י.ד שיפוצים ובניה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2454
רוצים בית מיוחד, שונה משל כולם. עם עיצובים מיוחדים. בצבעים מרהיבים. עם תיאום מופלא בין האלמנטים השונים? הגעתם למקום הכי נכון שיש

את יוסי דהאן מ'י.ד שיפוצים ובניה' תתפסו תמיד עם רעיון עיצובי חדש. הוא לא שוקט על השמרים, לא לא, יש לו רעיונות מכאן ועד אחרי החגים לאיך לעשות לכם את הפינה הפרטית שלכם לארמון קטן באמצעים הכי פשוטים אך איכותיים שיש. יוסי, אילתי כבר 19 שנה, חי ונושם מאז שזוכר את עצמו עיצוב, בנייה ואמנות, ולא בכדי הוא התגלגל למקום בו הוא נמצא היום, בעסק פרטי משל עצמו מזה שנתיים.

'י.ד שיפוצים ובניה' עוסק בתחום העיצובים והטקסטורות, בניה ועיצוב בגבס, חלוקת דירות ליחידות דיור ובניית יחידות דיור ותוספות בניה. כמו כן, מתמחה החברה באיטום גגות, בעיצוב גינות ובהתקנת דשא סינטטי.

חברתו של יוסי דהאן משתפת פעולה עם קבלני משנה מקצועיים רבים על פי הצורך: למשל בתחום אמנויות הצבע, ריצוף, אינסטלציה, חשמל, נגרות. אפשר לומר על יוסי שהוא ממש קבלן בניין – הוא עושה את כל העבודה מאפס ועד מפתח.

''י.ד שיפוצים ובניה' משתמשים בחומרים הכי איכותיים שיש, בעיקר עם חומרי 'טמבור'.

החברה דוגלת בליווי אישי בתהליך השיפוץ והבנייה, דואגת לכל פרט בכל שלב, וכל זאת במקצועיות, יסודיות ואמינות יוצאת דופן בענף. תהליך העיצוב נבנה בהתאם לרצון הלקוח. יוסי נותן ייעוץ והצעת מחיר חינם בבית הלקוח, הביקור ללא התחייבות. החברה בדרך כלל נותנת אחריות על העבודה.

שאלנו את יוסי מה הטרנדים העכשוויים בתחום העיצוב.
"בתחום הריצוף, מה שממש לוהט עכשיו הוא ריצוף פורצלן 60X60. האריחים עמידים ואינם דורשים תחזוקה קשה, העברת סמרטוט והריצוף מבריק ביותר. בתחום הצבע, הלהיט העכשווי הוא צבע ספארי לקיר בסלון – אפקטים חדשניים במרקם חולי עדין המעניק מראה של דיונה פראית במגוון גוונים. וכמובן שאי אפשר לשכוח את 'שובו של הטפט' – מגוון אחיד ללא דוגמאות. את רוב הקירות בבית מעטרים צבעי הפנינה, ששולטים יפה בעולם הצבעים בשנה זו. ומה בתחום הגבס, את שואלת... אם כן נישות הגבס עדיין באופנה, אנשים אוהבים לראות את הפלזמה שלהם בגבס, אין מה לעשות זה באמת יפהפה, יש גם תוספת של אלמנטי תאורה סמויה בתוך קרניזים".

לסיום, מספר לנו יוסי, שלקראת החגים הממשמשים ובאים יש מבצעים – שווה להתעניין.

לקביעת פגישה: 052-7898565, 057-4770935.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש