Ebeauty מרכז היופי אילת, כל היופי במקום אחד

מאת: או-מד מדיקל ● 27/1/2011 22:32 ● ערב ערב 2482
/ בטי בלום / ב'מרכז היופי אילת' תמצא כל אשת מקצוע את הדרוש לה. מרכז שיווק למוצרי קוסמטיקה, בניית ציפורניים, פדיקור/ מניקור, שעוות, הכול במחיר סיטונאי. השירות אישי ואמין. אז אל תהססו להרים טלפון ל'מרכז היופי אילת' שם תמצאו כל מה שצריך עם דגש על נוחות, שירות ומקצועיות
Ebeauty מרכז היופי אילת, כל היופי במקום אחד

תמונת כתבה


שמה של אודליה קרנציאס יצא למרחוק כאשת מקצוע מעולה ואמינה. אחרי שש שנים בתחום היופי, החליטה אודליה לפתוח את 'מרכז היופי אילת', לאחר שהגיעה למרכז וגילתה להפתעתה שלמרות הפרשי המע"מ, מחירי החומרים והציוד הקוסמטי שם זולים יותר. "פתחתי את 'מרכז היופי', כי לא מצאתי מענה כולל באילת לכל הקשור בתחום. רציתי שהבנות באילת ייהנו ממחירים טובים כמו במרכז ואפילו טובים יותר", מספרת אודליה. "מדובר באבקות איכותיות לבניית ציפורניים, קישוטים מיוחדים לציפורניים, אבני סברובסקי, מדבקות, צבעים, מכחולים, מוצרי פדיקור, בקיצור הכול מכול וכול. הרגיז אותי שהמחירים באילת גבוהים ושההיצע דל". כך יצא, שאודליה ובעלה מאור החליטו להקים יחד מרכז שיווק שיביא לאילת את הדברים הכי מקצועיים בתחום וירכז עבור נשות המקצוע בעיר את כל מה שהן צריכות במחירים הטובים ביותר. "אני מביאה גם חידושים מחו"ל, במחירים כמו במרכז הארץ ואפילו פחות כי אין לי פערי תיווך אלא המחיר נקבע ישירות מהיבואן לצרכן. אנחנו מרכזים את כל החברות המקצועיות בתחום וחוסכים בכך זמן לפדיקוריסטית, לבונת הציפורניים ולקוסמטיקאית".
אודליה משתמשת בניסיונה המקצועי הרב כדי להביא רק מוצרים שהיא שלמה איתם במאה אחוז. "כל מה שנכנס עובר אצלי בדיקה כי אני באה מהתחום. אנו מתחייבים למתן שירות, ייעוץ והכוונה אישית. היתרון של אשת המקצוע הוא שאצלנו היא תמצא מגוון עשיר במחירים ללא מע"מ. כל שנשאר לה הוא לבחור על פי רצונה". מאור, סוכן המכירות של 'מרכז היופי' נותן שירות מכל הלב לכל לקוחה. "הלקוחות מתקשרות ומאור מגיע אליהן עם קטלוגים ורשימות מלאי עד לבית או לעסק.
לשרון אידית אדרי, בונת ציפורניים וקוסמטיקאית, יש רק דברים טובים לספר על 'מרכז היופי': "השירות של 'מרכז היופי' בא מכל הלב. באילת אם אתה צריך משהו, אתה צריך לרדוף אחרי אנשים. מאז שהתחלתי לעבוד עם 'מרכז היופי' הם מגיעים אלי עד הבית וזמינים לי לכל שאלה. זה שהם מעלים את המוצרים והמבצעים דרך הפייסבוק מהווה יתרון אדיר כי זה מאד נוח וזמין". ושרון מוסיפה: "חפשו אותם בפייסבוק שם מתעדכנים המבצעים מדי שבוע".
אלו מוצרים תוכל פדיקוריסטית למצוא ב'מרכז היופי אילת'?
"יש אצלנו מגוון מוצרים, כשגולת הכותרת שלנו היא שאנחנו לא מתפשרים על איכות: מוצרי 'קלר' חד פעמיים, (כידוע משרד הבריאות מחייב כל פדיקוריסטית לעבוד עם ציוד חד פעמי מטעמי בריאות והיגיינה). ניתן להשיג אצלנו ידית עם משייפים מתחלפים לרגל. 'קאלוס', שמיועד להסרת עור ללא סכין והוא מאושר על ידי האגודה לסכרת, עבור בעלי כף רגל סוכרתית שאסור לה להיפצע בשום אופן". כמו כן תמצאו כאן בין השאר פצירות לכף הרגל, סכינים מקצועיים, פילינג וקרם איכותי לכף הרגל ועוד.....
את ממשיכה לעבוד?
"בהחלט. אני עדיין עוסקת בבניית ציפורניים, שעווה, עיצוב גבות, פדיקור ואיפור קבוע. ובכל זאת אני מאמינה כי פרנסה היא משמיים, ואני שמחה לייעץ ולכוון לא מעט נשות מקצוע שבאות אליי לקבל 'טיפים' והדרכה".
אלו מוצרים תוכל טכנאית ציפורניים למצוא ב'מרכז היופי'?
"את כל המכשור לבניית ציפורניים, כגון: מכונות איכותיות לבניית ציפורניים, מכונות סילר, ראשים למכונה, קישוטים מרהיבים ודברים מיוחדים, שלל משייפים מקצועיים. גם מגוון רב של אבקות איכותיות לבניית ציפורניים, כגון אבקות מבית 'קיסטון', אבקתNSI מארצות הברית ולבקשת לקוחות רבות ניתן להשיג אצלנו גם אבקת 'סלקט', שרכשה מוניטין רב בקרב נשות המקצוע באילת. המגוון מדהים ואיכותי, כדאי לבוא ולהתרשם".
אודליה מציינת שרק ב'מרכז היופי אילת' תוכלו למצוא את המוצר לחיסול פטרת הציפורן 'פאנגלס' תוצרת צרפת. "כבר במריחה הראשונה רואים תוצאות". ב'מרכז היופי' תמצאו גם מוצרי שעווה, "הכול מאלף עד תו", אומר מאור, ואודליה מוסיפה, "אין מה לחפש במקום אחר כי אנו מרכזים עבורך את כל את המוצרים הטובים במחירים מעולים".

תרשמו לפניכם- בקרוב יעלה אתר בו ניתן יהיה להזמין ולהתרשם ממוצרים בכתובת.WWW.EBEAUTY.CO.IL
ניתן לצלצל למאור ולקבל מענה מהיר ואישי בסלולארי שמספרו 0525776712 בימים א' - ה' בין השעות 8:00 - 20:00 ובימי ו' בין השעות 8:00-14:00.



מבצעי השבוע


מדבקות לקישוט 3+1.
מבחר אבני קישוט מיוחדות ב- 10
₪ בלבד!!!
סכיני 'סקלפל' סטרילים- חבילה
שכוללת 100 יחידות ב- 55
שקלים בלבד.
ששה לאקים SHIC ב- 50
שקלים!
פצירות ENBOSS t איכותיות- 10 +
2 מתנה
לקים מתפוצצים באיכות מעולה
ניתן למרוח סילר 5 ב- 99 ₪
ברכישת "קאלוס לפדיקור ללא
סכין", קבלי 200 פדים גאזה מתנה
ובנוסף לשבוע בלבד - בקניה
מעל 350 ₪ 5 אחוז הנחה- אין
כפל מבצעים.
מבצעים נוספים ניתן למצוא
בפייסבוק- 'מרכז היופי אילת'


סדנאות לשיפור בניית הציפורן


ב'מרכז היופי' תוכלו ליהנות מסדנאות מקצועיות לשיפור
הבניה, ללימוד סודות הקישוטים באקריל, שיבוצי אבנים ועוד. בעוד כחודש ייפתח קורס לבניית
ציפורניים, ההרשמה בעיצומה ומספר המקומות מוגבל. הלמידה תתבצע בקבוצות קטנות של עד חמש תלמידות והיחס אישי ובהתאם לקצב הלמידה של כל תלמידה. לפרטים ניתן לפנות לאודליה: 052-5776713.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש