אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 2/12/2022 08:52 ● ערב ערב 3096
טיפ לילידי השבוע -השבוע נמצא הכוכב וונוס במזל שלכם ויישאר שם למשך כל תקופת יום ההולדת. זה הזמן לפנק את עצמכם בדרכים חדשות ולא שגרתיות על מנת להרגיש שאתם חיים את החיים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חווים התעוררות חברתית בעקבות העובדה שסטורן הכוכב שגורם ללקיחת אחריות מבקר אצלכם בבית החברים והחברה וגורם לכם להבין שאך ורק אתם יכולים להיות אחראים לגבי סגנון חייכם ואינכם יכולים להאשים אף אחד בנושא. ייכנסו לחייכם אנשים חדשים שיביאו לכם נופך מרענן וחדשני ובעקבות זאת תוכלו לשדרג את החיים החברתיים שלכם.


 

שור

 

הכוכב שבתאי עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם כך שזה הזמן להיעזר בחברים על רקע מקצועי, שיעזרו לכם לשווק את יחסי הצבור שלכם בדרך טובה יותר. מומלץ לנסות ולמנף את היכולות שלכם ברמה שונה ממה שהורגלתם עד היום ולתת גם לאחרים שאתם סומכים עליהם לעזור לכם על מנת לגרום לכך שתגיעו למקומות המתאימים והנכונים לכם. הקשיבו לאני הפנימי שלכם בכל פעם שלא תהיו בטוחים בעשייתכם.


 

תאומים

 

הכוכב מארס המביא איתו רצון להתחלות חדשות נמצא במזל שלכם ומשפיע עליכם בכל הנוגע לחייכם, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבדוק נושא זה לעומק ולעשות ברור מי הם האנשים שאתם מאמינים בהם, פועלים בשיתוף פעולה ויש לכם רצון לעתיד זהה. תנו גם לאנשי המקצוע שמבינים בתחום בו אתם מעוניינים  – לומר את דעתם וקחו את כל האופציות בחשבון לפני שאתם פועלים.


 

סרטן

 

הכוכב יופיטר שנמצא בבית הקריירה שלכם עדיין מפעיל אתכם בעשייה אינטנסיבית ולא  נותן לכם מנוח אלא גורם לכם לפעול ולהיות אנרגטיים כמה שיותר על מנת להוכיח את עצמכם בכל המישורים ועל ידי כך לקבל את הכרת התודה לה אתם מצפים. יופיטר הוא כוכב שמביא איתו שפע של מזל ואפשרויות שונות להתחלות חדשות ועל כן התייחסו אליו במלוא כובד הראש והרצינות.


 

אריה

 

הכוכב פלוטו עדיין נמצא אצלכם בבית העבודה וגורם לכם לתהיות ביחס לשותפויות שלכם.  כוכב זה פועל באופן איטי, לאורך זמן ובצורה מאוד יסודית עד שהוא מביא את המהפך הרצוי ולכן השינוי לו אתם מחכים, יגיע אבל לא בקצב שהייתם רוצים. מה שנשאר לכם בשלב הזה, הוא לתכנן את התוכניות אליהם אתם שואפים ובחרו את אנשים הנכונים שיעזרו לכם להתפתח ולהתקדם.


 

בתולה

 

אתם שולטים בסביבה בכל הנוגע למצב המשפחתי וזאת על ידי דרך ההתנהלות שלכם. ייתכן שאנשים קרובים לא תמיד מסכימים איתכם ואתם לא אוהבים את ההתנהלות שלהם במעגל המשפחתי שלכם, מאחר ואינם מתאימים לסגנון אישיותכם. נסו להיות סבלניים יותר ופחות מתחשבנים עם אנשים קרובים כיוון שהחיים הם גלגל ובהמשך יתכן ותצטרכו בדיוק את אלה שכיום אתם כועסים עליהם.


 

מאזניים

 

הכוכב מארס המביא איתו צורך בהתקדמות ועשייה משמעותית נמצא במקום המקושר עם לימודים וחו"ל וייתן לכם את התנופה לה אתם מחכים. מאחר ולעיתים אתם מרגישים שלוקח לכם יותר זמן מאחרים על מנת לבצע מטלות, ייתכן ותזדקקו לדחיפה על מנת לממש את עצמכם כדי להגיע לעשייה בונה ויוצרת. החודש הוא זמן מאוד משמעותי עבורכם בתחום תכנון פעולות והתחילו עם התחום הכלכלי.


 

עקרב

 

הכוכב מארס נמצא במקום המקושר אצלכם עם כל הקשור לכספים אותם אתם מבקשים לקבל מאחרים ולעיתים קרובות אתם תוהים מדוע לתחושתכם אתם נשארים מאחור בעוד חברים קרובים מקבלים יותר מכם. מסתבר שאתם המזל שיכול להצליח בגדול על ידי יצירת תוכנית עשייה ועבודה. פעלו לפי דעת עצמכם ופחות הסתמכו על אחרים כיוון שהם בוודאות ירצו להרגיע אתכם, כך שיהיו פחות אובייקטיבים.


 

קשת

 

הנושא שבשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודשים הקרובים יתפוס את התאוצה המשמעותית בחייכם הוא הצורך שלכם בהתחלות חדשות ובעיקר מבחינה אישית. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים שאתם דורכים במקום ושום דבר לא מצליח לרגש אתכם באמת. הגיע הזמן שתבדקו עם עצמכם מה אתם עדיין צריכים לעשות על מנת לספק לעצמכם גם את החלקים שעדיין נשארו חסומים בעיניכם.


 

גדי

 

השמש בשמיים ועוד כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת ההכרה עובדה שמדברת על כך שאתם מעדיפים להסתגר ולא לפתוח את מחשבותיכם בפני הקרובים לכם.  ואכן זה זמן שבו אתם צריכים לחשוב מה נכון וטוב לכם לבצע ופחות לשתף אחרים בתוכניותיכם, אלא אם כן אתם ממש סומכים עליהם. מומלץ לכם להיות קצת יותר בסובלנות אל הסביבה הקרובה, על מנת שבהמשך תוכלו ליהנות מכל העולמות .


 

דלי

 

נראה שבתקופה הקרובה לא תוכלו לממש את כל תוכניותיכם האישיות והרגשיות ולכן יהיה זה נכון לא לשתף את כולם בכל מה שאתם חושבים ובעיקר עושים. אתם אומנם מבלים הרבה ויוצאים יותר מתמיד כיוון שחשובה לכם חברתם של אנשים ואתם גם אנשים שמאוד אוהבים לעזור לזולת. ובכל זאת , מומלץ לכם לבדוק היטב עם עצמכם מי הם האנשים שמתאימים לכם להמשך קשרים קרובים להמשך החיים.


 

דגים

 

בתקופה הקרובה תרגישו שאתם חייבים להגיד את דעתכם בצורה הכי נחרצת ואנשים אכן יקשיבו לכם . נראה שגם במהלך החודש הקרוב לא תהיו מוכנים לוותר על עמדותיכם בניגוד לפעמים אחרות שבהם אתם בדרך כלל פשרנים גדולים. הבעיה היא שאנשים מסוימים רגילים שאתם מוותרים ומנצלים זאת – הפעם נראה שדעתכם תישמע וגם תילקח בחשבון, בצורה הכי נכונה עבורכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת