אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 24/8/2022 18:41 ● ערב ערב 3083
טיפ לילידי השבוע -לילידי השליש הראשון של המזל מומלץ להמשיך לנצל את מעברו של כוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות ויוצר אצלכם אפשרויות טובות שמאפשרות לכם התחלות חדשות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים וכוכב התקשורת והנסיעות המוכר בשמו מרקורי נמצאים אצלכם בבית העבודה והקריירה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואתם מטפלים בנושאים שמזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך מדיטציה וחיבור לנפש. זמן טוב לטפל בתחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ואף לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם.


 

שור

 

הכוכב שלכם וונוס שמביא איתו הרבה עשייה ותשומת לב לנושאים של כספים ומערכות יחסים נמצא כרגע בבית המשפחה שלכם, כך שנראה שזוהי תקופה מאוד מעניינית עבורכם ויש בכם צורך לפנק את הקרובים לכם במתנות וצורך לשתף אותם בנושאים שונים הקרובים לליבכם. בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה, נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם.


 

תאומים

 

כוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם , עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון להשקיע בשיפור היחסים הסביבתיים שלכם ואף לעשות אקט כלשהו שייתן לכם את התחושה שהנה דברים זזים בחייכם לטובה. נראה שלא כולם מוכנים לחשוב בדרך שאתם מבינים – ואתם מוכנים להשקיע הרבה אנרגיה לשיפור היחסים.    


 

סרטן

 

הכוכב פלוטו שהוא הכוכב הרחוק ביותר אך גם בעל ההשפעה הגדולה ביותר מכל הכוכבים, עדיין נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ומשמעות עובדה זו היא כי אתם עסוקים עד מאוד בכל מה שקורה במעגל הראשון של חייכם. ייתכנו גם בשורות משמחות לצד בשורות רציניות יותר ואתם תצטרכו לנווט בין השניים. כמובן שזה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להישאר מאוזנים ולהשתדל לקחת לעצמכם פרקי זמן למנוחה.


 

אריה

 

כוכב משמעותי כמו מרקורי שאחראי על החשיבה נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל התחום הכלכלי בחייכם. זה בדיוק הזמן המתאים עבורכם לעסוק בענייני כספים הנוגעים לכם וחשוב שתשקיעו מחשבה כיצד אתם יכולים למנף ולשווק את עצמכם. כוכב השפע נמצא במקום המקושר עם חו"ל ויכול לקשר אתכם עם אנשים מעבר לים שיכולים לתרום לכם רבות בנושאי קריירה.


 

בתולה

 

מבחינה אישית מאחר והכוכב שלכם מרקורי נמצא במזל שלכם , נראה שאתם במקום מצוין לשיפור מערכות יחסים המצריכים תקשורת פתוחה. זה גם הזמן לחדש יחסים עם אנשים שבעבר הייתם קרובים אליהם, אך איכשהו בלחץ החיים התרחקתם זה מזה. אל תניחו לבושה ולחוסר הביטחון לנהל אתכם. נסו ליצור הזדמנויות ותופתעו כמה יבואו לקראתכם וכמה מחכים לכם.


 

מאזניים

 

מבחינה אישית ורגשית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להתחבר לצד הפחות חזק שלכם - הוא הצד הרגשי. אתם מנסים לשמור על קור רוח בכל מצב. הכוכב וונוס המקושר איתכם ואחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום שמבקש לפרוץ החוצה מבחינה חברתית , ולכן זה הזמן להנאות ולטיפוח הכישרון הטבעי שלכם ליחסי אנוש.  


 

עקרב

 

הכוכב יופיטר שמביא מזל והצלחה נמצא בבית העבודה שלכם ופותח לכם דלת להצלחות חדשות. נראה שסוף סוף אתם קרובים אל היעד שתכננתם לעצמכם ועכשיו זה הזמן שלכם לפעול במלוא המרץ על מנת שיכירו אתכם ואת המוטיווציה שלכם להצליח. זה הזמן להוכיח עצמכם ואל תתנו לרעשי רקע להניע אתכם מהתכנית העיקרית שלכם והיא לעבוד, להצליח ולבסס את עצמכם מבחינה כלכלית.  


 

קשת

 

השמש בשמיים נכנסה אליכם לבית הקריירה ונותנת לכם יותר כוחות מבעבר להשלים נושאים חשובים בחייכם. מצד שני הכוכב סטורן שעכשיו מבצע נסיגה במקום המקושר עם הסביבה הקרובה , גורם לכם להרגיש פחות טוב עם עצמכם ויותר חלשים ורגישים מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון ללמוד לקחת לעצמכם זמן פנוי ואפילו בכוח, על מנת לגייס מתוך עצמכם את המשאבים החיוניים הדרושים להגיע להצלחה.   


 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לניסיון לממש קשרים בין אישיים במשפחה ובמעגל הראשון שלכם, בנושאים המאוד חשובים לכם והם הנושאים הקשורים לחוויות הילדות שלכם. יש לכם רצון לדחוף חזק בנושאים אלה על מנת לשחרר את העבר וללכת קדימה. מהלך זה מאוד חשוב לטובת האני הפנימי שלכם ולהצלחה. במיוחד חשוב עבורכם לטשטש את הדעה עליכם שאתם פועלים לטובת עצמכם ופחות רואים את הזולת .


 

דלי

 

אתם נמצאים היום בתקופה שהיא מאוד נוחה לחיזוק ולקיחת אחריות על מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם. בית הזוגיות והשותפויות שלכם מופעל. מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם חברים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר לעצות בתחום השותפויות של חייכם.  


 

דגים

 

בשלב זה אתם חווים מהפך בכמה תחומי חיים. מצד אחד יש לכם התחלות חדשות וחשובות כיוון שכוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם ומביא לכם התחלות חדשות ומשמעותיות שיכולות להניב תשואה כלכלית טובה. בנוסף, אתם מאוד עסוקים עם המשפחה הקרובה ונראה שלא כולם חושבים כמוכם עובדה שגורמת לכם לעיתים קרובות מדי לעימותים וויכוחים בגלל דעותיכם. 


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת