'גוג ומגוג' בטירוף של סוף עונה

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2458
בשקט בשקט בשנה וחצי האחרונות, כבשו אודי ובנו, הבעלים של חנות 'גוג ומגוג' את עולם האופנה המקומי והפכו את חווית קניית הבגדים לנעימה וזולה. שני הצעירים האילתים חדרו לשוק הביגוד והביאו לנו מתוך המקום הכי אותנטי בגדים במגוון עצום, באיכות טובה ובמחירים הנמוכים בארץ ללא תחרות. בימים אלו ב'גוג ומגוג' מנקים את המדפים מקולקציית הקיץ, במכירת חיסול מדהימה לכל המשפחה

אין תושב בעיר שלא הספיק כבר לבקר בחנות 'גוג ומגוג' הממוקמת בבית הדקל בפורום שער העיר בלב אילת. זה גודלה הענקי של החנות המשתרעת על שטח של 600 מ"ר, מבחר הבגדים האדיר וכן, למרות המחירים שהם הזולים בעיר, אפשר בהחלט גם לדבר על איכות. כל אלו הפכו את 'גוג ומגוג' לאטרקטיבית שכזו לכל המשפחה. אב ובן, אם ובת והעוללים, קטנים כגדולים, כולם מסודרים בחנות. כזה בדיוק היה חזונם של בנו ואודי עם פתיחת החנות לפני למעלה משנה וחצי, הם ראו לנגד עיניהם את תחום האופנה באילת משתנה, ביגוד לכל המשפחה, במחירים השווים לכל נפש, במגוון בלתי מוגבל. כל משפחה יכולה להיכנס ולקנות כאוות נפשה, למלא עגלת סופר בבגדים אופנתיים, מכף רגל ועד ראש, במחירים מצחיקים שאין נמוך מהם ולצאת מאושרת ושמחה.

חוזרים לבית הספר


לחזור לבית הספר יכולה להיות חוויה מושלמת של הפגנת אופנה. חולצות בית הספר של חברת 'מגנום', חברה איכותית לחולצות, עולות 4.99 ₪ כל אחת. חולצת 'ריב' בנות, כולל הדפסת סמל בית הספר וטריקו בנים, במידות 10-18, בשלל צבעים. להשלמת ההופעה, מוצעים מגוון מכנסי בנים, ילדים ונוער (2 זוגות במחיר 30 ₪) ולבנות מבחר של טייצים, חצאיות, מכנסי ספורט ועוד. קניית החולצות אינה מותנית בקניית כמות או בהגבלת סכום מינימום לקנייה, הן פשוט זולות מאוד.

אופנה במחירים מטורפים


עם הכניסה לחנות 'גוג ומגוג' האווירה מחשמלת, החנות הנעימה, המוזיקה, הגודל העצום, המוכרנים, המבחר הגדול, הצבעוניות הרבה, האופנתיות, כולם מקנים נוחות ותחושת כיף אמיתי. בנוחות מקסימאלית ניתן לשוטט בין מאות דגמים שונים של בגדים. כעת, קצת לפני בוא הסתיו, החנות יוצאת באטרף מכירות מדהים שלא ישאיר פריט על המדף. טוניקות בשלל דגמים וצבעים, שמלות קיץ קלילות ליום יום, לערב, לעבודה ולים, שמלות וחולצות בדוגמאות שונות, מעוטרות בדנטלים, רקמות, חריזה, מבדי שיפון, טריקו, לייקרה, בשלל צבעים ומרקמים החל מ-19.90 ₪, מחירים שאין להם אח ורע בארץ ובעולם. מעל המדפים נחטפים האוברולים, בכל גיל לכל ילדה, נערה ואישה, אין הן עומדות בפיתוי ואוספות במהירות מהמדף.
לגברים החייבים להתחדש, מלבד מגוון חולצות הטריקו והפולו מוצעים מכנסי ברמודה אופנתיות במבחר דגמים מקלאסי ועד דגמ"ח, משובצים, מפוספסים, חלקים, עם או בלי חגורה הכל על פי הרצון והאופנה.
ב'גוג ומגוג' מנקים את המדפים ולכן אפילו ההלבשה התחתונה נמנית על סוף העונה. תחתונים, חזיות, בוקסרים, סט של תחתון וגופיה לנשים. ניתן למצוא הלבשה תחתונה איכותית ב-10 ₪, תחתוני בוקסר מלייקרה לגברים, תחתוני נשים ועוד. במבצע היסטרי ניתן למצוא4 גופיות גבר צמודות ב-50 ₪ באיכות טובה.
כדי להשלים את כל הלבוש גם כפכפי הים- ג'יבוטים בלשון העם, במבצעי חיסול.
אין סיבה להתלבט, שם המשחק הוא כמות במחיר מנצח, קונים לכל המשפחה ונהנים מאיכות ומשירות אמיתיים. (תדמית)
'גוג ומגוג'
מיקום: בית הדקל, פורום שער העיר.
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 09:00-21:00,
ביום ו' 09:00-15:00,
מוצ"ש 20:30-23:00.
טלפון: 08-6372465.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש