יום בחירת הדירות של הזוכים בתכנית ’מחיר למשתכן’ בפרויקט Aqua Resort היוקרתי

מאת: ● צילום: ● 11/2/2022 09:08 ● ערב ערב 3055
באירוע חגיגי שהתקיים במרכז המבקרים של חברת ’עמרם אברהם’ בעיר אילת, נפתח בשבוע שחלף יום בחירת הדירות של הזוכים המאושרים בתכנית ’מחיר למשתכן’ בפרויקט Aqua Resort היוקרתי
יום בחירת הדירות של הזוכים בתכנית ’מחיר למשתכן’ בפרויקט Aqua Resort היוקרתי
תגיות:

הפרויקט הייחודי ממוקם בשכונת שחמון המבוקשת, נמצא מרחק פסיעה מקו החוף ומציע חוויית מגורים שטרם נראתה בעיר הדרומית. במסגרת הפרויקט, יוקמו כ- 234 צמודי קרקע חלומיים למרגלות הים האדום והרי אילת, מתוכם כ- 116 יחידות הוגרלו במסגרת תוכנית ’מחיר למשתכן’, והשאר-ישווקו לשוק החופשי.
כבר בכניסה למרכז המבקרים, מבינים מיד שמדובר בפרויקט המגדיר מחדש את המושג ’יוקרה’, עם בריכת נוי היקפית המעטרת את הכניסה ואריחי שיש ענקיים בשילוב חיפוי שיש מלוטש על הקיר, עיצוב נקי, עם נגיעות מעולמות שונים המשתלבות בהרמוניה מושלמת עם הנוף המדברי,  תחושה כמוה יזכו לחוות בכל בוקר דיירי הפרויקט.

 


וילות בוטיק בשני מפלסים, דירות גן עם גינה פרטית, פנטהאוזים עם מרפסות גדולות לכיוון הים האדום - הם חלק מתמהיל הדירות המתוכננות בקווים אדריכליים נקיים המשלבים את הסביבה הטבעית ומכניסים את גווני הים והמדבר הביתה.
ניכר היה לחוש את אווירת ההתרגשות של 22 הזוכים הראשונים במסגרת תכנית ’מחיר למשתכן’ שהגיעו לממש את זכייתם בהגרלה ולבחור את דירת חלומותיהם. 
חברת ’עמרם אברהם’ מקדמת בברכה את הזוכים החדשים ומאחלת להם חוויית מגורים מהנה בביתם החדש

 

 משרד המכירות 


רחוב חטיבת הנגב 


רובע 2 שכונת שחמון 

 

*8690

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת