פסנתרן מצוין

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/1/2023 16:54 ● ערב ערב 3104
אריאל הענין, תלמיד כיתה ה' בבית ספר ''מצפה ים'' הלומד בקונסרבטוריון, ממשיך להפליא בנגינת הפסנתר. לאחר שזכה בחודש שעבר במקום הראשון, בתחרות ''פסנתר לתמיד'', התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים, זכה במקום הראשון גם בתחרות פנינה זלצמן לפסנתרנים צעירים, שהתקיימה בשבוע שעבר בכפר סבא. לצד האימונים והתחרויות, יופיע אריאל גם בפסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, שיתקיים באילת בחודש הבא (8-11.2.23).
פסנתרן מצוין
תגיות:

ראש העירייה – אלי לנקרי המזמין ללשכתו מצטיינים בכל התחומים, פגש בשבוע שעבר (ד') את אריאל כדי לברך אותו על הזכיות ולאחל לו המשך הצלחה. אריאל שהגיע ביחד עם הוריו ועם המורה למוסיקה – סבטלנה ווסט, סיפר לראש העיר שהאהבה שלו לפסנתר התחילה כשאמו קנתה לו פסנתר צעצוע בגיל 7. כבר אז התחבר לצלילים וביקש להירשם לחוג בקונסרבטוריון. בגיל 8 כבר ביקש ליום ההולדת פסנתר חשמלי. כיום, לאחר כשלוש שנים ומאות שעות נגינה, אריאל קוטף פירות וגורף זכיות. סבטלנה אמרה מצדה שככל שיש יותר כישרון, יש יותר עבודה. כששאל ראש העיר את אריאל מה ירצה להיות כשיהיה גדול, ענה אריאל בביטחון מלא שהוא רוצה לכתוב מוסיקה בהוליווד. ראש העירייה אמר שאין לו ספק, שאריאל יכבוש גם את היעד הזה ושיבח אותו על הנחישות, ההתמדה וההצלחה שמביאה גאווה לאריאל, למשפחתו ולעיר אילת.

ראש העירייה ברך גם את סבטלנה המלמדת שנים רבות בקונסרבטוריון והכשירה מוסיקאים רבים ואת מרכז המוסיקה של אילת בניהולו של לאוניד רוזנברג, המצמיח מוסיקאים מצטיינים הגורפים פרסים רבים ומביאים גאווה למרכז ולעיר.

כאמור ינגן אריאל גם בפסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, שיתקיים בחודש הבא (8-11.2.23) במלון דן אילת. הפסטיבל המתקיים זו השנה ה - 17, בניהולו האמנותי של לאוניד רוזנברג, מי שיזם את הפסטיבל, יארח השנה למעלה מ-100 אמנים בינלאומיים ב 15 קונצרטים לתזמורות, הרכבים קוליים וכליים, וסולנים. בנוסף יארח הפסטיבל אמנים ישראלים מובילים המבצעים מוסיקה הנעה על הקו שבין מוסיקה קלאסית לג'אז, למוסיקה עממית, למוסיקה אלקטרונית ועוד. הפסטיבל מתקיים בחסות ובשיתוף עיריית אילת ותאגיד התיירות אילת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת