Y.B Clinic - הקליניקה המתקדמת באילת לטיפולים אסתטיים

מאת: ניר אמיתי ● 27/5/2022 12:59 ● ערב ערב 3070
רוצים להסיר שיער בלייזר? מחפשים פתרון לבעיית הפיגמנטציה? או שאולי אתם מבקשים למצק ולחדש את עור הפנים ללא הזרקות? ● ל-Y.B Clinic - המכון החדש בעיר, יש את כל הפתרונות עבורכם ● עכשיו גם תושבי אילת יכולים ליהנות מהמכשור המתקדם ביותר שיש ובמחירים אטרקטיביים במיוחד ● כל הפרטים על הטיפולים החדשים שחובה להכיר ● וגם, מהו המכשיר המהפכני להצרת היקפים שעושה פלאים?
Y.B Clinic - הקליניקה המתקדמת באילת  לטיפולים אסתטיים
תגיות:

בשנה האחרונה נפתחה בעיר אילת קליניקה חדשה שמציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים באמצעות מכשירי לייזר בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש. Y.B Clinic  מספקים פתרון כמעט לכל  בעיה אסתטית שרק תוכלו לחשוב עליה - מהסרת שיער בלייזר, טיפול בסימני מתיחה, הרמת עפעפיים, טיפול בצלקות ואקנה, הצרת היקפים והפחתה במראה הצלוליט, ועד לטיפול בפיגמנטציה, כתמי שמש, כלי דם וטיפול בקמטים. 

 

בטיפולים אסתטיים, עם המכשור הנכון,  השמיים הם הגבול

 

טכנולוגיה מתקדמת - יותר אפשרויות


בעשור האחרון, טכנולוגיית הלייזר התפתחה מאוד והיא כיום מהווה כוח משמעותי בארסנל הטיפולי של הרפואה האסתטית. טיפול לייזר בפנים למשל,  מספק נדבך נוסף של פתרונות לבעיות שעד היום לא היה להן מענה טוב, כמו כתמי עור בפנים, נימי דם בולטים ואפילו קמטוטים. כמה ימים אחרי הטיפול בלייזר לפנים, העור כבר מקבל מראה צעיר, רענן, זוהר וחיוני והתוצאה רק הולכת ומשתפרת לאורך מספר חודשים. 
מעבר לכך, לאחרונה ניתן להבחין במגמה שהולכת וצוברת תאוצה בתחום טיפולי האסתטיקה, שמבקשת להציע אלטרנטיבות לזריקות הבוטוקס והמילויים, במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לשמור על מראה טבעי יותר, כזה שלא מסגיר את העובדה שהם עברו טיפול כלשהו. 

 

 

הטיפולים החדשים שחייבים להכיר


ב-Y.B Clinic  חרטו על דגלם להנגיש לתושבי אילת את הטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש כיום. הכירו את מכשיר ה-InMode   פיתוח ייחודי של מדענים ישראליים בתחום הרפואה הקוסמטית, שמאפשר להאט את הזמן, פשוטו כמשמעו. פלטפורמת ה- InMode הרב-שימושית מהווה פריצת דרך בתחום הרפואה האסתטית ומציעה דרכים לא פולשניות לטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר. הסיבה לכך היא שהמכשיר משלב מספר טכנולוגיות - טכנולוגיות גלי רדיו, לייזר ו- IPL  המאפשרות להשיג תוצאות פשוט מעולות.
חמשת הראשים המתחלפים של המכשיר מאפשרים להגיע לתוצאות אסתטיות מעולות באזורים שונים של הפנים והגוף. למשל בעזרת ידית ה FORMA  ניתן לגרום לייצור מחודש של תאי חלבון הקולגן החיוניים למיצוק העור. כאשר המטרה העיקרית הינה חידוש והצערת העור, ידית ה- FACTORA  נכנסת לפעולה, והטיפול מעניק עור, צעיר ויפה יותר והוא גם יעיל מאוד לטיפול בפיגמנטציה, אקנה וצלקות. 
בנוסף, אם אתם מחפשים פתרון לגוון עור לא אחיד, אז בעזרת ידית ה- LUMMECA SR  ניתן לבצע טיפול שנותן תוצאות מצוינות כבר בטיפול ראשון, ממנו תצאו עם גוון עור בהיר ואחיד יותר הודות לטכנולוגיית ה .IPL


בנקודה זו תמיד עולה השאלה - עד כמה זה כואב?  והאמת היא שבדרך כלל טיפול לייזר נסבל היטב והכאב הוא מינימלי. מטופלת לרוב תרגיש גלי חום ועקצוצים עדינים בזמן שהלייזר מכוון על העור. כמה ימים אחרי הטיפול בלייזר לפנים, העור מקבל מראה צעיר, רענן, זוהר וחיוני והתוצאה הולכת ומשתפרת לאורך מספר חודשים.
כשמדובר בהסרת שיער, בזכות מערכת הקירור המתקדמת, חווית הטיפול אופטימלית, נעימה וידידותית, כך שניתן לטפל בכל אזור שצומח בו שיער בלתי רצוי.  כמה ימים לאחר הטיפול בלייזר לפנים, העור מקבל מראה צעיר, רענן, זוהר וחיוני והתוצאה הולכת ומשתפרת לאורך זמן.

 

 

בלעדי באילת - טיפול הצרת היקפים שממש עובד!


לפעמים לא משנה כמה ננסה לשמור על תזונה נכונה, ישנם אזורים כמו הבטן, שפשוט קשה לעצב. לכן ב- Y.B Clinic בחרו להביא לאילת את המכשיר המתקדם והיעיל ביותר בעולם להצרת היקפים, שמספק תוצאות מדהימות כמו שאף מכשיר לפניו לא הצליח לספק - ZINA המכשיר החדש מבית פטרון לייזר, המדמה אימון כושר אינטנסיבי ומכווץ את השרירים 20,000 פעמים ב 30 דק' ללא פעולה פולשנית ובשכיבה על הגב! קשה לכם להאמין לכל הטוב הזה? כדאי שתגיעו לקליניקה להתנסות ראשונית. 

תושבי אילת מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ עם יוליה ביסטריצקי, מנהלת הקליניקה וקוסמטיקאית מוסמכת, ולקבל את כל המידע על הטיפולים השונים ועל המבצעים השווים.
 

טלפון / ווטסאפ: 050-6911694

 

עין החתול 3 , אילת

 

אתר

 

אינסטגרם

 

פייסבוק

 

שעות פעילות: א׳- ה׳ 10:00 - 20:00 ו׳ 10:00 - 13:00

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת