שי הרכבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/12/2010 08:42 ● ערב ערב 2476
קניתם חדר ילדים חדש? הזמנתם את מטבח חלומותיכם, רכשתם את חדר השינה הכי מפנק בעולם, הצטיידתם בפלזמה ובא לכם שהיא תהפוך אביזר עיצובי בסלון שלכם?. עכשיו, הגיע השלב החשוב ביותר – ההרכבה. כי בעצם, שום דבר לא שווה עד אשר יצירת הפאר לא מורכבת כמו שצריך עם דיוק מרבי, גימורים מושלמים ויציבות. אז אם בהרכבות עסקינן, הגעתם למקום הכי נכון שיש 'שי הרכבות'. כי מקצוענות היא לא מילה גסה
שי הרכבות

ריהוט עץ על כל גווניו הוא לא דבר שקונים היום וזורקים מחר, ריהוט עץ רבותיי הוא דבר שאין להקל בו ראש, וכאשר מגיעים כבר להחלטה איזה מטבח לרכוש, איזה חדר שינה או חדר ילדים לבחור או אילו ארונות להתאים לחדר זה או אחר, חשובה לא פחות היא מלאכת ההרכבה.
אז אם אתם באמת רוצים לישון בשקט, הרי שאתם חייבים לעצמכם את הכי טוב בתחום - 'שי הרכבות'.

שי חי ונושם עץ כבר קרוב ל- 18 שנה, ובהתחשב בגילו הצעיר, אפשר לומר כי הוא נמצא כל החיים בתחום. את ההרכבות החל כבר בגיל צעיר. במשך 14 שנים עבד בנגריה גדולה ונחשבת, שם למד את כל התורה והפך ל'חביב הקהל', כזה שכולם רוצים שהוא ירכיב להם את הרהיט הבא.
עם מטען גדול ורזומה גדול עוד יותר, צועד שי כבר שנתיים בדרך עצמאית, ורפרטואר הלקוחות שלו (טפו טפו) עולה מיום ליום.
ומה בעצם מרכיב שי (וגם מפרק)? למעשה – את כל הקשור לעץ: מטבחים, ריהוט אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ארונות, ארונות קיר, חדרי ילדים, מסכי פלזמה לתוך קירות עץ וגבס, קולטי אדים ועוד ועוד.
שי נותן שירות הרכבות עבור חברות גדולות, חנויות רהיטים והקהל הרחב. הוא עושה את כל העבודה מתחילתה ועד סופה בעצמו, כך הוא למעשה בנה את שמו, עם התמדה ופרפקציוניזם. שי לא עוזב את הלקוח עד שהעבודה לא מושלמת. העבודה חזקה, מדויקת ובטיחותית, שי חרט על דגלו: עמידה בלוח הזמנים וזמינות. ההדים לא מאחרים מלהגיע, שביעות רצון הלקוחות היא בעצם מה שקובע...
אצל שי תמצאו את הציוד הכי חדיש וטוב שיש – ממברגים, דרך פטישונים ועד מקדחות.
המחירים סבירים ביותר. ייעוץ ומתן הצעות מחיר– חינם. לקביעת פגישה: 057-5610096