'דיסקידס' - השם שעושה את ההבדל-כשמשחק פגש חינוך

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 13/10/2010 15:56 ● ערב ערב 2467
מה יכול להיות טוב יותר מאשר משחקים לילדים שהם לא רק מקוריים ומלהיבים אלא גם חינוכיים?. את כל החבילה הזו ויותר מציעה חברת 'דיסקידס', כחול-לבן, עם שורה של מוצרים ייחודיים ובלעדיים לילדים. תנו קפיצה לדוכן המושקע בקניון 'מלכת שבא' ותגלו עולם שלם של מוצרים מלהיבים

את הדיסק המיוחד של חברת 'דיסקידס' פגשתי לראשונה לפני כשלוש שנים. הזאטוט שלי קיבל אותו כאחת ממתנות ברית המילה. בלהט פתיחת המתנות לא הבחנתי בייחודיותו של הדיסק שהפך לחלק מערימת המנגנים בבית. שלושה חודשים אחרי, גיליתי כי מדובר בלא פחות ולא יותר אלא בדיסק המוקדש כולו לבני, אחרי הכל כששם הילד או הילדה שלך חוזר בדיסק 80 פעם, אין פלא שהילד מרגיש אליו קשר מיוחד. וכך בדיוק היה. מרגע שאורן שמע את שמו מככב בשירים, מיד זה הפך ל'דיסק שלי', שעשה הלוך וחזור לא רק במערכת הביתית אלא גם ברכב. עד כדי כך שמרוב השמעות, חיבוקים וליטופים נאלצתי לחפש היכן משיגים עותק חדש של הדיסק שזכה על ידי להגדרה- 'רעיון גאוני'. חיפשתי וגם מצאתי, דוכן עשיר ומפתה בקניון 'מלכת שבא'. עכשיו רק הבנתי שהדיסק המיוחד הזה, ששם את ילדך במרכז העניינים הוא רק מוצר אחד מתוך שורה של מוצרים שמשלבים בדרך חכמה וייחודית להפליא בין המילה 'משחק' לבין תכנים חינוכיים ממדרגה ראשונה. אני התמכרתי.

תמונת כתבה


להיט נולד


לא בכדי נושאים כל מוצרי חברת 'דיסקידס' מסרים חינוכיים. מאחורי היוזמה עידית ויריב ויינברגר, המנהלים מערכת גנים דמוקרטיים יצירתיים בעיר מודיעין, גני ילדים ייחודיים המעודדים חשיבה יצירתית בחינוך. באחד הימים ביקשה מעידית רוני בת ה-3, שיר חדש שיהיה רק בשבילה. הגננת המסורה כתבה לה שיר שנשא את שמה. ביום הולדתה שרה רוני ורקדה לצלילי השיר המיוחד שנכתב רק בשבילה. בשבוע שאחרי, חגג רועי את יום הולדתו וגם הוא ביקש שיר מיוחד. ברגע הזה בדיוק נולד הרעיון- להפיק דיסק מוסיקלי עם שירים מקוריים, שיציב את הילד במרכז העניינים. איך עושים את זה? משלבים את שמו בדיסק כאילו נכתב במיוחד עבורו. ועם הצלחה לא מתווכחים. מאז ועד היום הפכה חברת 'דיסקידס' ללהיט מצליח מאין כמותו. 16 דוכנים של החברה פזורים בכל רחבי הארץ ואלו הגיעו כבר גם לקנדה, לארצות הברית והיד עוד נטויה. בד בבד עם הפריסה המכובדת מולידים בני הזוג ויינברגר עוד ועוד מוצרים בלעדיים שהופכים את המשחק בהם לחוויה לא רק לילדים אלא גם להורים. כל אלו בדיוק הם שכבשו את אייל דמתי, תושב אילת, אחרי 10 שנות עבודה בעמדות בכירות בבתי מלון בעיר, לקחת על עצמו את זכיינות 'דיסקידס' באילת. "כאבא לשלושה בנים והרביעית בדרך", מסביר דמתי, "התחברתי למוצר, לגישה, לרעיון ולתפיסה החינוכית ואם תשאלו אותי הרי שלא יכול להיות משהו טוב יותר מאשר זכיין שמאמין באמת ובתמים במוצר שלו".

תמונת כתבה


ורק כדי להבין את גודל ההשקעה במוצר, כדאי שתבינו כי אין שום טריק מחשובי ששותל את שם הילד שלכם בתוך הדיסק. אם במאגר השמות ישנם כיום למעלה מ-2000 שמות שונים, הרי שבאולפן ההקלטות המיוחד של החברה, הוקלט השיר 2000 פעם, כל פעם אגב אזכור השם החדש. מטורף? בהחלט. אתם, מכל מקום, תקבלו לידיכם את הדיסק המיוחד שלכם עם שמונה שירים מקוריים במקצבים שונים, כעבור דקות בודדות. מתאים עד גיל 6. (79 ₪)

תמונת כתבה


אימפריה בהתהוות


ולא רק דיסק ייחודי תמצאו בדוכן 'דיסקידס' ב'מלכת שבא'. מוצרי החברה נחלקים למוצרים מוסיקליים, מוצרי משחק ולומדה, ומוצרי יצירה.
המוצרים המוסיקליים- כוללים:
* ערכת יום הולדת במארז דמוי עוגה. המארז היפהפה מכיל דיסק עם 10 שירים יום הולדת בהם מוזכר שם הילד למעלה מ-100 פעמים. הדיסק כולל שלושה מחרוזות יום הולדת שכולנו גדלנו עליהם ועוד שבעה שירים מקוריים בעלות של 99 ₪. (מתאים לכל הגילאים כולל למבוגרים)
ה-LOVE DISK מוצר למבוגרים בלבד, כולל שני שירים עם הקדשה אישית. מתאים לימי הולדת של בן או בת הזוג, לימי נישואין, הצעות נישואים, ימי אהבה ועוד- 79 ₪.
מוצרי הלומדה ומשחקי החשיבה
מציעים תוכן באווירה חווייתית.
* דיסק לומדה אנגלית למחשב - מכיל 11 משחקים למחשב גם הוא בפניה אישית למשתמש. מכיל משחקים לימודיים, משחקי זיכרון, העשרה ולימוד אנגלית בכיף. מתאים לגילאי 6-12.(99 ₪). מגיע בשלוש רמות קושי.
* דיסק משחקי חשיבה למחשב - גם הוא בפניה אישית. ישנו דיסק המתאים לגילאי שנה וחצי עד ארבע כשבהתחלה השימוש בו נעשה בעזרת ההורים. הילד מצביע וההורה מסמן בעזרת העכבר. בהמשך הילד משפר את מיומנויותיו ובעזרת שליטה בסיסית בעכבר יכול לשחק לבדו. הדיסק מכיל שמונה משחקים. (79 ₪).
* הדיסק השני מתאים לגילאי ארבע וחצי עד שמונה, מגיע בשלושה דרגות קושי, מכיל שלושה משחקים לימודיים: 'חיות האותיות' להכרת האותיות, 'חיות החשבון' ו'חיות המילים'- הכתבה עשירה בשלוש רמות. הדיסק כולל גם שלושה משחקי קופסה: דמקה, איקס עיגול ומשחק הזיכרון, שעשועוני מילים ומספרים. בסך הכל ערכה המכילה שמונה משחקים. (79 ₪).
תחום היצירה - מציע: סט של 27 חותמות עץ איכותיות עם גומי אמין ששורד לאורך זמן. אפשרות לחותמות בצורת אותיות או מיני פריטים. הסט מגיע בשילוב כריות צבע כחולה ואדומה. (79 ₪).
* צבעי הקסם - טושים שיש להם צבע עיקרי וצבע משני. טוש הקסם הלבן, משנה את צבע הבסיס שעשינו ומאפשר לילד להפעיל את הדמיון וליהנות בגדול. מארז של 12 צבעים - 49 ₪, מארז 20 צבעים - 79 ₪.

ועכשיו מבצע - רוכשים סט חותמות פלוס מארז של 12 צבעי הקסם ב-99 ₪ בלבד.

ואם לא די באלו הרי שכיום תחום התוכן עדיין בשלבי פיתוח. בשלב זה מציעה החברה מוצר ראשון ואטרקטיבי- הספר 'הטיול שלי בארץ ישראל'. ספר שמשלב באופן אישי את הילד הקורא בו. שילוב מקסים בין סיפור מקורי, צילומים, איורים ואפילו משחק באמצעות בובה המסתתרת בכל מיני מקומות בארץ. בסיום הסיפור, על הכריכה הפנימית מצפה ליד הפתעה אמיתית (סיפור+ דיסק הספר בעלות של 99 ₪).
וכל אלו הם רק תחילת הדרך של החברה 'דיסקידס' שמבטיחה עוד הרבה הפתעות בהמשך. אז אם עדיין לא ניסיתם ולא חוויתם, אסור לכם לפספס.
* מוסדות חינוך, וועדי הורים וארגונים ייהנו ממחירים אטרקטיביים בקניה מרוכזת.

'דיסקידס' באילת
מיקום: קניון מלכת שבא, מול 'קפה הילל'
שעות פתיחה: ימים א'- ה' בין השעה 10:00 בבוקר ל-23:00, יום ו'-10:00-16:00, מוצאי שבת - 18:00-23:00.
טלפון: 057-6661517,יש משלוחים.



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש