אילת מתגייסת לעידוד שירות קרבי ומשמעותי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/11/2019 09:07 ● מה נשמע 628
כחלק מעידוד לגיוס משמעותי לצה"ל, התקיימו בשבוע שעבר סדנאות לתלמידי שכבות י"א - י"ב מששת בתי הספר התיכוניים: "בגין", "ברנקו וייס", "גולדווטר", "רבין", קידום נוער והישיבה תיכונית ● כ-1,000 תלמידים והוריהם לקחו חלק בסדנאות, שהוביל האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון בשיתוף צה"ל, במטרה לחזק את הזיקה ולעודד את הנכונות והמוכנות בקרב בני הנוער לשירות קרבי ומשמעותי בצה"ל. הפרויקט מתקיים זו השנה ה-11 בעיר אילת כחלק ממערך פעולות עירוניות שמוביל מינהל שח"ק בעירייה. בזכות כך, מדורגת העיר אילת במקום מוביל מבין ערי הדרום בגיוס לצה"ל
אילת מתגייסת לעידוד שירות קרבי ומשמעותי
לגיוס משמעותי יותר

במסגרת הפעילות שנמשכה יומיים, הגיעה לאילת משלחת של 30 אנשי האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון המלווים בלוחמים ולוחמות, שהעבירו סדנאות לתלמידים והוריהם. במהלך הסדנאות קיימו התלמידים שיח ערכי עם מנחי הסדנאות שהם פורשי צה"ל וכן עם הלוחמים והלוחמות. בסדנאות דנו בני הנוער על המרכזיות של צה"ל בחברה האזרחית ולחשיבות הרבה בגיוסם לתפקיד קרבי ומשמעותי. המנחים הכינו את התלמידים לצו ראשון תוך למידת הערכים עליהם צה"ל מושתת. בנוסף לסדנאות הבוקר עם התלמידים התקיימו גם סדנאות ערב להוריהם של התלמידים בשכבות י"א, וזאת על מנת לרתום את ההורים למעורבות ושיתוף פעולה לטובת תהליך הגיוס של ילדיהם. בסדנאות הסבירו הנציגים גם להורי התלמידים את משמעות הגיוס של ילדיהם ואת התהליך עצמו שמתחיל מרגע קבלת הצו הראשון ועד הגיוס.
דליה ינקו, סגנית ראש האגף הביטחוני חברתי וראש היחידה להכנה לצה"ל וגדנ"ע במשרד הביטחון: "אנו מבקשים להודות לעיר אילת על שיתוף פעולה מיטבי בעשור האחרון להכנת בני הנוער לשירות קרבי ומשמעותי בעיר. אנו מודים למנהלות בתי הספר על החיבוק החם והובלה של עשייה ערכית בבתי הספר, ושימור תחושת המחויבות של התלמידים והסגלים בעניין ההכנה לצה"ל. שמחים להיות שוב בעיר אילת". ראש מינהל שח"ק בעירייה - ד"ר דרורי גניאל: "שילוב ההסברה לבני הנוער ולהוריהם על חשיבות הגיוס לשירות משמעותי, מהווים דחיפה משמעותית לגיוס ושירות משמעותי. למרות אחוזי הגיוס הגבוהים שלנו, אנו נשמח כי יותר ויותר בני נוער יעשו שירות מלא ומשמעותי, בעיקר בתפקידי פיקוד ולוחמה".


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש