אילת – עיר המתפתחת בקצב מסחרר ומושכת רוכשי דירות מכל רחבי הארץ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/12/2010 08:41 ● ערב ערב 2476
לכל עיר יש קבלן שמזוהה איתה. באילת, ללא ספק, חברת יוסי אברהמי מזוהה עם העיר.
אילת – עיר המתפתחת בקצב מסחרר ומושכת רוכשי דירות מכל רחבי הארץ

תמונת כתבה


החברה פועלת באילת משנת 1984, ועד היום היא מכרה למעלה מ- 1,500 יח"ד בעיר. בשנים האחרונות, מקימה החברה פרויקטים במיקומים אטרקטיביים ברחבי הארץ כמו פרויקט כוכב הצפון בצפון תל אביב ופרויקט בשכונת אגמים בנתניה. כל הפרויקטים של החברה מאופיינים בתכנון אדריכלי חדשני, דגש על סביבה איכותית ודירות גדולות מהממוצע.
באילת, בנתה החברה בין השאר את פרויקט לה פלמורה, וכיום היא בונה את פרויקט רזידנס גולף ופארק ים 5. 'רזידנס גולף' הינו קומפלקס מגורים יוקרתי הבנוי כמתחם סגור וכולל כ- 100 יחידות דיור. דיירי המתחם יוכלו ליהנות מכל הפינוקים המאפיינים
כושר, שמירה צמודה ובית כנסת – דבר שנדיר למצוא פרויקטים למגורים.
לדברי סמנכ"ל השיווק של החברה, יפה סדן: "אנחנו תמיד מקפידים לבנות מתקנים שהרוכשים לא יוכלו למצוא באף פרויקט. למשל בפרויקט 'רזידנס גולף', כל הפנטהאוזים קיבלו בריכת שחייה על הגג כסטנדרט. בנוסף, אנחנו מקפידים על פיתוח סביבתי משודרג גם לדיירי המתחמים שאנחנו מקימים אך גם לשימוש תושבי העיר. למשל בפרויקט 'גולף רזידנס', בימים אלה, הושגה הסכמה עקרונית עם עיריית אילת להקמת מגרש מיני גולף או מגרשי טניס סמוך לפרויקט ואחזקתו ותפעולו לרווחת הציבור".
לפני חודש וחצי, קיבלה חברת 'יוסי אברהמי' היתר בנייה לפרויקט פארק ים 5 בשכונת שחמון באילת. הפרויקט כולל תמהיל דירות מגוון, של דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם אפשרות לג'קוזי או בריכת שחייה פרטית.
היתרון המרכזי בפרויקט הוא מיקומו האסטרטגי המשקיף למפרץ אילת והרי אדום ומעניק לדייריו תמונת נוף פנורמית כפי שרק הטבע יכול לצייר. מהחברה נמסר, כי מאז שהפרויקט יצא לשיווק לפני כחצי שנה, נמכרו בו מעל 50 יח"ד. עוד נמסר, כי האכלוס בפרויקט צפוי להתחיל בעוד כשנתיים. דירות 4 חדרים בפרויקט נמכרות במחיר של החל מ- 850 אלף שקל.
לדברי יוסי אברהמי, אילת זו אחת הערים המדהימות בישראל: "אני מאוד מאמין בעיר הזאת ואוהב להגיע אליה כל פעם מחדש. אילת מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מסחרר. רק בשכונת שחמון ייבנו אלפי יח"ד בשנים הקרובות, וזה לא כולל את יישוב באר אורה שמתפתח בקצב מסחרר. ההוכחה הניצחת לכך זה מספר הישראלים שמגיעים מכל קצוות הארץ ומתעניינים ברכישת דירה באילת".


לפרטים נוספים:
08-6325136, 073-2276222.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש