הכינו עצמכם לחגי תשרי עם ממניס

מאת: אביבה דקל ● צילום: אביבה דקל ● 21/9/2016 11:45 ● מה נשמע 462
ראש השנה בפתח, וב'ממניס' נערכים במרץ רב כדי שהאילתים ייהנו מחוויית רכישת כל הדברים הדרושים להם לחגוג את החג ובגדול ● 'ממניס' כמעט בת שנתיים, אבל אילתים רבים כבר סימנו אותה כמקום המושלם לערוך בו קניות של דברים מיוחדים לחג, שכן ב'ממניס' תמצאו תחת קורת גג אחת את כל מה שצריך לחגיגות מכל סוג: לחגים ולמסיבות, לערבי שבת ובכלל, לכל פעם שבא לכם לנשנש שוקולד משובח, ללקק שלגון, לאסוף לתוך שקית סוכריות צבעיות מכל הסוגים או ליהנות ממבחר מאפים מתוקים ומלוחים
הכינו עצמכם לחגי תשרי עם ממניס
תגיות:

החגיגה מתחילה בעצם ההגעה לחנות היפהפייה במתחם 'משל', בה בכל פינה מחכה הפתעה. בצד אחד שולחנות עמוסים בכל סוגי המאפים - מתוקים או מלוחים, עוגות שמרים וגם לחם ולחמניות. בפינה אחרת, מקררים מלאים עוגות מוס, מולם מדפים עם  קופסאות מלאות סוכריות צבעוניות מכל המינים, סוגים שונים של שוקולדים מובחרים, כוורות מלאות יינות ומשקאות שונים, ומקררים מלאים חטיפים, שלגונים, וגלידות 'פלדמן' הנפלאות, שמגיעות כמו תמיד במחירים מצחיקים. עוד במתחם מקפיאים בהם תוכלו למצוא מבחר גדול של מאפים קפואים של חברת 'פילסברי' לאפיה בבית. לוקחים הביתה, מכניסים לתנור והבית מתמלא ריחות טובים של אפיה, ועדיין לא דיברנו על הטעמים הממכרים. 'ממניס' היא כלבו לדברים טובים, שבו תמצאו כל מה שאתם אוהבים, רוצים  וצריכים לחגיגות, לימי הולדת, לחגים ולאירועים מיוחדים, ולא רק מטעמים, אלא גם הפתעות, בלונים, קישוטים וצעצועים. אפשר להזמין עוגות וקינוחים ולחמים מיוחדים לאירוע – הכל בהתאם לתקציבכם ולטעמכם.

 

עולם ההפתעות של 'ממניס'

 


בירכתי החנות נמצאת המאפיה בה אופים מדי יום את המאפים הנמכרים בחנות. חלון זכוכית גדול נמשך לכל אורך המאפיה, דרכו אפשר לראות את אחת ההצגות הטובות בעיר - את הקונדיטורים והאופים השקועים בעבודתם, להתרשם ממקצועיותם ומהניקיון המושלם של המאפיה.
הרעיון לפתוח את 'ממניס' עלה בדעת בני משפחת ממן, שחיפשו רעיון לחנות שאין כמותה בעיר - חנות שתרכז תחת קורת גג אחת כל מה שצריך לחגיגה, דבר שיחסוך את התרוצצות בין חנות מאפים לחנות ממתקים ומשם לחנות יינות. ל'ממניס' נכנסים, לוקחים עגלה ומעמיסים והכל במחירים סבירים. יש גם אפשרות להכין רשימה בבית, להזמין בטלפון, והכל יגיע אליכם הביתה.
רוצים לפנק מישהו מיוחד ולשלוח לראש השנה במקום פרחים או כרטיס ברכה, עוגה טעימה או מארז מעוצב של ממתקים? 'ממניס' הוא הכתבות. מארז חגיגי עם עוגיות ושוקולד, ואפשר גם להוסיף יין טוב, הכל כשר בהשגחת רבנות אילת.
לאורך כל השנה בימי שישי וערבי חג תמצאו מבצעים מיוחדים ב'ממניס': חלות רגילות 3 ב-10 ₪,   
מגוון חליות (מרובעות עגולות צמות ועוד)  5 ב -10 ₪, 


ויש הפתעות לקראת חגי תשרי:
▪ חלות חג מהודרות חגיגיות במיוחד.
▪ קאפ קייקס בטעם דבש
▪ מגוון עוגות דבש בטעמים שונים: דבש תפוח עץ ושטרוזל, דבש ואגוזי מלך, דבש שוקולד צ'יפס, דבש עם תפוז ושוקולד צ'יפס, דבש עם לימון ג'ינג'ר ושקדים, דבש עם אגסים ועוד.
▪ קינוחים אישיים ומיני אישיים לארוחת החג, פרווה וגם חלבי.


▪ בקרוב משיקים ב'ממניס' כרטיס מועדון, שיקנה לכל חבר מועדון 6% מכל קניה למימוש בקניות עתידיות. ההצטרפות למועדון בשלב ראשון ללא תשלום.
אז למה אתם ממתינים? היכנסו ל'ממניס', קחו עגלה ותנו לזוהר, מנהלת החנות, ולצוות המיומן, לפנק ולשרת אתכם, שכן ב'ממניס' דואגים שהשירות שתקבלו כאן יהיה מקצועי, אדיב ובעיקר מחויך.
צוות העובדים ההנהלה והבעלים של ממניס מברכים את כל תושבי אילת לשנה טובה ובעיקר מתוקה. (תדמית) 


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש