אוהבים אסתטיקה ועץ? חריטה בעץ זה הקורס הבא שלכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/4/2021 18:26 ● ערב ערב 3014
אין סוף לידע המקצועי בעולם, וחריטה בעץ הוא אחד מאותן מלאכות עתיקות שקיבלו שדרוגים אינספור, והשתפרו עם השנים, מקצוע שמפגיש בין עבר להווה, ומאפשר לכם ליהנות משילוב של ידע פרקטי, תיאורטי, אומנותי וטכני לכדי יצירה שאתם בוראים במו ידיכם.
אוהבים אסתטיקה ועץ? חריטה בעץ זה הקורס הבא שלכם
תגיות:

עבודה בעץ זה דבר מרגש. יש משהו בחומר הזה שמושך את בני האדם בכל העולם, מהמקומות הצחיחים ביותר ועד ליערות הגשם מלאי חומרי הגלם. רהיטים, בתים, מקדשים, אומנות וכלי אוכל, העץ משמש אותנו משחר ההיסטוריה, ואומנות החריטה בעץ היא עתיקה כזמן עצמו, עם היסטוריה ידועה של לפחות 2,000 שנים.

תארו לכם, שידע כה נרחב ועתיק לא לומדים בין רגע. כשניגשים לעבודה כה מדויקת, כה עדינה ואסתטית, יש לעשות זאת צעד אחר צעד, בלמידה מדויקת בקורס מקצועי.

 

ללמוד חריטה בעץ:

 

בקורס חריטה בעץ תלמדו הרבה מאוד ידע, מעשי ותיאורטי כאחד. התיאוריה תפרוש בפניכם משנה סדורה ותובנות על פתרונות ייחודיים ומלאכת המחשבת של עבודה יפה זו, והתרגול המעשי יאפשר לכם ליישם את הידע התיאורטי בעץ עצמו, ולראות כיצד הידיים שלכם לומדות את העבודה היפה הזו.

הדבר החשוב ביותר הוא כמובן הכרות עם כלי העבודה הבסיסיים. חריטה בסיסית בעץ לא דורשת הרבה כלי עבודה, אלא הרבה ידע וניסיון במעט כלי עבודה, כשהעיקרי מביניהם הוא כמובן, המחרטה. ברגע שתלמדו כיצד לעבוד עם הכלים הללו בצורה בטוחה, גם לכם וגם לעץ, וכיצד לייצר איתם את התוצאה שאתם מחפשים, תתחילו להתאמן ולגלות את היכולת שלכם ליצור בחריטה.

 

מה לצפות בקורס חריטה למתחילים?

 

הלמידה בקורס המתחילים בחריטה בעץ כוללת הרבה מאוד ידע. תכירו את המחרטה, אך גם את המפסלות, וידע תיאורטי כיצד למדוד קוטר, וכיצד לקמר ולקער עץ. בין הכלים שתלמדו לחרוט בעץ יהיו פמוט קלאסי, קופסת עץ, וגביע, כלים מאתגרים מספיק אך נגישים מספיק בכדי לאפשר לחורט המתחיל ללמוד את טכניקת העבודה ולייצר כלים יפים ומספקים עד לסיום הקורס.

אם את חדשים לגמרי לעולם העץ, או מגיעים עם רקע מעשי לא מסודר, יכול להיות שכדאי לכם לשקול לעשות, בין היתר, קורס בסיסי בנגרות, לפני או אחרי לימודי החריטה בעץ. קורסי הנגרות הבסיסיים מציעים לתלמידים העשרה רבה בסוגי העץ השונים והדרך לבחור עץ מתאים לכל עבודה. בנוסף תלמדו לעבוד עם העץ בכל שלביו עד למוצר המוגמר.

קורס בסיסי בנגרות מאפשר לכם לקבל את הידע המלא הדרוש לכל מי שרוצה לגשת לעבודה בעץ עם ביטחון, ידע שמהווה תשתית מושלמת לכל עבודת עץ עתידית, עם או בלי חריטה בעץ. בקורס הנגרות תלמדו הכול מנהלי בטיחות חיוניים, כולל עבודה והכנה של חומרי גלם – ליטוש, מדידות וסימונים, הקצעה, חיבורים והדבקות, וכל מה שצריך לדעת כדי להגיע מתוכנית למוצר מוגמר בעבודה בעץ.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש