מרתון צילום בסגר בערבה הדרומית

מאת: ● 8/1/2021 02:51 ● ערב ערב 2999
מרתון צילום ייחודי יערך בימי הסגר ● 6 משימות שונות אשר יינתנו לכל צלם ברוח תקופת הקורונה ● התחרות מתאימה לכל הרמות- צלמים מתחילים וצלמים מקצועיים, צילום באמצעות הטלפון הנייד או באמצעות מצלמה מקצועית
מרתון צילום בסגר בערבה הדרומית
הזוכה במשימה שבחסות הפסטיבל פלאנט ערבה יזכו בלילה זוגי בערבה הדרומית

הכינו את המצלמות, הכינו את הניידים וחשבו את המרחק מסביב לביתכם. מרתון צילום בסגר יוצא לדרך! הגבלות הקורונה מאלצות את כולנו לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לקיים את שגרת חיינו- חשיבה זו, הובילה אותנו לראיון הייחודי- מרתון צילום בסגר. המרתון יתבצע בצורה דיגיטלית , כל משתתף יוכלו לקחת חלק במרתון מביתו שלו – ייערך ביום שישי הקרוב (8.1) החל מהשעה 9:00 בבוקר. מועד אחרון להגשת התמונות שתתבצע בקבוצת הפייסבוק של פוטוטיפס – יום ד' 13.1. פרסום תוצאות התחרות יערך ביום ד' 20.1 בשידור חי, גם כן בקבוצת הפייסבוק.
במהלך המרתון, יינתנו למשתתפים 6 משימות צילום שונות, שכל צלם, ללא קשר לרמתו, יוכל לבצע באמצעות אמצעי הצילום אשר עומד לרשותו- מכשיר טלפון נייד או מצלמה מקצועית.
המרתון, מעניק הזדמנות מצוינת להפיג את המתח בתקופה מאתגרת זו ולאתגר את עצמנו ואת החשיבה הצילומית שלנו במסגרת תחרותית ומלמדת ומתאים לכל אדם שמתעניין בצילום ללא קשר לרמתו ולציוד שברשותו. במסגרת המרתון יחולקו פרסים לצלמים הזוכים. התמונה הזוכה תבחר כ"מצטיינת המרתון" והזוכה בה יזכה לקופון ע"ס 700 ש"ח לשימוש בכל סדנא מקצועית או טיול צילום של קהילת פוטו טיפס.
הזוכים בכל אחת מחמשת המשימות שבחסות פוטו טיפס, יזכו בקופון הנחה ע"ס 200 ש"ח למימוש בכל סדנה או פעילות של קהילת פוטו טיפס.
בנוסף, הזוכה במשימה שבחסות הפסטיבל פלאנט ערבה יזכו בלילה זוגי באמצע השבוע באחד מבתי האירוח בערבה הדרומית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת