טיב אינסטלציה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/1/2011 08:47 ● ערב ערב 2480
יש לכם בעיות אינסטלציה בבית? זקוקים לעבודות שיפוץ מקצועיות?. לכו אל המומחה בתחום. כי אצל איציק הטיב קובע
טיב אינסטלציה

איציק, אינסטלטור מוסמך, כבר 23 שנה בתחום. באמתחתו ניסיון וידע מקצועי אותם רכש בעבודות שונות במרכז וצפון הארץ ואף באילת אצל המורה הכי טוב בתחום. בין עבודות האינסטלציה הגדולות בהן היה שותף: עבודות בפאבים באזור התעשיה ורשות שדות התעופה, תחזוקת בארים, פאבים ומסעדות ברחבי העיר, כמו כן בתים רבים באילת נהנים מעבודות האינסטלציה הפרטית אותן ביצע. לשם הסמכה בתחום, עבר איציק קורס מתקדם ב'מכללת אריאל'.

לפני 16 שנה, יצא איציק, כשבאמתחתו ותק ונסיון רב שנים, לשוק הפרטי - לדרך עצמאית. מאז ועד היום, עובד איציק עם פרטיים ומוסדות, ולקוחותיו יעידו על העבודה המקצועית אותה הוא מבצע. איציק חרט על דגלו: איכות, אדיבות ואמינות, שלוש הא' שבהן עומד הוא מאז ומתמיד. אצל איציק עבודה היא עבודה והיא מתבצעת בזמן – הוא עומד בלוח זמנים, השירות שלו מהיר, והמחירים? סבירים ביותר.

'טיב אינסטלציה' מתעסק בכל סוגי בעיות האינסטלציה: תיקוני פיצוצים מים וביוב, פתיחת סתימות, התקנת דודים, התקנת כל סוגי הצנרת קומפלט ואף עבודות אינסטלציה מקיפות בבית. בנוסף, מבצע איציק גם עבודות שיפוצים קטנות כגון: צביעה, בניה בגבס ועוד. כך שאצל איציק תוכלו לקבל את מלוא עבודות השיפוצים מאדם אחד מיומן אחד ללא צורך לפזר את העבודה בין כמה אנשי מקצוע.

'טיב אינסטלציה' נותן לכם שירות מהיר 24 שעות ביממה.

ליצירת קשר: איציק: 050-5512313, 050-6874795.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש