יהדות - פרשת 'וישב'

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/12/2017 00:18 ● מה נשמע 525
במדינת ישראל ישנם מספר אירגוני שמאל ששמו להם למטרה לפעול ככל יכולתם על מנת להוציא את דיבת מדינת ישראל רעה בכל מקום בעולם. הזוי, אבל זוהי האמת. אירגונים כמו "בצלם", "שלום עכשיו", "שוברים שתיקה", "מחסום ווטש", פועלים ללא לאות ביום ובלילה על מנת לספר לכולם עד כמה חיילי צה"ל מרושעים,
יהדות - פרשת 'וישב'

 

פרשת 'וישב'


במדינת ישראל ישנם מספר אירגוני שמאל ששמו להם למטרה לפעול ככל יכולתם על מנת להוציא את דיבת מדינת ישראל רעה בכל מקום בעולם. הזוי, אבל זוהי האמת. אירגונים כמו "בצלם", "שלום עכשיו", "שוברים שתיקה", "מחסום ווטש", פועלים ללא לאות ביום ובלילה על מנת לספר לכולם עד כמה חיילי צה"ל מרושעים, עושים פשעי מלחמה, מתעללים בפלסטינים תמימים ואומללים על לא עוול בכפם. אפילו הפרקליטות האנמית של מדינת ישראל קבעה לפני שבועיים שהדובר של 'שוברים שתיקה' משקר. אם זו הייתה סתם הוצאת דיבה מלוכלכת דיינו, אבל אותם ארגונים מרושעים, פונים גם לבתי משפט על מנת שיעמידו לדין את "החיילים הפושעים", או שנותנים סעד ומעודדים ערבים להגיש תביעות משפטיות הזויות ושקריות על כביכול פגיעות בהם או על כך שאותם ערבים הם הם  "הבעלים החוקיים" של קרקעות שנבנו עליהם בתים ובתי כנסת ביהודה ושומרון, ובאמצעות מסמכים מזויפים הם גורמים בחינם להחרבת בתים מיושבים על יושביהם. ובעוד שהם מעודדים החרבת בתי יהודים, תמיד, אבל תמיד, תמצאו אותם מסבירים מעל כל במה תקשורתית כמה זה לא מוסרי להרוס את ביתו של מחבל שרצח יהודים. הם אדוני המוסר עלי אדמות, רק להם הסמכות לקבוע מתי זה רצוי ואפילו חייב להרוס בתים ( של יהודים ) ומתי זה לא חוקי ולא הגיוני להרוס בתים ( של מחבלים). שנאת חינם מטורפת. אבל זאת צריך לדעת, מתייוונים היו תמיד בעם ישראל. חג החנוכה עומד בפתח. אנחנו חוגגים שמונה ימים את הנסים והנפלאות שהיו לאבותינו ולנו בימים ההם בזמן הזה. נס פך/ כד השמן היה הסיום של כלל הניסים של מלחמה בלתי הגיונית אשר נכפתה על אבותינו, מלחמה אשר בה נלחמו מועטים מול רבים ( צה"ל מול כל צבאות ערב ) צדיקים מול רשעים ( כנ"ל) חלשים מול חזקים ( כנ"ל ), ובכל זאת הקב"ה סייע לנו מעל הטבע וניצחנו. אבל האם ידעתם שהיו אלו דווקא יהודים מתייוונים ובראשם מנלאוס הרשע, אשר פנו אל אנטיוכוס בדרישה שיגזור על היהודים את כל גזרות השמד? אותם יהודונים ממש התחננו לאנטיוכוס שיילחם וישמיד את אותם יהודים "קיצוניים" אשר נשארים דבקים באמונותיהם המיושנות, במקום שיתקדמו לאמונה היוונית המתקדמת. יהודים דרשו ממלך גוי שילחץ וילחם ביהודים אחרים . משהו בסגנון "אנחנו דורשים מהממשל האמריקאי שילחץ על ישראל על מנת שתתחיל במשא ומתן". נשמע לכם מוכר? שנאת חינם , סתם בלי סיבה הגיונית לפגוע בעצמך ובעמך.

השבת נקרא בפרשת 'וישב' על שנאתם של בני יעקב את יוסף אחיהם. "וישנאו אותו אחיו ולא יכלו דברו לשלום". הם לא היו מסוגלים אפילו לדבר איתו מרוב שינאה. האחים שנאו את יוסף עד כדי כך שהיו מוכנים אפילו להרוג אותו, "ויתנכלו אליו להמיתו". אמנם לבסוף הם הגיעו לפשרה, נמכור אותו כעבד לישמעאלים, לכל הפחות נרוויח קצת כסף מהמכירה שלו, במקום שסתם נהרוג אותו. "מה בצע כי נהרוג את אחינו", "בצע" מלשון בצע כסף, כלומר, מה נרוויח מכך שנהרוג אותו? "לכו ונמכרנו לישמעאלים". כנראה שבכל דור  ישנם אחים שלנו, שתמיד מעדיפים למכור את האח שלהם לישמעאלים תמורת בצע כסף ,תרומות ומשכורות מהאיחוד האירופי ומהקרן לישראל חדשה. אבל לא עזר לאחים שום דבר, למרות כל הניסיונות הברוטליים שלהם להיפטר מיוסף הצדיק, בסופו של דבר הקב"ה סיבב את המציאות שתתאים בדיוק לתוכנית האלוקית- יוסף יהיה משנה למלך מצרים, לאחים לא תהיה ברירה אלא לבוא לפני יוסף להשתחוות לו ולבקש ממנו מחילה בלב שבור על כל העוול שגרמו לו כל אותם השנים. 


הטור מוקדש לכל אחיי השמאלנים הטועים. 

         


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש