500 סלי מזון יחולקו לקראת חג ראש השנה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 21/9/2016 11:40 ● מה נשמע 462
כמדי שנה, גם השנה, יחולקו 500 סלי מזון למשפחות המטופלות באגף לשירותים חברתיים בעירייה ● כל סל מזון מכיל: עוף, ביצים, מוצרי חלב, מבחר שימורים, סולת, קמח, מרק עוף, אורז, קטניות, מיץ ענבים, עוגת דבש, תפוחי עץ, דבש, שמן, שתייה קלה, קפה, סוכר, תמרים.
500 סלי מזון יחולקו לקראת חג ראש השנה

סלי המזון יחולקו החל מהשבוע הקרוב ועד לערב החג, בצרכניית 'יד רוז'ה', על ידי המתנדבים הפועלים במקום, בניהולה של אמירה אדרי – מנהלת המחלקה להתנדבות בעירייה ובסיוע עובדי רשות שדות התעופה – מסוף טאבה ומתנדבי 'יד רוזה' המלווים את החלוקה במהלך כל השנה. עובדי המכס בנמל אילת המתנדבים באופן קבוע, פעם בחודש ומסייעים בחלוקת סלי מזון לקשישים, יחלקו סלים לכ – 60 בתי מטופלים המרותקים לבתיהם. תלמידות האולפנה סייעו באריזת סלי המזון והכנתם.
מרכיבי הסל נתרמו בחלקם על ידי עסקים מאילת. להלן רשימת חלק מהתורמים: הנהלת קניון "מול הים" התורמת סכום קבוע מידי חודש לרכישת מוצרי מזון ל"יד רוז'ה" הכפילה את תרומתה החודשית לקראת ראש השנה. מחלבת יוטבתה - תרמה כמידי חג, 500 סלי מוצרי חלב עשיר ומגוון. בית המלון, תרמו  500 עוגות דבש שנאפו במיוחד לחלוקה. חברת ערדום תרמו תמרים – משפחת מויאל ממושב "שעל" שברמת הגולן תרמה גם השנה כבשנים עברו, חצי טון תפוחי עץ. משלוח התפוחים אף הוא בתרומתה האדיבה של  חברת "כץ משלוחים". שלומי עמר 'פיפט אבניו' תרם יין תירוש, עידו מחוף בר ביץ תרם את כל השתייה הקלה, לצד סלי המזון שנתרמו כאמור על ידי בעלי עסקים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעירייה, תרם גם השנה "ארגון לתת לישראל" 140 חבילות מזון יבש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש