אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 23/2/2011 11:34 ● ערב ערב 2486
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
החודש הזה יהיה אסרטיבי במיוחד עבורכם, כיוון שכוכב העשייה מארס עובר למזל שלכם וייתן לכם את היכולת לפעול, בתחומים הרצויים לכם.

דגים


החודש יהיה חודש פורה מאוד, כיוון שבנוסף לכוכב מארס, כוכב העשייה, שעובר למזל שלכם, יעבור גם כוכב התקשורת מרקורי למזל שלכם, ושניהם גם יחד ישהו אצלכם למשך כל החודש הקרוב. עובדה זו מלמדת כי תהיה זו תקופה של חשיבה בונה ויציבה, יכולת הסברת הרעיונות והמטרות שלכם לאחרים בדרך ברורה ויעילה כך שתוכלו לשכנע אותם ולהביא את תוכניותיכם ליישום ולהצלחה.

טלה


הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם כבר כשבועיים וגורם לאלה מכם שנולדו בשליש הראשון של החודש להרגיש תחושת רווחה ושהדברים מסתדרים עבורכם הרבה יותר טוב ממה שהתכוונתם עד היום. ואולם, בהמשך ייכנסו מרבית הכוכבים אל בית תת המודע, כך שנראה שתרגישו צורך להתכנס פנימה אל תוך עצמכם ולנסות ולהבין את המניעים שלכם בדרך יותר עמוקה ממה שעשיתם עד היום.

שור


בחודש הקרוב, ייכנסו כוכבים רבים אל בית המעמד החברתי שלכם, כך שנראה שהגיע זמנכם ליהנות מהיחסים הבין אישיים שהתחלתם לרקום בחודשים האחרונים. האנשים להם התחברתם יוכלו להעלות אתכם בסולם החברתי למקומות אליהם שאפתם מזמן להגיע, ובדרך זו תוכלו גם לשווק את עצמכם וגם להצליח יותר מבחינה מקצועית. הקשיבו לאינטואיציה שלכם בכל פעם שתיתקלו בקשיים.

תאומים


אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לקידום עצמכם בתחום הקריירה. גם אם אתם עדיין לומדים, הרי שכל מה שאתם עושים ממוקד כדי להגיע להצלחה בתחום המקצועי המועדף עליכם. רצוי שתוודאו שאינכם פועלים באימפולסיביות בכל הפעמים שאתם מרגישים שנמאס לכם מההתנהלות הרגילה של האנשים לידכם ושאתם מרגישים שאינם מתנהלים מספיק מהיר וזריז לדעתכם. זכרו שלא כל אחד חייב לעמוד בקצב שלכם.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה בה מתהפכת כל תפיסת עולמכם בכל הנוגע לשותפויות בחיים האישיים והעסקיים. יש לכם יכולת לקדם את עצמכם דרך נסיעות קצרות למקומות חדשים והבאת הרעיונות האישיים שלכם לרווחתם של האחרים. בבסיסכם נועדתם לתת שירות לאחרים ולכן, כל פעילות שיש עמה סוג של עזרה לזולת עשויה לעזור לכם. אתם עדיין צריכים לרתום את עצמכם לרווחת המשפחה כולה ולא תוכלו להתחמק מכך.

אריה


בחודש הקרוב, ייכנס הכוכב וונוס לבית העבודה שלכם, כך שנראה שאתם יכולים לקבל את המחמאות שאתם זקוקים להן דרך אנשים קרובים שיכולים להעריך את עבודתכם. אין לכם מה להתרגז על כספים שאתם מחכים להם ועדיין לא מצליחים לקבל אותם, כיוון שרק עשייה אינטנסיבית בעניין יכולה לעזור לכם לקבל את מבוקשכם. בחצי שנה הקרובה, יש לכם נסיעות לחו"ל שעשויות לקדם אתכם בתוכניותיכם.

בתולה


אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ותמיד זוהי תקופת מבחן לתוכניותיכם העתידיות והקרובות. אל תכעיסו את עצמכם כאשר דברים אינם מסתדרים בקצב שאתם רוצים, ואתם יכולים להתנחם בעובדה שכאנשים יעילים במיוחד, גם אם הדברים מתעכבים, יש לכך מטרה מיוחדת. אתם עוסקים רבות בענייני כספים ושותפויות – אל תנסו להאיץ את מה שלא הולך בקלות, לכל אירוע יש את קצב ההתנהלות האישי שלו.

מאזניים


בשבוע הקרוב, יתחיל אצלכם תהליך שיימשך גם במשך כל החודש הקרוב. הנושא הדומיננטי יהיה כל הקשור לתחום העבודה והבריאות בחייכם. זה הזמן לוודא קודם שמבחינה אנרגטית אתם נמצאים במלוא כוחכם, כיוון שיש לכם עכשיו נטייה לחולשה שעלולה להביא אתכם לירידה במערכת החיסונית. לאחר שתטפלו בכל הקשור לבריאותכם, תוכלו להצליח ולהגיע לתוצאות יפות.

עקרב


במהלך החצי שנה הקרובה, יהיו לכם הזדמנויות לשווק את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שהכוכב יופיטר, המביא איתו שפע והזדמנויות, יהיה בבית העבודה שלכם וייתן לכם אפשרויות חדשות. בינתיים, עד אשר יגיעו האפשרויות החדשות, תוכלו לעזור לעצמכם על ידי כך שתממשו את כישרונותיכם ויכולותיכם. אל תהססו – אתם נמצאים בנקודת זמן שבה אתם יכולים להצליח בכל תוכניותיכם במידה ותסמנו לעצמכם מטרות.

קשת


גם בשבוע הקרוב, תוכלו להרוויח כספים דרך קשרים עם אנשים וחברים קרובים שיביאו אליכם אנשים נוספים שתוכלו לעבוד איתם ולהרוויח לפרנסתכם. במהלך החודש הקרוב, תהיו עסוקים בתהליכי בנייה של היחסים במשפחה הקרובה שלכם, כך שייתכן ויהיו פעמים שתרגישו שאתם פועלים בניגוד להרגשתכם האישית. השתדלו לא להרגיז את עצמכם במקומות שלא צריך ועדיף לכם להוריד הילוך ולפעול באופן מתון.

גדי


בתקופה הקרובה, פעלתם רבות בכל הנוגע לגיוס כספים כדי לקדם את תוכניותיכם. הגיע הזמן האמיתי שלכם לבחון את הסביבה הקרובה וכיצד היא משתלבת ועוזרת לכם למנף את תוכניותיכם. זה גם הזמן לשנות את כל מה שלא מוצא חן בעיניכם בסביבת המגורים שלכם ולהביא לשינוי לו אתם זקוקים מזה זמן רב. וונוס הנמצאת במזל שלכם תגרום לכם להיות מקובלים יותר ולקבל הרבה עידוד ותמיכה.

דלי


בחודש הקרוב, תהיו עסוקים בצורה אינטנסיבית מאוד בכל הקשור לנושאי כספים, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם התנהלות כלכלית, ועכשיו למעשה נבחנת התקופה האחרונה שלכם שהייתה מאוד עמוסה מבחינה כספית. נראה שיש לכם יכולת לשנות את סביבת המגורים שלכם ולשדרגה כיוון שהכוכב יופיטר נמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם ומאפשר לכם ראייה חדשה על מקום המגורים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש