הפאב של מלכה

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2454
יוסי מלכה, איש חיי הלילה, המזוהה ביותר עם 'שיפודי אילת' חוזר עם פאב חדש ומרענן. את אילה, האישה שלצידו לאורך השנים, תמצאו גם כאן, לצידו, בכל ערב בפאב, מפנקת את האורחים ממיטב מעשי ידיה. 'הפאב של יוסי', פאב ביתי באווירה אחרת.

יוסי מלכה, הוא ללא ספק אחד מהאושיות האילתיות המוכרות ביותר. איש של בליינות וחיי לילה, האיש שמסעדתו "שיפודי אילת" הייתה לשם דבר באילת ובארץ כולה. במשך עשורים פקדו בכל יום סלבריטאים את המסעדה. אילתים ואורחים מהארץ כולה, לא החמיצו את ההזדמנות לאכול טוב, לבלות ולהצטלם עם יוסי. בימים אלה פתח מלכה פאב שכונתי- ביתי, פאב המגדיר מחדש את הבליינות, בילוי טוב ורגוע אחרי יום עבודה, להתפנק בשעות הערב המוקדמות ועד חצות- מקום טוב לנקות בו את הראש.

פאב בטעם של פעם


הפאב מעוצב בקווים נקיים, העיצוב הנקי מעיד גם על אופיו של המקום ומהותו. פאב חברתי בו באים לשתות, לקשקש ולנשנש, באווירה שקטה ונעימה. ואם דמיינתם לעצמכם, מקום חשוך ומעושן, תופתעו לגלות שבמקום הותקנו וונטות למניעת עשן יתר, מיזוג חזק להנאת הבאים. ואם דמיינתם לעצמכם פאב שכונתי כמקום חשוך ומעושן, תשכחו מזה. הפאב של יוסי הוא ההיפך הגמור מזה. לא בכדי השקיעו כאן בני הזוג במיזוג וונטות על מנת להימנע מריחות העשן ולאפשר לבאי הפאב הנאה מושלמת. מאחורי הבר עומד יוסי מלכה, בקיא בהלכות וברזי הבר, מקפיד על מזיגת המשקאות לכוסות הייחודיות להן. זה בדיוק המקום לקבל בירה צוננת בכוס קפואה, בדיוק במידה. מיד עם הבירה יגיעו נשנושים, מזטים כיד המלך, הכל מעשי ידיה של איילה, הכל תוצרת בית, נעשה באהבה.
לעת ערב מתחילים להתקבץ חבר'ה על יד הבר, שותים בירה או ויסקי, מזמינים איזשהו קוקטייל מיוחד שהם אוהבים להתפנק עליו, ויוסי יודע לפנק, מכין את המשקה במידות הנכונות, לפי הספר.
"מה יש לאכול?", השאלה נזרקת, כאילו הגעת הביתה, ולא בכדי, אילה מבשלת בכל יום משהו שונה. אין תפריט, המנות המוצעות באותו יום הן לפי המוזה או לפי הזמנה, בקשות הקהל. קציצות מטוגנות תמיד בנמצא, בשר בקר בטחינה (סנייה) מעדן לכשעצמו, סלט טונה עשיר עם צלפים, לימון כבוש מעשה ידי אילה ושאר הפתעות כמו שלא תמצאו בשום מקום, הכל ברוחב לב ובנדיבות אימהית. תוכלו להזמין מראש, ממש כמו בבית כבד אווז, טחול ממולא, ארטישוק ממולא ברוטב חמוץ, כבש מתוק, מעדן של מוח מטוגן- מה שמתחשק לכם.
"כמי שאוהבת לאכול טוב, אני גם אוהבת לבשל, זה הולך ביחד, אני נהנית להכין מטעמים שאני נהנית מהם כמו האורחים, הכל טרי ומבושל באותו יום", אומרת אילה בחיוך חם.
בערבי שישי קבלות השבת מתקיימות כאן עד שעה 18:00. אווירה טובה, בירות, מאזות, קציצות ירק, דגים חריפים ושאר מטעמים, הדרך המסורתית לפתוח את השבת.
החבר'ה מגיעים, דנים בשבוע שהיה, מחליפים חוויות, צוחקים והולכים הביתה לקבל את השבת עם המשפחה, בחיוך גדול.
המרחב בפאב מעניק אפשרות לקיים ערבים סגורים במוצאי שבת, ערבי הווי של חברים, ימי הולדת, אירועים קטנים, אינטימיים ומיוחדים. בשבועות האחרונים התקיימו כאן אפילו מספר ערבי נשים, מפגשי חברות לשיחה וצחוק משחררים, אך האפשרויות בלתי מוגבלות.
גם עבור אילה ויוסי זו חוויה מיוחדת. עכשיו, אחרי שכל הגוזלים גדלו, הם חוזרים ליהנות מהביחד שלהם, מהחברים, מהאווירה, מקסם העשייה המשותפת. הם מבלים, כמו שהם יודעים ואוהבים את חיי הלילה ביחד, בכיף, בזרימה מלכדת, רומנטית, משלימים האחד את השני ונהנים מכל רגע. אז אם עדיין לא ביקרתם, אסור לכם לפספס. (תדמית)

ה'פאב של יוסי מלכה'
מיקום: מרכז בית עברונה (בית מרקחת 'אילת' לשעבר, ליד אילת אברג'יל- עיצוב שיער).
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' מ-18:00 ועד אחרי חצות
ביום ו' עד השעה 18:00,
ערבי שבת נפתח המקום לאירועים
טלפונים להזמנות:
050-7239181, 08-6339646

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש