אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 7/5/2021 04:27 ● ערב ערב 3016
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע עומד להיות עמוס מבחינה כלכלית בגלל מעבר כוכב התקשורת מרקורי בבית הכספים שלכם. כיוון שכך ,יטרידו אתכם מרבית המחשבות והדאגות בנושא זה יהיו כיצד להתגבר על הקשיים הכלכליים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

אתם עסוקים עם אנשים הקרובים לכם ומאוד מנסים לרצות אותם בתחומים בהם אתם טובים. נראה שצפויות לכם בשורות טובות מבחינה כספית וזאת בגלל ביקור השמש בבית הכספים שלכם אשר תאיר תחום זה. עובדה זו תגרום לך שבסביבה הקרובה לכם תזכו  ליחס אוהד בזכות השקפת עולמכם והיכולת שלכם לנתח כל מצב בצורה לוגית ואובייקטיבית. ייתכן שעובדה זו לא כבר לא תספק אתכם, כיוון שהדרישות שלכם מעצמכם גבוהות יותר.

 

שור

 

נושאי כספים הפעם יהיו מאוד משמעותיים בגלל העובדה שהכוכב שלכם וונוס הידוע גם כאחראי על כספים עומד להיכנס אצלכם לבית הכספים מקום בו אתם מושפעים ומשפיעים כלכלית ולכן חשוב כי תחשבו כמה וכמה פעמים לפני שאתם פועלים בכיוון זה. נראה  שגם מרקורי כוכב התקשורת והחשיבה שמבקר אצלכם יכול לעזור לכם בתחום זה על מנת שתבצעו את המוטל עליכם בצורה נכונה ורהוטה ולא תתנו לפחדים ולחוסר בטחון לנהל אתכם .

 

תאומים

 

אתם המזל שהפעם חשוב לכם מאוד להיות מרוצים מהעשייה שלכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במקום הנכון ליצירת פרויקטים חדשים. ואולם מרבית הכוכבים נמצאים בבית תת המודע שלכם עובדה המערערת את היכולת שלכם בשבוע זה לפעול בחופשיות ובאומץ לב כפי שאתם רגילים. אינכם יכולים להפסיד את ההזדמנויות העומדות לפניכם שאיתם אתם יכולים לפרוץ את הגבולות שעד היום היו חסומים לפניכם, בגלל תחושה של עיכוב. זה הזמן לעשייה.  

 

סרטן

 

בית החברים והחברה שלכם מופעל על ידי הכוכב אוראנוס שלא מאפשר לכם לשמור על יחסים יציבים עם חברים ולכן אתם חווים ניתוקים שונים גם אם אתם לא מתכוונים לכך. זה הזמן להקשיב לקול הפנימי שלכם ולבדוק אם אתם פועלים נכון ולא מעליבים על הדרך חברים שאתם רוצים להמשיך איתם בקשר אך גורמים לכך שהם מתרחקים מכם כיוון שאתם לא משתפים איתם פעולה. זה הזמן לאסוף את הכוחות שלכם ולקחת אחריות לגבי תחום היחסים הבין אישיים שלכם.

 

אריה

 

הפופולאריות שלכם בתחום הקריירה שלכם , עולה בגלל העובדה שהכוכב המשפיע על מערכות יחסים ושמו וונוס נמצא אצלכם בבית המקושר עם מעמד חברתי ולכן נראה שאתם מחזקים את הקשרים האישיים שלכם בתחום המקצועי ונעזרים גם בכוכב התקשורת מרקורי שנמצא בבית החברים ומעצים לכם את יכולת התקשורת בכל תחום בו אתם רוצים להתבלט. ייתכן וחלק מהדברים תצטרכו לארגן מתחת פני השטח ולכן היו ערניים לשינויים המתבקשים.

 

בתולה

 

בית הקריירה שלכם השבוע יופעל תחת כוכב מאוד משמעותי שהוא גם הכוכב שלכם ושמו מרקורי ולכן תוכלו לחשוב לעומק ולהבין מה ואיך עליכם לעשות על מנת לשנות את הטעון שינוי בכל התחום המקצועי שלכם על מנת להגיע לקריירה המתאימה לכם. כמו כן, מארס שהוא כוכב של עשייה יפעיל אצלכם את בית החברים והחברה וייתן לכם את היכולת לנוע בבטחה ובחופשיות בין קבוצות החברים שיש לכם ומכל מקום להפיק את המיטב הנכון לכם.

 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה מה שיעניין אתכם בעיקר, הוא כיצד אתם ממנפים את עצמכם בעבודה ובקריירה דרך מערכות היחסים המעניינות שאתם חווים. נראה שאתם מאוד עמוסים ועסוקים בנושאים מקצועיים ואנרגיה זו לוקחת לכם את מיטב הכוחות והמשאבים הנפשיים ולכן לעיתים קרובות אתם מרגישים מרוקנים. מאחר וכך, לעיתים קרובות אתם מגיעים לחיכוכים מיותרים עם הקרובים לכם וזאת מאחר ואינכם סבלנים לקבל את דעתם בתקופה רגישה זו שלכם.

 

עקרב

 

יש לכם הכרח לפעול ולקחת אחריות מאוד משמעותית בכל הכרוך בנושאים מקצועיים כיוון שנראה שאתם דוחקים את הקץ ולא ממהרים להגיע להחלטות ועובדה זו פוגעת בכם ולא רק בסביבה שלכם. לא תהייה לכם ברירה וחבל שתפעלו רק תחת לחץ בנושאים בהם קשורים גם האנשים שקרובים לכם בחיי היום יום. אין לכם ברירה אלא להבין שההתנהלות שלכם עד היום כנראה לא הייתה נכונה ולכן אתם מרגישים קשיים ביחסים עם הזולת. ובתחום הקריירה.  

 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד קשה עבורכם כיוון שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם תחת השפעתו של הכוכב סטורן שנמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם ומגביל את יכולתכם לפעול באופן חופשי.  כמו כן, אתם נמצאים בתקופה שמבחינת מקצועית אתם חייבים לעבוד קשה על מנת להצליח ולפרנס את עצמכם. זה הזמן לעשות פעולות של שיווק ויחסי צבור, על מנת שתוכלו לשקם את עצמכם מבחינה מקצועית וכלכלית.

 

גדי

 

הכוכב פלוטו נמצא תקופה ארוכה במזל שלכם ולכן גרם לכם להרבה שינויים כשחלקם עדיין לפניכם. בנוסף, גם הכוכב המזוהה איתכם סטורן נמצא במזל שלכם ולכן נראה שאתם נמצאים בתקופה של פעילות אינטנסיבית שבה אתם מנסים להוכיח לעצמכם וגם לקרובים לכם שאתם נלחמים על המטרות ועל התוכניות שלכם. אך טבעי שתרצו שגם הקרובים לכם יפרגנו לכם ולכן כאשר עובדה זו לא מתבצעת לדעתכם, אתם נוטים להגיב באימפולסיביות. נסו להתמתן.

 

דלי

 

עליכם לוודא בשלב הזה שכל ההבטחות שאתם מבטיחים למעגל הראשוני של חייכם ובעיקר לצעירים מכם במשפחה אכן מתקיימות במלואן, כיוון שבהחלט ייתכן שבמידה ותתחרטו, עובדה זו תשפיע על הקרובים לכם ולא תיתן מנוח בהמשך בגלל ייסורי המצפון שתחושו. השקיעו יותר זמן במשפחה הגרעינית כיוון שנראה שמאוד זקוקים לכם והפעם יהיה גם מי שיראה את המאמצים שלכם ואף ייתכן שתוכלו לשפר את יחסכם בהמשך בתחום זה.

 

דגים

 

בית החברים והחברה שלכם עמוס בכוכבים ולכן נראה שהגיע הזמן להשקיע את מירב המאמצים ואף ליצור מצבים של אירועים שבהם כולם ישתתפו. מאחר וכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם, נראה שאתם זוכים לעדנה והכרה מחודשת מצד אנשים במשפחה שלאחרונה הקשר התערער איתם. מומלץ לכם לבדוק שאכן כולם חושבים כמוכם בתחומים השונים. כוכב ההזדמנויות עומד להיכנס למזל שלכם ותחושו שהמזל חוזר אליכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

 

  צילה שיר-אל,  אסטרולוגית ויועצת משפחתית, ליצירת קשר shirel.zila@gmail.com נייד : 0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש