קו היופי

מאת: או-מד מדיקל ● 1/6/2011 09:37 ● ערב ערב 2500
זהבה-'קו היופי'
קו היופי

איפור לקיץ - חלק א'


עם בוא הקיץ קבלו טיפים מועילים אשר יעזרו לכן לעבור את הקיץ בשלום, מבלי לגמור את היום עם עיפרון מרוח, מסקרה נוטפת ומייק אפ עייף.
מייק אפ:
בימות הקיץ החמים ולחים מומלץ להשתמש במייק אפ על בסיס מים, סילקון או מייק אפ פודרה. את המייק אפ מומלץ להתאים מחדש לגוון העור המשתנה בחילופי העונות.
יש לתת התייחסות גם לגוון הקונסילר ולפודרות הדחוסות בגוונים השונים.
את המייק אפ אנו מתאימים לגוון הצוואר והמחשוף.
לפני הנחת המייק אפ מומלץ להשתמש בקרם לחות על בסיס מים ולא קרם שומני, כיוון שיש לעור נטייה להזיע יותר בעונת הקיץ החמה.
תכשירי מייק אפ המומלצים בקיץ:
ראשית על המייק אפ להיות כמה שיותר דק על מנת שלא להכביד על העור - מייק אפ נוזלי. לבעלות עור בעייתי, מומלץ להשתמש במייק אפ מוצק, אשר עמיד בפני זיעה ובעל הישרדות ארוכה יותר.
כיום ישנם תכשירי מייק אפ עם מקדמי הגנה, אשר מסייעים לנו לשמור על עור הפנים מפני קרני השמש המזיקות.
פודרה:
מומלץ להשתמש בפודרה שקופה ולהניח אותה בצורה קלילה באמצעות מברשת גדולה, על מנת לתת פידור עדין ופחות אגרסיבי מזה הנוצר על ידי כרית פידור.
איפור העיניים:
על מנת לתת לאיפור העין את השרידות הטובה ביותר, יש להניח על העפעף מייק אפ לפני הנחת הצללית ולפדר, פעולה זו מקנה לאיפור העין שרידות ארוכה יותר ומונעת את השומן הטבעי שעורנו מייצר אשר גורם להסרת האיפור מהעין ואגב כך מקצר את הישרדות האיפור.
צלליות מומלצות:
אלו הן צלליות דחוסות - אבן וצלליות בתפזורת - אבקה. שימוש בצלליות קרם - משחה, אינו מומלץ בימות הקיץ מאחר שבבסיס הצללית המשחה קיים שומן, אשר אינו מתאים לחום הקיץ, דבר הגורם לצלליות להימרח ולנזול לקפל העין.
עיפרון שחור:
על מנת לשמור על הישרדותו בתוך העין, ניתן לקבעו לאחר הצביעה בתוך העין באמצעות שימוש בצללית שחורה אותה נניח בטפיחות על העיפרון השחור, באמצעות מכחול דק ושטוח.
פעולה נוספת - ניתן להניח תיחום תחתון בעזרת צללית דחוסה בכל גוון או צללית אבקתית אשר מונעת מן העיפרון השחור לזול ולהימרח מן העין ולברוח מגבולותיה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש