אמרתם שיפודיה איכותית- אמרתם עזרא ובניו

מאת: אביבה דקל ● 5/12/2012 13:08 ● ערב ערב 2579
'עזרא ובניו' הוא שם מוכר ובעל מוניטין ללא תחרות באזור המרכז והצפון. לאחרונה נפתח סוף סוף סניף של 'עזרא ובניו' גם באילת ובא לאילת גואל. היום כבר לא צריך עוד להתלבט איפה אוכלים שיפודים איכותיים, טריים וטעימים במחירים הוגנים
אמרתם שיפודיה איכותית- אמרתם עזרא ובניו

תושבי אילת רבים שכבר טעמו את טעמם של השיפודים המדהימים ב'עזרא ובניו' יכולים לספר לכם כמה הם חיכו ש'עזרא ובניו יגיעו עד אילת'. אלו הבשרים הנהדרים העשויים במעידה הנכונה, הסלטים הטעימים והטריים, המבחר, השפע וכן, גם המוניטין שעושים את ההבדל. ועדיין לא אמרנו מילה ולא חצי מילה על המחירים ההוגנים.
את המקום מנהל במקצועיות ומיומנות רבה שרון פחימה, המוכר בעיר לטובה כמי שהיה הבעלים והמייסד של ה - "NEWS COFFEE" המיתולוגי. עם ניסיון וותק של שנים בענף המלונאות והמסעדנות, מעטים הם הדברים ששרון אינו יודע בכל הקשור למזון ומשקאות ולניהול מסעדה.
'עזרא ובניו' אולי אינה המקום המתאים לדייט רומנטי או לבילוי זמן רב על ארוחת גורמה מדוקדקת, אבל זה בדיוק המקום לאנשים ולמשפחות היודעים להעריך אוכל טוב, בעיקר כאלה האוהבים שיפודי בשר איכותי ועסיסי וסלטים נפלאים, ואוהבים לאכול את כל הטוב הזה במקום נקי, נעים ומרווח. אצל 'עזרא ובניו' יוצאים אחרי ארוחה מצוינת עם עודף, שכן המחירים הם הרבה יותר מנוחים - דוגמא?  שיפוד החל מעשרה שקלים.
'עזרא ובניו' הוא מקום מצוין לשבת בו לארוחת צהריים באמצע יום עבודה לבד או עם המשפחה, וגם מקום מצוין לסיים או להתחיל בו את הערב, שכן המקום פתוח עד 23:00.  זה גם מקום מצוין לעבור ולקחת אוכל טרי וטעים וליהנות ממנו בבית.
המקום מתמלא לקראת שעות הצהריים ובמשך כל שעות היום בעובדי איזור התעשייה ובמשפחות המגיעות לכאן בהרכב מלא. בערב ממלאים את המקום הבליינים היוצאים לבלות ערב בחוץ ועושים חניה ב'עזרא ובניו' לנשנוש או לארוחה שלפני, אחרי ובאמצע הבילוי.
 המסעדה הגדולה והמרווחת, מרוהטת בצבעי לבן ושחור כשמעל הקירות מתבוננים בכם כוכבי קולנוע מפורסמים. המקום מיועד לכ- 120 סועדים והריחות האופפים אותך ברגע שאתה נכנס למסעדה ממלאים את הפה בריר ומגרים את כל החושים.  היכנסו, תנו לעיניים ליהנות ולהתפעל ממבחר הסלטים העשיר והמגוון, בחרו את השיפודים החביבים עליכם, וכל שנותר לכם הוא לשבת לשולחן, לתת לצוות החביב לשרת אתכם ולהתחיל בחגיגה של טעמים.
ב'עזרא ובניו' מבחר השיפודים גדול: שישה סוגי שיפודים בשר טרי באיכות הטובה ביותר ב-10 ₪ בלבד לשיפוד. שיפודי פרגית, לבבות, כבד עוף, נקניקיות מרגז וקבב ביתי וכן, בתוספת מחיר, אנטריקוט מובחר, חזה מולארד, כבד אווז ועוד.
תוסיפו לכל אלו מבחר סלטים טריים,עשירים, טעימים ומגוונים אותם מכין מדי יום במקום צוות טבחים מיומן, ותקבלו ארוחה מושלמת. אז אם גירינו לכם את החושים, אין לכם מה לחשוב פעמיים. תתניעו את הרכב ותנו קפיצה ל'עזרא ובניו', לא תתחרטו. (תדמית).
'עזרא ובניו'

כתובת: אזור התעשייה החדש, רח' האורגים (מאחורי 'פרי ארצנו').
פתוח: ימים א'-ה': 11:00-23:00
טלפון: 9519911 - 08
חניה: יש. גישה לנכים: יש.

 
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש