אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 28/10/2022 12:41 ● ערב ערב 3091
טיפ לילידי השבוע -ההתנהלות הרגשית והחברתית שלכם השבוע תהייה טובה הפעם במיוחד וזאת בשל העובדה שהרבה אנשים זקוקים לשרות שאתם יכולים לתת להם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נמצאים לאחר מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם. ייתכן ואתם אינכם היוזמים של אותם השינויים, אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם. עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם ונראה שהעובדה שאתם חפצים בשחרור ממחויבות היא הנקודה "הבעייתית" כרגע.


 

שור

 

נושאי העבודה די אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל שתי עובדות משמעותיות. האחת שכבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך בשינוי בגלל שדפוסי החשיבה שלכם משתנים לאחרונה לעיתים קרובות ומשנכנס הכוכב יופיטר (שפע) לבית תת ההכרה שלכם הוא נותן גם את השפעתו ואת היכולת שלכם להחליט החלטות בדרך אינטואיטיבית שתהייה טובה לכם לתהליכי קבלת החלטות.  


 

תאומים

 

הכוכב וונוס שאחראי על כספים, נמצא בבית העבודה שלכם ומבשר על כך שאתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה וגם עבור  היחסים הבין אישיים הטובים שאתם טורחים עבורם. מאחר וגם נושאי בריאות בשבוע הקרוב יהיו רגישים יותר, מומלץ לכם להשקיע קצת יותר זמן בנתינה לעצמכם את הזמן הדרוש למנוחה וצבירת אנרגיה.  


 

סרטן

 

אתם נמצאים בהתחלה חדשה שבה יש לכם אפשרויות רבות להראות את היכולות הטבעיות שלכם בדרך יצירתית ולקדם את עצמכם בעבודה ובחיים, תוך כדי כך שאתם מודעים לכל המתרחש סביבכם. נראה שהקרובים לכם יתגייסו לעזור לכם במימוש מטרותיכם וביחד עם כך נראה שגם צעירים מכם במשפחה ידרשו את מירב תשומת הלב שלכם בגלל הצורך שלהם להיות איתכם בזמן איכות.  


 

אריה

 

הכוכב פלוטו הרחוק והחזק ביותר, נמצא כבר זמן רב בבית העבודה שלכם ודורש מכם שינוי משמעותי ומשמעות עובדה זו היא כי כל התחום המקצועי  עומד להתעורר אצלכם ועליכם להיזהר מהתנהלות לא נכונה בפרק זמן זה. הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם במידה ולא תדעו מה להחליט. אך בכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד מחושבים ולא להיכנס להרפתקאות מקצועיות שאינכם יודעים מה תכליתם.  


 

בתולה

 

אתם בתקופה מאוד מעניינת וזאת מכיוון שיופיטר כוכב השפע שמביא איתו בשורות טובות מגיע למקום בו הוא יכול לעזור לכם לכוון מסלול מחדש בכל התחום הכלכלי והכספי ובעיקר במקומות שאתם יודעים שמגיע לכם כסף ועד עכשיו עדיין לא קרה כלום בפועל וכל הזמן מושכים אתכם בתירוצים שונים. הפעם כוכב זה ייתן לכם את היכולות לעמוד על זכויותיכם ולקבל את מה שמגיע לכם.


 

מאזניים

 

השבוע הקרוב הינו מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם מאוד לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מקשיים שלדעתכם מגבילים אתכם וביחד עם כך אתם גם כבולים בסך כל ההתחייבויות שלכם לאחרים. שתפו את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם ויבואו לעזרתכם.


 

עקרב

 

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת ראייה מעמיקה לגבי עובדות החיים. באופן כללי יש לכם ראייה מאוד רחבה ואנשים באים להתייעץ איתכם אך נראה שהפעם בנושאים שחשובים לכם באופן אישי, תוכלו לקבל את התשובות לגבי נושאים שהיו מאוד בעייתיים עבורכם עד היום. השבוע יהיו ימים שבהם תחשבו רק איך אתם רוצים לפנק את עצמכם ומה הדרכים המתאימות לכך.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב יימצא הכוכב וונוס שאחראי על יחסים בבית תת ההכרה שלכם ולמעשה יישאר כך גם במשך כל החודש הקרוב, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל מערכות היחסים שלכם. במקרה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת גם כיצד לנטרל את הפחדים הטבעיים שלכם לעומת פחדים ממשיים ובהתאם לכך להמשיך ולהתנהל.


 

גדי

 

מבחינה חברתית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המוניטין שלכם בחיים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה מאוד ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם וייתן לכם את כל מרווח האפשרויות על מנת ליישם את תוכניותיכם ולהביאם לידי ביצוע.


 

דלי

 

התדמית האישית שלכם מאוד חשובה לכם בפרק זמן זה של חייכם בכל תחומי החיים. נראה שהאחריות שלקחתם לאחרונה על עצמכם מתחילה לעזור לכם ואתם יודעים שהגיע הזמן שלכם ליישם את הפירות של תוכניותיכם. מאחר והכוכב סטורן שמביא גם הרהורים רציניים עדיין משפיע על המזל שלכם , חשוב שתדעו להפנים מי החברים הנכונים לכם ומיהם החברים שנועדו רק לשתיית קפה ותו לא.


 

דגים

 

אין ספק שמגיע לכם שיסירו בפניכם את הכובע על התוכניות הרבות שלכם ועל יכולת הביצוע שלכם וגם לעמוד במשימות שהצבתם לעצמכם. נראה שאתם מבלבלים קצת את האחרים כי מצד אחד אתם מאוד רגישים לדעות אחרים, ומצד שני אתם עושים בדיוק מה שאתם רוצים מבלי להתחשב תמיד בדעתם של אחרים ועובדה זו מאוד מבלבלת את הקרובים לכם, עד כי לעיתים הם לא מבינים את מעשיכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש