מרפאה לאופטומטריה באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 19/11/2021 18:02 ● ערב ערב 3043
כל החידושים בתחום רפואת עיניים תחת קורת גג אחת ● עם הרופאים הבכירים בתחומם בכל הארץ וחלקם גם בעולם והמומחים בתחומים שונים שמגיעים עד אילת ● עם מיכשור ובין המתקדמים בעולם ● מרפאת אופטומטריה אילת מביאה את אופטומטריה, אורטופטיקה ורפואת עיניים באילת לרמה בין הגבוהות בעולם
מרפאה לאופטומטריה באילת
תגיות:

 

מביאים את אופטומטריה, אורתופטיקה ורפואת עיניים באילת לרמה בין הגבוהות בעולם !!!
 

יש משהו מנחם בהנגשה של שירותים שניתן להשיג בעיקר בשאר חלקי הארץ, להביא את השירותים לכאן לאילת, כדי שאילתים לא יכתתו רגליהם צפונה ויוכלו לטפל בעצמם כאן באילת. זו המטרה לשמה הוקמה 'מרפאת אופטומטריה'. 

 

לריטה פנית – לא טעית


הייתה זאת ריטה אליאנוב, אילתית ותיקה, אופטומטריסטית בכירה עם ותק של כ- 20 שנה בתחום, שהחליטה להביא את הבשורה לאילת, ובתחילת השנה פתחה את 'מרפאת אופטומטריה אילת' ומאז הכל היסטוריה. החיים הפכו קלים הרבה יותר עבור תושבי אילת, גם בשל העובדה, כי אליאנה לא שוקטת על השמרים – ומביאה למרפאתה את הרופאים הבכירים ביותר בתחומם מכל רחבי הארץ והעולם וגם מומחים אחרים בכל תחום העיניים.

 

נעים להכיר – אלו הם רופאי ומטפלי המרפאה


ריטה אליאנוב - אופטומטריסטית בכירה - מעל 20 שנות ניסיון.

מר גיא בורנט יצחקי - אורטופטיסט בכיר- ראש איגוד האופטופטיסטים בישראל.

ניתן לקבל תחת ידיו שירותי: שיקום ומיקוד ראייה, טיפולי פזילה ועין עצלה אצל ילדים ומבוגרים, ראייה דו עינית, תנועות עיניים פגומות, כפל ראייה, תנועות עיניים, תרגילי עיניים. בדיקה אורטופטית עבור המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, בדיקות ראייה לילדים ולפעוטות, בדיקות עזר לאבחון נוירו-אופטלמולוגי, בדיקת HESS. טיפול בנפגעי ראש הסובלים מהפרעות בתנועות עיניים, כפל ופזילה. הערכת אורטופטיסט לאבחון פסיכודידקטי. יש לציין כי הפרעות ראייה לקויה עלולות להוביל לליקויי למידה אצל ילדים ומבוגרים. הסובלים יכולים להתלונן על כאבי ראש, עייפות או ליקויים בראייה, כגון כפל ראייה, ראייה מעורפלת וכד'.

ד"ר אנדרו פינק - רופא עיניים - מומחה לעין יבשה
ד"ר פינק עבד במשך שנים רבות ביחידת הקרנית בבית החולים שיבא - תל השומר. ב- 2018 הקים את מרפאת העיניים הראשונה בארץ שמתמחה אך ורק בעיניים יבשות ודלקת עפעפיים כדי לעזור למטופלים רבים שסובלים מהמחלות הללו. הוא היה הראשון בארץ להשתמש בטכנולוגיית ה- IPL וטיפולים נוספים שלא נמצאים בסל הקופות. ביצע אלפי ניתוחי לייזר לתיקון ראייה במשך 20 השנה האחרונות עם תוצאות מעולות ומשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר. ד"ר פינק הוא בין המנתחים הבודדים בארץ אשר הוכשרו ב'התמחות על' בניתוחי לייזר לתיקון ראייה בפרט.

 

 

ד"ר חיים סטולוביץ - אופטמולוג בכיר - מומחה עיניים-ילדים הבכיר ביותר בארץ ובאירופה

.
ד"ר אבנר בלקין - אופטלמולוג בכיר
מנהל שירות הגלאוקומה במרכז הרפואי מאיר. מומחה למחלת הגלאוקומה, קטרקט ולניתוחים מורכבים של המקטע הקדמי במרכז 'עין טל'. ד"ר בלקין בעל מומחיות ייחודית בניתוחי גלאוקומה זעיר-פולשניים.


ד"ר מארק קראוטהמר - רופא עיניים, מומחה לקרנית
רופא בכיר ומנתח במערך העיניים של בית החולים איכילוב. תת התמחות במחלות וניתוחי קרנית. מנתח קטרקט ומחלות העין החיצונית, כולל ניתוחים להסרת פטריגיום וניתוחי קרוסלינקינג וכן טיפולי לייזר לקטרקט משני. זיהוי מוקדם של מחלות העין החיצונית, כולל מחלות אקוטיות של הקרנית תוך שימוש במיפויי טופוגרפיה וטומוגרפיה של הקרנית.

ד"ר אלברטו לואיז גיל - 
אופטמולוג בכיר - מומחה לרשתיות

מרפאת אופטומטריה אילת, טלפון: 08-6850225, כתובת: רחוב אילות 31 [מול קופ"ח כללית מחוזית], אתר www.eyeseilat.com


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת