תחזיות בצל הקורונה - הלורד אריסטו

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 18/3/2020 13:34 ● ערב ערב 2959
כמה? למה? עד מתי ומה יהיה הלאה? פנינו לאנשי המקצוע שיחזו לנו - הקורונה לאן?
תחזיות בצל הקורונה - הלורד אריסטו

 

לורד אריסטו: "עקב המצב אשמח לענות לכל מי שיבקש על שאלה בחינם"


אין תושב אילת שלא מכיר את הלורד אריסטו, המדיום הוותיק והאמין ביותר באילת, דור עשירי למדיומים, המתקשר עם מלאכים ומקבל מסרים. כבוד הלורד, המתגורר באילת כבר כ-40 שנה, הוא אזרח העולם הגדול, מתרועע עם נסיכים רוזנים וראשי מדינות, ולמרות זאת שומר על צניעות רבה ומקבל בענווה כל אזרח מקטן ועד גדול והכל כמובן ברוח היהדות, שכן כבוד הלורד הוא אדם מאמין המתמחה במאגיה לבנה המוכרת ביהדות כתורת הנסתר והזוהר. ביקשנו מהלורד הנודע לראות מה צופנת לנו המגיפה והסתקרנו מאוד מהדברים שהיו לו לומר לתושבי אילת: "לפני כ 30 שנה אימא שלי הגברת חוה ספיר זל שהייתה מדיום מאוד ידועה חזתה שהעולם משנת 2018 עד 2023 יעבור תקופות קשות שיזעזעו את כדור הארץ כולו . אז זה היה נשמע כמו מדע בדיוני, היה קשה להבין למה בדיוק היא מתכוונת, אבל היום אנחנו רואים שאכן המצב הפך למוזר, בלתי ברור, קשה, ומבלבל. בשנים האחרונות איתני הטבע משתנים וגורמים לאסונות בכל העולם וכך גם מגפות, שרפות ובצורות. כדור הארץ אומר לנו די! אתם, בני האדם, אתם למעשה הוירוס שהורס את העולם. הקורונה לפיכך היא נורת אזהרה שעלינו להתעורר לעשות שינוי. ביל גייטס, ללא ספק בן אדם חכם ומכובד שתורם מיליארדים למען האנושות, חזה כבר ב-2006 שכולנו ניפגע לא מפצצות האטום אלה מנגיף רצחני ומסוכן שיהרוג מאות מיליוני בני אדם. השפע הפך לפשע בני האדם במחיר הנהנתנות העצמית הקריבו את בריאות הכוכב שלנו וגם הבריאות שלנו. במקום להתייחס לעולם ולגוף שלנו כמקדש קדוש ולשמור על המצב התקין של הכל. הגזע האנושי הרס לאט ובשיטתיות את הבית של עצמו. לפני עשרות שנים מגפה הרגה מיליוני אנשים אבל אז לא היו תרופות. לא מיזמן היו שפעת העופות, החזירים והסארס, אבל גם טיפול תרופתי וגם אמצעי זהירות עזרו לנו להתגבר. 


גם הפעם העולם בעזרת השם והמדע יתגברו על הקורונה. חיסון ימצא, אבל שלא כמו בעבר מנהיגי עולם התעוררו עם הבנה עמוקה שהקורונה היא בונבון מתוק לעומת מה שיתקוף אותנו בעוד גג עד 10 שנים ולכן עכשיו זה הזמן לערוך את כל האמצעים על מנת לבדוק את המוכנות שלנו עבור ילדינו ונכדינו בעתיד. אין כאן בסיפור הזה שום קונספירציה של מנהיגי עולם כנגדנו. אולי ביבי קצת קופץ טרמפ על סיפור הקורונה על מנת להציל את עצמו אבל זה לא מפתיע זה הוא. כל הסיפור הפעם הוא רק לטובת כדור הארץ, העולם והגזע האנושי. ולכן אני באמת מציע לכולנו להקשיב וליישם את כל ההוראות. הניסוי הזה יציל אותנו בעתיד, שכן באמצעותו נדע להיות מוכנים וערוכים. נכון זה קשה, לא נעים, אפילו מפחיד. אבל עם הרבה משמעת וקשב נתגבר גם הפעם על המכה הזו. זה ייקח עד שלושה חודשים אולי חצי שנה. חשוב מאוד אחי ואחיותיי היקרים והאהובים, שתפנימו, חיינו לעולם אולי לא ישובו להיות כפי שהיו עד היום, אבל אם כל אחד מאתנו יעשה מאמץ ויתרום את חלקו למען המטרה הנישגבת, לפחות נחיה עוד הרבה שנים ואפילו נשפר לא את רמת חיינו, אלא את איכות החיים בכדור הארץ. וכמובן בריאותינו . נגיף לא פוגע בנו לפי צבע עור או אמונה בדת או נטייה מינית, נגיף מגיע ומחסל הכל. אז הגיעה העת להפנים, לחיות במשמעת עצמית בצניעות, ובמיוחד לקחת אחריות עצמית וגלובלית. פתחתי בספר הקדוש ובקלפים ואני רואה שתודה לאל, עד יולי הסיפור הזה מאחורינו. 


אני מבקש להוסיף שאין שום סיבה להיכנס לפניקה והגיע הזמן שכולנו נהיה משפחת כדור הארץ ונשחרר במקום פחדים שלא ממש מועילים דווקא כישורים כישרונות - כל אחד ואחת במה שהם הכי טובים בהם ולשתף. להיות רק חיוביים. מי יודע, אולי אלה הם ימי הגאולה של כולנו וימי המשיח קרובים. לי הנשמות מספרות שהמשיח זה לא רוח או איש אלה מקום, גלקסיה אחרת, ממד אחר, הם הסבירו לי שעלי לקחת את המילה משיח ולהפוך אותה ואז נקבל חי שם . וחי שם זה בעולם הבא, אבל לא כמוות או סוף חס ושלום אלא כמעבר לעולם הגאולה, עולם מדהים, ממד מתקדם נקי וטהור. אינני יכול לומר לכם אם זה קרוב לתקופתנו, אבל ללא ספק אותי הדבר מסקרן וממלא אותי ברצון לצאת למסע המרתק הזה.אני כמובן אתפלל עבור כולנו. מזכיר לכולם שבית לורד אריסטו באילת פתוח ואתם מוזמנים להתקשר ליעוץ אישי טלפוני לקבל ברכות עידוד והקשבה. עקב המצב הכלכלי הקשה אשמח לענות לכל מי שירצה על שאלה אחת בחינם. רק ביחד באהבה אמונה וכבוד נעצים כוחנו ונתגבר . אהבו את השם ודעו הוא תמיד עמנו.  


לורד אריסטו : 0523255765

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש