התאטרון הקהילתי מציג: ''אף על פי כן''

מאת: מערכת יום יום באילת ● 16/11/2022 13:45 ● ערב ערב 3093
מה משותף לתושבי אילת- ספרן, מהנדסת, מורה סוכנת נדל"ן , אמא במשרה מלאה, לבורנטית, פנסיונרית ובת שרות לאומי? המשותף הוא חיידק במה ואהבה לתיאטרון. במתנ"ס בית רובין פועלת קבוצת תאטרון קהילתי למבוגרים בהדרכת הבמאית- עדה ים מירסקי
התאטרון הקהילתי מציג: ''אף על פי כן''

הקבוצה תעלה בתאריכים- 26+29/11 בשעה 19:30 במתנ"ס בית רובין את המחזה "אף על פי כן".

המחזה נכתב על ידי דוד כהן שהוא גם שחקן בהצגה. דוד כהן הוא אילתי ותיק  מורה אהוב בבית ספר ברנקו וויס. עוסק בחינוך 11 שנה  ואף קיבל את פרס החינוך  באילת על פועלו. ובעברו היה הבעלים של  הוצאת ספרים- לשון צחה.

דוד כתב בעבר מחזות אך זהו המחזה הראשון אשר עולה לבמה.  על מלאכת הבימוי אמונה הבמאית הנפלאה עדה ים מירסקי, תפאורה- האומנית קמליה מאמא.  הכול תוצרת מקומית.

המחזה מצחיק וגם קצת עצוב, מחזה קומי אלגורי, יש במחזה המון מרכיבים פסיכולוגיים. משולש רומנטי בין עוזר פרלמנטרי  של השר לענייני אפים לבין שתי עובדות במכון קוסמטיקה אינו אלא תירוץ להגשה אלגורית של ביקורות  חברתית  נוקבת. האף של הגיבור הוא גם כלי הנשק של יוצר המחזה לשאול שאלות קשות לנפץ מיתוסים ולערער  על מוסכמות חברתיות.

קבוצת התאטרון הקהילתי נתמכת על ידי משרד התרבות.

השחקנים: דוד כהן , דהאן רחל , סטחרס סופי , סלם קורין , לוי חנה , חבנר מריאנה , בן יהודה אודי, דימיטרייב מאיה, קן לי עומרי.

מוזמנים להגיע ולפרגן לתרבות מקומית לפרטים וכרטיסים באתר רשת המתנסים אילת או במזכירות מתנ"ס בית רובין 6301701


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש