אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 23/4/2021 10:58 ● ערב ערב 3014
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע תהיו אנרגטיים יותר מתמיד בשל העובדה שכוכבים משמעותיים שמאירים את האופי שלכם לטובה , נמצאים במזל שלכם. זה הזמן לעשייה ויצירה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

כוכב העשייה שהוא גם הכוכב שלכם והמוכר בשמו מארס נמצא החודש במקום המקושר עם הסביבה והמעמד החברתי אליהם אתם רוצים להשתייך. חשוב מאוד שבפרק זמן זה תהיו ערניים לתגובות של אנשים בסביבה שלכם ובצורך שלהם להיות בחיבור רגשי איתכם. מומלץ לכם לבדוק מיהם החברים הקרובים שלכם שיעזרו לכם ביישום מטרותיכם.  


שור

הכוכב מרקורי הוא הכוכב שאחראי על תקשורת טובה בין אנשים ונמצא השבוע במזל שלכם ולכן גורם לכן ליכולת ביטוי טובה יותר, אנרגיה מחשבתית מרובה וצורך בהתחלות חדשות, תוך כדי כך שאתם משתמשים בקסם החברתי שלכם. וונוס הכוכב שלכם גם הוא נמצא במזל שלכם וגורם לכם לתחושות טובות שהנה דברים עומדים  להשתנות לטובה והגיע הזמן ליהנות מהחיים.    


תאומים

הכוכב וונוס אביר היחסים האישיים, ייכנס השבוע למקום המייצג את תת המודע שלכם ולכן נראה שבמהלך החודש הקרוב תפנימו את רגשותיכם לגבי אנשים קרובים ותעדיפו לשמור את דעותיכם לעצמכם. זוהי תכונה שאינה אופיינית לכם ולכן ייתכן ותרגישו תסכול , כיוון שאתם פועלים בניגוד לצורך הטבעי שלכם. ככל שיתקרב יום ההולדת שלכם תרגישו יותר ויותר חיוניים.


סרטן

בית החברים שלכם עובר מהפכים משמעותיים בגלל העובדה שהשמש בשמיים בנוסף לעוד כוכבים שמשפיעים על היכולת שלכם לתקשר, מאתגרים אתכם בנסיבות חיים חדשות. ייתכן שאתם מנסים ליצור לעצמכם סגנון חיים חדש בעקבות המחויבויות החדשות שיצרתם לעצמכם שרובן  בפן המשפחתי. נסו לצאת קצת מחוץ למסגרת ואז תגלו שעוד אנשים זקוקים לכם והפעם ממניעים נקיים.


אריה

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים ביחד עם כוכב התקשורת והשמש בשמיים כולם נמצאים יחדיו בבית הקריירה שלכם ולכן החודש הקרוב עומד להיות מאוד דומיננטי עבורכם. ההתנהלות שלכם תהיה מאוד אינטנסיבית בנושא וגם על כך שהשילוב עם כוכב אוראנוס שמחולל אצלכם צורך בחופש, יגרום לכם להיות  נלחמים יותר על הצורך שלכם בעצמאות על השלכותיה השונות.  


בתולה

במהלך החודש הקרוב ייצמדו זה לזה הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על תקשורת ביחד עם כוכב אוראנוס שמביא לחשיבה יצירתית אך אינטנסיבית וייתכן כי תגרום לכם לעייפות פיזית מרוב מחשבות. סביר להניח כי בשל כך תהיו חסרי מנוחה עד כדי חוסר סבלנות. מאחר ואתם אנשים שחשוב לכם שהכול יתנהל בסדר מופתי, נראה שאינטנסיביות עלולה להוציא אתכם מאיזון.  


מאזניים

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום הולדתכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד בייחוד בתחום המשפחתי ולגבי צעירים במשפחה. זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לבחון את ההתנהלות האישית שלכם למולם ובעיקר הקרובים לכם במעגל הראשון וכך לבדוק האם אתם מתנהלים כמו שבאמת צריך ולא רק כדי לסמן וי על עוד מטרה. בדקו גם האם אתם מתוגמלים על מעשיכם.


עקרב

אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג בתחום המקצועי. נדמה לכם שמכל עבר יש לכם קשיים ועל כל דבר אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולהחליט כיצד ואיך אתם מעוניינים להמשיך ובעיקר בהתנהלות המקצועית שלכם, כיוון שנראה שכרגע שם הוא מוקד הבעיה.


קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה ביחס לסביבה הקרובה, כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי נושאים שונים שבהם עליכם לשבור דפוסי חשיבה והתנהגות כדי להתנהל בהתאם לאני החדש שלכם. פעלתם עד היום לפי הטייס האוטומטי שלכם וייתכן כי עכשיו כבר מאוחר לשינויים משמעותיים ובכל זאת, חשוב לקחת דברים בפרופורציה.  


גדי

זוהי עדיין תקופה אינטנסיבית עבורכם בנושאי כספים ובמיוחד שכוכב סטורן נמצא כבר זמן רב בבית הכספים שלכם. למרות שהמצב הכלכלי שלכם משתנה מפעם לפעם אתם יכולים לנצל תקופה זו כדי לשקם את עצמכם פיננסית ואף לעזור לאחרים במידת הצורך. דברים רבים בחייכם עומדים בפני שינוי שלא תמיד רציתם, אך זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשנות ולהתקדם.  


דלי

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר בהירות נמצא אצלכם בבית הכספים ומפעיל תכונה שאינכם אוהבים להודות בה והיא חוסר יכולת להתנהל נכון מבחינה כלכלית, כך שאתם מבזבזים כספים רבים שלא לצורך. חשוב מאוד שתיעזרו באנשים שאתם סומכים עליהם או בעלי מקצוע מומחים לעניין על מנת שתגיעו להחלטות הנכונות וליישם אותן בזמן הנכון.


דגים

הכוכב מארס שמביא לעיתים עימותים כיוון שהוא רוצה לפעול, נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעגל הקרוב אליכם ביותר, הוא המשפחה הגרעינית שלכם. זה הזמן שמומלץ לכם להיות קשובים לאחרים ולהקשיב מה יש להם להגיד לכם . אל תתחמקו מאחריות, כיוון שרק בדרך זו תוכלו להשתחרר מבעיות העבר וללכת קדימה אל עתיד נכון יותר.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת          

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש