זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 15/12/2010 12:41 ● ערב ערב 2476
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669 תחזית אסטרולוגית לתאריכים 16.12.10 - 23.12.10
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


אחרונה האנרגיה הזוגית טיפסה לפסגות שמהן ניתן רק לסגת. לכן תתכן האטה ובלימה ברמה הרגשית אשר תחלוף לקראת השנה החדשה. ישנו טון כללי שמשקף חופשה וחגיגה. הקלפים מספרים על בילוי או אירוע חגיגי מיוחד בחיק המשפחה.

מזל שור - מלכת המטבעות


את השוורים תלווה הרגשה שהנה, הסיוע לו הם מייחלים מגיע די מהר וממקור בלתי צפוי. פרגון וחיזוקים חיוניים ביותר כעת עבורכם ותמיכה זו אכן תופיע מתוך הקהילה הביתית המשפחתית.

מזל תאומים - נסיך החרבות


השגרה קורצת, ושוב בתום החגים והאירוח אתם נהנים ממסגרת ביתית שקטה. נושאי העבודה לא מיטיבים עם העצמאים שבכם וישנה תחושה מתוסכלת שתעלם ברגע שתבינו את סוד השינוי שעליכם לבצע. יתכן וזה יהיה קשור בקורס קצר.

מזל סרטן - מלך הגביעים


הקלפים מלמדים על מאבק פנימי מעיק בכל הקשור לזוגיות ולנושא האהבה. תתכן בימים אלו תחושת בדידות וגעגוע, אבל כל הקשור ללימודים גבוהים מבטיח הצלחה רבה. בן משפחה קרוב יפעיל מניפולציה בכדי לבחון את רגשותיכם, מוטב לא ליפול במלכודת.

מזל אריה - מלכת המטות


העקשנות שלכם בתחום העבודה תתברר כמשתלמת ונראה כי אתם משיגים את מבוקשכם ויתכן אף כי ייחתם חוזה עבודה מבטיח. התחום הרומנטי שוקע בשגרה שגורמת לתחושת התמוססות רגשית ושיפוט שאינו במקומו. הרפו מביקורת וצרו את השינוי המיוחל.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


פרידות וניתוקים רגשיים מאפיינים את תחילת השבוע הקרוב כך שרוב בני מזל בתולה ירגישו תדר מעיק ותחושת בהילות לתקן ולמזער נזקים. בנושא העבודה מסתמנת מגמת קידום, רווחה ועליה בביטחון העצמי האישי.

מזל מאזניים - מלך החרבות


אי בהירות יכולה להוציא אתכם משלוותכם בעיקר בגלל עיכובים כמעט בכל התחומים. נסיעות ומפגשים יוצאי דופן יפתחו בפניכם אפיקים מעניינים וחדשים. לקראת שלישי תקבלו הצעה רומנטית מפתה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


התעוררות והתחדשות בפתח. זה מה שאתם צריכים וזה מה שקורה. עסקה שתתבטל תתברר כדבר שבא להגן עליכם מפני חוסר יושר. מוטב לקרוא את השורות הקטנות בטרם תחתמו על חוזה כלשהו. במבחנים מכל סוג המזל ישרת את התנאים ומובטחת הצלחה.

מזל קשת - נסיך המטות


נראה כי החגיגות נמשכות לאורך החודש כולו. מתנות ופינוקים והזדמנות להחליף ולשדרג את כלי הרכב תעמוד על הפרק. לקשתיות מומלץ להימנע מהריון בלתי צפוי או רצוי. לאלו שהתלבטו בנוגע למקום העבודה תתכן הפתעה מפתה.

מזל גדי - מלך המטבעות


זכייה מהימורים או הצלחה מפעילות שנעשית ללא מחשבה. התחום הזוגי לא מפנק והרגישות שלכם בשיאה. בעבודה אתם מככבים כרגיל ומטפסים לשיאים חדשים. לאלו שחוגגים יום הולדת השבוע ישנה הבטחה בכל הקשור לחיזור ורומנטיקה.

מזל דלי - מלכת החרבות


בילוי בחיק המשפחה יאפיין ימים אלו. מפגשים נוסטלגיים יעצימו את החסך לכך. בדיקה מדוקדקת בקופות החיסכון מראה כי מצבכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. למי שצפויה התמודדות משפטית בימים אלו יתכן עיכוב ודחייה.

מזל דגים - נסיך הגביעים


זו לכם אחת הפעמים הבודדות בהן אתם מתענגים על מילים מחמיאות בתחום הרומנטי. הרבה הנאה יציאות ובילויים. לאלו שיש ילדים צפויה גאווה רבה מהבוגרים שבילדכם. לאלו שהתלבטו בנושא הלימודים האסימון ישתחרר ותסתמן הקלה בתחום.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש