עמוס ואור - כשתחום המנעולנות פוגש את עולם העיצוב

מאת: ניר אמיתי ● 3/2/2022 11:26 ● ערב ערב 3054
כשמדובר במנעול לדלת הבית שלכם, אין מקום להתפשר על מקצועיות ואמינות ● היום כבר יש על מי לסמוך בעיר אילת בתחום המנעולנות - עמוס ואור מציעים שירותי מנעולנות יעילים ואמינים באילת והסביבה 24/7 ובמחירים נוחים ושווים לכל כיס ● ואם על הדרך תרצו לרענן את עיצוב הבית שלכם בעזרת פתרון פשוט וחסכוני, תמצאו אצלם מענה יצירתי ומרהיב
עמוס ואור - כשתחום המנעולנות פוגש את עולם העיצוב
תגיות:

 

הכירו את עמוס ואור


עמוס ואור הם חברי ילדות, בני 30, מהצפון במקור, שהיום הם גם שותפים לעסק מצליח. כמו לרבים מאיתנו, גם לעמוס ואור, תקופת הקורונה היוותה הזדמנות לחשב מסלול מחדש והם ניצלו אותה לעבור הסמכה בתחום המנעולנות והקימו עסק. עמוס, מתגורר באילת כבר 11 שנה ואור הצטרף אליו לפני כשנתיים וחצי, ומאז הם מספקים שירותי מנעולנות ופתרונות עיצוב לתושבי אילת והסביבה וצברו כבר לא מעט לקוחות מרוצים.

 

ציפוי מגנטי לדלתות וארונות הפך לבחירה פופולרית ואהובה בקרב רבים ברחבי העולם

 

שירותי מנעולנות באילת והסביבה 24/7


הגיעה העת להחליף מנעול ואתם זקוקים לאיש מקצוע מיומן שיתקין לכם מנעול חדש ואיכותי ? נתקעתם מחוץ לבית ואין ברירה אלא לפרוץ אליו? עם עמוס ואור תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים שירותי מנעולנות ברמה גבוהה, מאנשי מקצוע שמכירים לעומק את כל סוגי המנעולים, הצילינדרים והטכניקות, תוך הקפדה על שירות אישי ממנו תצאו מרוצים.
תארו לכם  שסיימתם את הבילוי שלכם בשעות המאוחרות של הלילה ורק אז גיליתם שאתם תקועים מחוץ לבית, וודאי תרצו להזמין איש מקצוע שידאג להכניס אתכם לביתכם במהירות וביעילות ויחסוך לכם זמן המתנה יקר. עמוס ואור מציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה בכל ימי השבוע.
מחדשים דלתות ומקררים

 


נמאס לכם מהדלת הישנה? חולמים על ארונות מטבח מעוצבים?  הציפויים המעוצבים של עמוס ואור מהווים פתרון זול, יעיל ואיכותי לשדרוג עיצוב הבית. 
מעבר למנעולים ודלתות,  עמוס ואור מתמחים בהתקנת ציפוים לדלתות כניסה לבית כמו גם דלתות פנימיות, ארונות ואפילו מקררים.
לאחר שנתיים בהן רובנו בילינו זמן רב בבית עם המשפחה והבנו את החשיבות הרבה שיש לעיצוב והאווירה בחלל שבו אנו גרים, אין זה מפתיע כלל שציפוי מגנטי לדלתות וארונות הופך להיות בחירה פופולרית ואהובה בקרב אנשים רבים בכל רחבי העולם.  
ציפוי מעוצב הוא ללא ספק אחד הפתרונות המתקדמים והפשוטים ביותר המאפשרים לנו לשדרג את עיצוב הבית מבלי לקרוע את הכיס.

 


החלפת דלת ישנה תהיה, ללא ספק, יקרה בהרבה לעומת התקנת ציפוי מגנטי לאותה הדלת וחידוש המראה שלה. במידה והדלת שלכם עדיין במצב תקין, אין סיבה שתחליפו אותה בעלות גבוהה, שהרי ניתן לשדרג את המראה שלה בקלות רבה עם ציפוי מתאים בעיצובים מגוונים, בין אם חלקים או בעלי עיטורים מעניינים בדוגמאות שונות. אצל עמוס ואור תמצאו מגוון רחב של עיצובים, שיכולים לתת מענה לכל טעם. ואם זה לא מספיק, תוכלו  גם להזמין עיצוב ייחודי בהתאמה אישית. עכשיו אילתים יכולים ליהנות משירות התקנת ציפויים ולרענן את עיצוב הבית במינימום עלות.

 

 

להזמנות חייגו:


עמוס  054-3849978  |  אור 052-4225530

 

עמוד הפייסבוק: עמוס ואור שירותי פריצה ותחזוקת דלתות

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת