איך לבחור שואב אבק תעשייתי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/2/2023 12:56 ● ערב ערב 3108
אז יש לכם עסק, ואתם רוצים אותו נקי. הגיוני, לגיטימי, וחשוב עד מאוד, אבל בשביל זה צריך לבחור את הציוד הנכון, וזו לא תמיד משימה קלה במיוחד. שואב אבק תעשייתי ומקצועי הוא לא דבר זול מאוד, אבל השירות שהוא נותן לכם בתמורה למחיר הוא שירות חיוני ואיכותי, וזאת כל עוד בחרתם נכון.
איך לבחור שואב אבק תעשייתי
תגיות:

להיות בן אדם זה להיות כל הזמן בבחירות. אנחנו בוחרים מה לאכול ואיפה לאכול, אנחנו בוחרים עם מי להתרועע, כמו גם עם מי לא, ובמקרה הטוב אנחנו בוחרים איפה לעבוד ואיפה לא. לבחור בן או בת זוג, מקום מגורים, רכב, חופשות, ואינסוף דברים, יום אחר יום, רגע אחרי רגע. חלק מהבחירות הללו משפיעות עלינו לכמה רגעים בלבד, אבל חלק יכולות להשפיע למשך ימים, חודשים, ושנים.

 

לבחור את השואב המושלם

 

שואב אבק תעשייתי חייב -

  • להיות נייד – אתם צריכים שהוא יוכל להגיע לכל פינה, לכל מקום, ולכל חלק בעסק או במפעל, כי אחרת בשביל מה? בדקו כי השואב שאתם סוקרים אכן מציע מגוון אביזרים רחב דיו בכדי לתת מענה לכל צורך ולכל זווית בעסק.
  • להיות קומפקטי – אתם לא יכולים ששואב האבק שלכם ידרוש תמורת עבודתו חתיכת נדל"ן ענקית בעסק. נכון, שואבים עוצמתיים אלו מחזיקים מנוע חזק מאוד, ודורשים קצת יותר מקום משואב אבק בייתי קטן, אך בכל זאת, הגודל שלו צריך להיות הגיוני, כדי לאפשר אחסון נוח, וגם שימוש נוח ולא מגושם.
  • עבודה מול כל פסולת – אחד ההבדלים הראשונים והחשובים ביותר בין שואבים ביתיים רגילים לשואבים תעשייתיים זה היכולת שלהם לפגוש פסולת מכל סוג, וזה אומר גם פסולת רטובה. בדקו שהשואב שאתם סוקרים אכן יודע לשאוב פסולת רטובה ללא חשש.
  • מערכת סינון מקצועית – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שהשואב שלכם ייתקע פתאום. נכון, כל מוצר עלול לחוות תקלות ובעיות, אבל בכל הנוגע לשואב אבק מסוג זה, אתם צריכים לוודא שיש לו מערכת סינון חזקה ויעילה, מבית טוב.

 

לעבוד עם חברה מקצועית

 

יש שלושה אספקטים עיקריים לעבודה עם חברה מקצועית. הראשון הוא העובדה שהם מחזיקים במוצרים ברמה הגבוהה ביותר, כי השם של העסק שלהם כרוך ישירות בשם של המותג שהם משווקים. האספקט השני הוא שהם יודעים להתאים לכם באופן אישי את המוצר לצורך, והם לא רוצים "לדחוף" לכם מוצר שאתם לא צריכים – כי זה יפגע להם בשם הטוב.

האספקט השלישי הוא המשך ישיר לאספקט השני, והוא השמירה על המוניטין שלהם, על ידי נתינת שירות לקוחות מקצועי ומיידי, כדי לא להשאיר אתכם עם הלכלוך על הרצפה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש