תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 7/12/2011 15:40 ● ערב ערב 2527
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


לילידי השבוע יהיה זמן לתהות ביחס לכל הנושא המקצועי שלהם. נראה שהגיע זמנכם לשינויים, ואתם תוהים כיצד לעשות זאת ומתי הוא הזמן הנכון.

קשת


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם בנסיגה ולא נותן לכם מרחב על מנת לפעול כרצונכם. למרות שאתם מתאמצים מאוד, הרי שהדברים מתנהלים שלא בקצב המתאים לכם וכמובן שלא לרוחכם. אתם נוטים להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל עם סף סבלנות מאוד נמוך לצרכים של האחרים מסביבכם. במידה ולא תשמרו על פרופורציות, הרי שאתם עלולים לאבד סבלנות דווקא מול האנשים היקרים לכם ביותר.

גדי


קיבלתם מתנה משמיים והיא העובדה שכוכב התקשורת נמצא החודש בבית תת ההכרה שלכם. זהו חיבור מצוין לכל האני הפנימי שלכם, ולכן יש לכם הזדמנות לקבל מסרים שונים על מנת להבין את עצמכם ובעיקר את המניעים הפנימיים שלכם אל מול הסביבה וגם מול האנשים הקרובים לכם ביותר. ככל שיחלוף הזמן, הרי שהדברים יגיעו אליכם עם שינויים שיתאימו יותר ויותר לתוכניותיכם המקוריות.

דלי


השבוע, נפתח אצלכם בצורך להיות נאמנים למסגרת הקרובה לכם ביותר והיא בית ההורים והמשפחה. למרות הנטייה הטבעית שלכם לחופש, נראה שהקרובים לכם ביותר מחפשים את קרבתכם על מנת לחוות את תחושת המשפחתיות שחסרה לכולם. מבחינה חברתית, אתם עומדים במבחן, ולמרות שאתם חושבים שאינכם זקוקים לאחרים, הרי שלמעשה זוהי תקופת מבחן שתחבר אתכם לבאות.

דגים


אתם נמצאים בתקופה מעולה שבה סוף סוף אנשים קרובים אליכם מכירים ביכולות הטבעיות שלכם ומחפשים את קרבתכם. עובדה זו חריגה עבורכם במקצת כיוון שכמעט התרגלתם לכך שאינכם מקבלים את הפרגון המתאים למרות שנתתם מעצמכם הרבה מאוד כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. אל תהיו חשדניים. מומלץ לכם לזרום עם האנשים המחפשים את קרבתכם, כיוון שאתם בפתחה של תקופה חדשה וטובה עבורכם.

טלה


הכוכב וונוס נכנס אל בית הקריירה שלכם וייתן לכם אפשרויות להצליח דרך פיתוח קשרים חברתיים ומקצועיים עם אנשים שונים העוסקים בתחומים השונים מכם. על מנת להצליח, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה ולא להרשות לעצמכם להיסחף אחרי הזרם. רק חשיבה שונה ולא שגרתית תוכל להקפיץ אתכם מבחינה מקצועית ולהביא אתכם אל השיאים החדשים אליהם אתם שואפים להגיע.

שור


אתם משקיעים אנרגיה רבה בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם כיוון שאתם יודעים שאתם נמצאים בשיאה של תקופה שאם תשקיעו בה כמו שצריך, הרי שזו תהיה התקופה שתבנה אתכם בעתיד. זהו זמן מתאים להראות לממונים עליכם את היכולות האישיות שלכם, כיוון שנראה שאתם זוכים להערכה בכל המקומות שאתם נמצאים, ולכן אתם גם יכולים לדרוש מהממונים את מה שאתם יודעים שמגיע לכם.

תאומים


בשבוע הקרוב, תרגישו תסכול פעמים רבות כיוון שתהיה בכם התלבטות בין ההיגיון לרגש. מצד אחד, תהיו מודעים לעובדה שאתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם בכל הנושאים שחשובים לכם. ומצד שני, תרצו להיות קצת יותר גמישים אל הקרובים לכם, אך עובדה זו תהיה מנוגדת לצרכים הטבעיים שלכם. ולכן, עד אשר לא תהיו שלמים עם האני הפנימי שלכם, לא תוכלו לקבל החלטה לכאן או לכאן שתמשיך לנווט את חייכם.

סרטן


נראה שאתם מאוד עסוקים בענייני עבודה ובעיקר בגלל העובדה שכוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שייתכנו עיכובים ושינויים שלא לקחתם בחשבון, אך הם עלולים לשבש לכם את סדר היום שאתם מתכננים לעצמכם בגלל ההפתעה הכרוכה בשינויים שיתרחשו. הסביבה הקרובה עדיין ממשיכה להטריד אתכם, אך נראה שכרגע אין לכם מה לעשות אלא לזרום עם הנסיבות.

אריה


אתם מקבלים את מיטב ההכוונה לנושאים הדומיננטיים בחייכם ולא לנקודות שאינן משמעותיות דיין. הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית היצירה, הילדים והרומנים שלכם כך שנראה, שלאלה מכם שיש להם ילדים, עליכם לוודא שאתם מובנים בבקשות שלכם אליהם על מנת שלא תיחשבו בעיניהם כטרחנים. ואלה מכם המצויים במערכת יחסים, נראה שאתם חווים קשיים, בעיקר בגלל חוסר הנכונות שלכם להתגמש ולהשקיע ביחסים.

בתולה


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם, אך בחודש הבא, ייכנס לנסיגה, וכבר מעכשיו נראה שאתם דומיננטיים יותר בעשייתכם ובתחומכם. הנושא החשוב לכם כרגע לבדיקה ושינוי הוא כל הקשור בנושאי משפחה. מומלץ לכם לבחון כבר מעכשיו את עצמכם ביחס לכל ההתנהלות המשפחתית מסביבכם. אינכם יכולים להכריח את הקרובים לכם לנהוג לפי התכתיבים שלכם, ולכן עליכם ללמוד לשתף פעולה.

מאזניים


בתקופה הקרובה, תהיו הרבה יותר קשובים לעצמכם בגלל העובדה שהכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו בחודשים הקרובים בבית תת ההכרה שלכם. בזמן זה, תוכלו לקבל מסרים מדויקים הרבה יותר מהאני הפנימי שלכם ולפתור בעיות שעד היום ידעתם שאתם חייבים לעשות משהו לגביהם, אך איכשהו לא הצלחתם להביא את עצמכם לכלל פעולה. בתקופה הקרובה, הדברים ישתנו לטובתכם.

עקרב


בתקופה הקרובה, עליכם לעמוד בציפיות של עצמכם על מנת להרגיש שאתם מממשים את עצמכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם ניצבים בפני התחלות חדשות עם סגנון חיים חדש, ועל כן, כדי להצליח בו, מומלץ לכם לקחת אחריות על ההחלטות שלכם ולהבין שמה שאתם עושים עכשיו – ייתן למעשה את התשובה לדרך חייכם העתידית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש