תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 2/11/2010 20:42 ● ערב ערב 2470
צילה שיר-אל, יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט zila@012.net.il טל: 03-9661812, 052-2248626
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
השבוע, יוצאת וונוס מנסיגתה במזל שלכם, ועובדה זו תיטיב איתכם בנושאי יחסים וכספים, מאחר ולאחרונה התעוררו אצלכם קשיים בנושאים אלה.

עקרב


אתם נמצאים בתקופה שאמורה לחזק אתכם נפשית כיוון שסוף סוף אתם יכולים להתחבר אל היכולות של עצמכם. לאחרונה, הייתם שרויים בחוסר בטחון בגלל העובדה שדברים לא התנהלו כפי שרציתם, ואולם, מימים אלה, הנסיבות יביאו אתכם למצבים ולאנשים שיעלו אתכם ברמה האנרגטית, כך שאתם יכולים להרגיש מחוזקים. עובדה זו גורמת לכך שאתם מבטאים היטב את מחשבותיכם ורצונותיכם.

קשת


זוהי תקופה של ירידה רגשית ואנרגטית. הלחצים של כל התקופה האחרונה גרמו לכך שאתם מרגישים שאתם חייבים לקחת צעד לאחור על מנת לנוח ואפילו לעשות חשבונות נפש ביחס לדברים הנותרים שאתם חייבים לעשות. הכוכב מארס ייכנס מעכשיו אל המזל שלכם וייתן לכם את הכוחות והעוצמות הדרושות למימוש תוכניותיכם. מומלץ לכם לחכות לאחר יום ההולדת, אך אם אין ברירה, גם עכשיו הוא הזמן המתאים.

גדי


הכוכב מארס עומד לבקר אצלכם בחודש הקרוב בבית תת המודע שלכם. בתקופה זו, עדיף לכם לפעול מאחורי הקלעים ולא להילחם על הדברים שלכם בגלוי. כל פעילות שאתם מתחילים בה תצליח לכם במידה ועשיתם הכנה מוקדמת ומבלי ששיתפתם את האחרים בתוכניותיכם לפרטי פרטים. מומלץ לכם לחזק בשלב זה את היחסים החברתיים, כיוון ששם אינכם חייבים להיחשף.

דלי


בחודש הזה, ישובו אליכם הכוחות בגלל מעברו של הכוכב מארס במזל קשת הוא המזל שמתאים לכם לחיזוק האגו והאישיות. מבחינה מקצועית, אתם עלולים להיקלע החודש לחילוקי דעות בגלל העובדה שייתכן ויכפו עליכם לעשות דברים שאינכם אוהבים או אינכם שלמים איתם מקצועית, ובלית ברירה, תהיו חייבים לספק את רצון הממונים עליכם. השתדלו לא לומר את דעותיכם ללא בקרה פנימית.

דגים


החודש מסיים הכוכב יופיטר את מהלכו האחורי במזל שלכם. אין ספק שהחודשים האחרונים היו מלאים באירועים שונים שהיו מאוד משמעותיים עבורכם. נראה שהפרופורציות היו מכם והלאה, והעובדה שיש לכם נטייה לרגישות יתר ואף להגזמה רגשית, גורמת לכם להיות פגיעים יותר מתמיד. אולם, מהחודש הבא, דברים יחזרו לאט לאט למסלולם, ותוכלו להשלים תוכניות שמזמן רציתם ליישם.

טלה


הכוכב סטורן נמצא אצלכם כבר כמה חודשים בבית הזוגיות והשותפויות ומאיר לכם פן חדש לגבי הצרכים האישיים שלכם בנושאים אלה. מומלץ לכם מאוד לבדוק בשלב זה בחייכם את המושג 'נתינה' ומהי מסמלת עבורכם ועבור הקרובים לכם בחיים. נראה שחילוקי דעות עלולים ליצור חיכוכים, שאם תדעו לעצור בשלב מוקדם, תוכלו לגרום לעצמכם חיים קלים יותר ופחות מצבים בלתי נוחים לשני הצדדים.

שור


מלכת היחסים וונוס עשתה בחודשים האחרונים את מהלך הנסיגה בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שאתם בהתבלטויות כיצד לפעול עם אנשים קרובים אליכם, ודברים שהייתם בטוחים לגביהם עד היום מתחילים להתעורר, ואתם רואים גם את הצד השני, של האנשים שעמדו מולכם והתמודדו כמוכם על אותן הבעיות. יש לכם זמן לשפר מערכות יחסים ולהתחיל לבנותן ממקום חדש ובריא יותר.

תאומים


היכולות המקצועיות שלכם עכשיו מוכחות בדרכים חדשות, ואתם נהנים מהדרך החדשה שנפתחה בפניכם. יש לכם כריזמה טבעית, ואתם יכולים להוביל מהלכים חזקים שנבנו מתחת פני השטח זמן רב ועכשיו יוחצנו. עליכם להשתמש בכל עזרה שאתם יכולים להשיג, כי נראה שמהחודש הבא תצטרכו להשקיע יותר כדי להוכיח את טענותיכם ולכן מצו את הרגע – עכשיו!

סרטן


כל מה שקשור לבית ולמשפחת המוצא שלכם מעורר אצלכם עכשיו, שרשרת של תהיות, תגובות ורגשות שונים ממה שהייתם רגילים עד עכשיו. נראה שהאירועים החדשים חידדו לכם את האפשרויות החדשות שאתם נאלצים להתמודד איתן. מצד אחד אתם מרגישים תמיכה וגב של משפחה, אך המחיר שאתם נדרשים לשלם עבור ההישארות של כולם יחדיו קשה לכם הרבה מאוד פעמים, יותר מכפי שאתם מעוניינים להודות.

אריה


אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך לקבל חיזוקים מהקרובים לכם ביותר הנמצאים במעגל המשפחתי הראשון של חייכם. אתם רגישים יותר מתמיד לסביבת מקום המגורים שלכם ומרגישים מחוברים לכל מה שמתרחש סביבכם לטוב ולרע. ייתכן שהסובבים אתכם ירצו יותר ממה שאתם מסוגלים לתת, אך מומלץ לכם להיות קשובים לצרכי האחרים ולא לגרום להם לאכזבה, בגלל ריחוק רגשי שלכם מכם.

בתולה


אתם מצויים בדאגה מתמדת ובעיקר בגלל ההיבט הכלכלי. אחרים לפעמים טועים בכם ואומרים שאתם רצים יותר מדי אחרי הביטחון החומרי, ובמידה וזה אכן קורה לכם, סימן הוא שלא הסברתם את עצמכם מספיק טוב, כיוון שהכסף גורם לכם ליציבות ולביטחון רגשי. הקשיבו יותר לאנשים בסביבת המגורים שלכם ושתפו פעולה איתם על מנת שיוקירו אתכם גם כאנשים בעלי נתינה טבעית.

מאזניים


אתם עוברים ועדיין תעברו מהפכים בכל צורת חייכם. נראה שהיכולת שלכם לקחת אחריות על צורה והתנהלות חייכם הינה מצוינת, אך לא באה מהצורך הטבעי שלכם, אלא בגלל אירועים שהכריחו אתכם להבין שאינכם מתנהגים בדרך הנכונה מסיבות שאינן תלויות בכם. עכשיו, כשהחיים יבואו לקראתכם עם אפשרויות חדשות, תוכלו ליישם את כל תוכניותיכם אם כי תצטרכו לעמול קשה כדי להצליח.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש