רפואה משלימה

מאת: או-מד מדיקל ● 19/1/2011 15:55 ● ערב ערב 2481
טובה גת
רפואה משלימה

נטורופתיה - מהי?


תקופה זו בה אנו חיים, מאופיינת בקשר הדוק בין מחלות הנפוצות בחברה המערבית לבין אורח החיים המערבי המודרני. מחלות/תסמונות כמו: עייפות, אלרגיות, כאבי ראש, דלקות מפרקים, אקנה, מחלות לב, סוכרת, עודף משקל,עצירות ועוד.
מי אינו רוצה להרגיש בריא יותר, חיוני יותר, עייף פחות, ולחיות את חייו בתחושה של איזון?
הגיע הזמן לייעוץ בנטורופתיה, כטיפול מונע למחלות וגם לאורח חיים בריא.
הנטורופתיה היא גישה בריאותית- הוליסטית, רב-תחומית, המתבססת על שימוש מושכל ומודע המגיע ישירות מן הטבע. הרעיון המרכזי קרוי בלטינית - "ויס מדיקטריקס נטוראה"- כוחו המרפא של הטבע... הנטורופתיה מאמינה כי בגופנו מצויים כוחות הריפוי להם אנו זקוקים על מנת לטפל בעצמנו, ברמה הגופנית והנפשית.
הנטורופתיה מתייחסת לסימפטומים של מחלה כאל סימן להפרת האיזון הפנימי (כאבי ראש, כאבי בטן ועוד). המטרה העיקרית היא לטפל בגורם האמיתי למחלה בנוסף לטיפול בסימפטומים.
כיצד יכולה הנטורופתיה לעזור לך?
הנטורופתיה מתמקדת במניעה ובטיפול במחלות על ידי שימוש באמצעים טבעיים הכוללים: תזונה על גישותיה השונות, צמחי מרפא, צומות למיניהם, שיטות טיהור וניקוי מרעלים,תוספי מזון, ויטמינים, פעילות גופנית, רפואת גוף-נפש, הפחתת מתחים, דמיון מודרך, מודעות אישית ולקיחת אחריות. הנטורופתיה מעודדת את המטופלים להיות שותפים פעילים בתהליך ולקחת אחריות על החולי והבריאות כאחד. בהיותו מרפא הוליסטי-הנטורופת שם לנגד עיניו את הצורך בהתייחסות אישית למטופל ולמצבו הבריאותי על כל היבטיו: הגופני, הנפשי, המנטלי והרוחני - אותם הוא רואה כיחידה אחת. הנטורופת נמנע מדיכוי תסמינים על מנת לא להפריע לתהליך הריפוי העצמי של הגוף, אלא אם תסמינים אלו מהווים סיכון. אורח חיים בריא, תזונה נכונה,פעילות גופנית והרפיה- הם הבסיס לרפואה טבעית מונעת ומטפלת.
נטורופתיה לאנשים בריאים
הנטורופתיה רואה בתזונה כלי טיפולי עיקרי למניעת התפתחות מחלות, המסייע לאזן את משקל הגוף ותומך בשמירה על בריאות וחיוניות. המזון, מהווה דלק לגוף ולנפש, ולכן, אם ברצונכם לאכול בצורה מאוזנת ומהנה,למצות את הפוטנציאל הטמון בגופכם, להתחזק ולחיות באריכות ובבריאות - מומלץ בחום לקבל ייעוץ נטורופתי בהקדם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש