך שלכם לדבר ולשבור מסגרות שונות על מנת לממש את עצמכם.


 

תאומים

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שעכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה בקריירה שלכם. השמש בשמיים עם הכוכב שלכם מרקורי שיכול לגרום לכם לשכנע כל אחד בצדקת הדרך שלכם וגם כוכב סטורן שאינכם אוהבים אותו כי הוא מגביל את היכולת שלכם לדעתכם גם הוא נמצא בבית הקריירה וביחד כולם גורמים לכם להתחלה חדשה.  


 

סרטן

 

אתם נמצאים בזמן מאוד קריטי בחייכם ומתמודדים עם הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בעבודה והצורך לשלב גם את דעתכם בנושא ולא לתת לאחרים להשפיע עליכם, אם אינכם מעוניינים בכך. כמו כן,  נראה שבעקבות ביקור כוכב וונוס בבית הקריירה שלכם אתם זוכים עכשיו לפופולאריות רבה וכוכב השפע יופיטר מביא לכם הזדמנויות חדשות.


 

אריה

 

כוכב פלוטו שהוא החזק ביותר עדיין נמצא בבית העבודה שלכם וגורם לכך שאתם עושים שינויים משמעותיים וכל הזמן חושבים כיצד להמציא את עצמכם מחדש על מנת להצליח בעבודה. בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ומהפכים ולכן אין לכם שקט בתחום זה וכל הזמן חווים שינויים פתאומיים .


 

בתולה

 

נושאי שותפויות מאוד משמעותיים בפרק זמן זה בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם . אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים.  


 

מאזניים

 

כוכבים חשובים ומשמעותיים מפעילים את בית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. הכוכב שלכם וונוס נמצא בבית השותפויות והזוגיות ולכן נראה שמאוד מעריכים את דעתכם. אתם פופולאריים ויש לכם יכולת לפתור בעיות של אחרים ואף ליישב סכסוכים.


 

עקרב

 

נצלו את העובדה שבבית העבודה שלכם נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר על מנת לגייס לעצמכם את  מקסימום ההטבות שכוכב זה יכול להביא לכם. לצידו נמצא כרגע כוכב וונוס שאף הוא נמצא אצלכם בבית זה ולכן נראה שיחסי האנוש שלכם בעבודה טובים מאוד ואתם אהובים ומקובלים על כל הסובבים אתכם.


 

קשת

 

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא במזל המולי לכם הוא מזל תאומים והוא גם הבית שמסמל את היחס שלכם לשותפויות וזוגיות. מסתבר שנושאים אלה מאוד מופעלים אצלכם בתקופה זו ואתם מחפשים את שביל הזהב על מנת ליצור מערכות יחסים טובות עם הקרובים לכם על מנת שתוכלו לפעול ביחד.


 

גדי

 

נראה שכל מה שקשור לבית , למשפחה ולסביבת המגורים שלכם מופעל עכשיו ואתם ממש מעורים בתוך כל המתרחש. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים לכם על מנת שתוכלו כולם לתכנן ביחד ולהגיע לעמק השווה בתחומים החשובים לכולכם. מומלץ לכם ללמוד לשתף פעולה ולא לחשוב רק על מה שנוח לכם.


 

דלי

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי ארבעה כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השמש בשמיים גורמת לכם לראות את הדברים באור נוסף, מרקורי שגורם לכם לרצות לתכנן תוכניות בנושא וגולת הכותרת סטורן שגורם לכם לקחת אחריות על כל התחום הכספי של חייכם.  


 

דגים

 

השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו. הכוכבים מחייכים אליכם בפרק זמן זה ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי הוא התחום הרגיש בשלב זה . חוסר היציבות בנושא זה עדיין משמעותי ולכן כדאי לכם לא לפעול באימפולסיביות.


 

אסטרולוגית ויועצת משפחתית

 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש