המלצה לטיול לילי באילת

מאת: או-מד מדיקל ● 11/7/2021 18:27 ● ערב ערב 2064
הטרנד הכי חם כרגע בארץ, כך מסתבר, הם טיולי שטח לאור הירח. הרבה יותר מסתורי, הרבה יותר רומנטי והעיקר, בלי שמש שמייבשת לכם את המוח. מה יותר אידיאלי מזה עבורנו האילתים שרשמנו לעצמנו 42 מעלות בצל ועוד לא יולי-אוגוסט. אז לאן מטיילים והיכן נרשמים? רשמו לפניכם:
המלצה לטיול לילי באילת
עמודי שלמה בלילה צילום: DEPOSITPHOTO
תגיות: אילת טיולים

פארק תמנע: סיורים בפארק שמואר בשעות הלילה כמו גם מסע קצר ב'דרך הנחושת'. סיורי הלילה מתקיימים בימי שלישי, אחר הצהריים, ברכבים פרטיים, בחודשי יולי-אוגוסט. סיורי הלילה מתקיימים לקבוצות בלבד, בתיאום מראש בטלפון 08-6316756,

חי-בר יטבתה: טיולי ערב ושקיעה הנערכים בתוך הפארק בכלי רכב פרטיים. הטיול כולל האכלת טורפים. מתאים לקבוצות בלבד ויש לתאם מראש בטל' 08-6316756.

עמודי עמרם: טיול רגלי בינות למערות ולנקיקי הערבה. הטיול מלווה בהסברים אודות מכרות הנחושת והמבנה הגיאולוגי של האזור. לתאום: קיבוץ סמר.

הר סדום: יורדים ברכב פרטי מכביש 90 למישור עמיעז, אל הצד המערבי של הר סדום, משם מטפסים ברגל לפסגה בשביל הולכי הרגל שבהר. לתאום: ברק הורביץ, טל': 052-8666062.

ומה לא לשכוח: כמובן שפנס עם סוללות רזרביות, מפות מעודכנות של השטח, מדריך שמכיר את האיזור (אתם ממש לא רוצים להיתקל באיזו תהום בחושך), יצאתם לטייל עם הילדים? אל תעזבו להם את היד אף לא לרגע. מים ונשנושים, אפילו שלא חם. בגד חם, אל תשכחו קר בלילה במדבר. טלפון נייד על כל צרה ומספרי חירום, ולא לשכוח להודיע למישהו להיכן אתם יוצאים ומתי אתם מתעתדים לשוב.
ומה אסור בתכלית האיסור לעשות: לרדת משבילים מסומנים ולנסות קיצורי דרך, שבלילה הם דרך בטוחה לקצר גם את החיים. וכמובן שאסור להפריע את מנוחת חיות הבר, מה שאומר, אל תביאו אתכם פרוז'קטורים שיכולים להאיר מגרש כדורגל ו...דברו חלש...


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש