הנוער לשלטון

מאת: רותם נועם ● 23/5/2024 11:30 ● ערב ערב 2064
ביום שלישי השבוע (21.5) הפכו כ-120 בני נוער למנהליה של העיר אילת ליום אחד ● השנה, נמשכה המסורת של ''חילופי השלטון'' תחת הסלוגן ''עפים רחוק״
הנוער לשלטון

   במהלך היום, שהפך ברבות השנים למסורת, החליפו בני הנוער בעלי תפקידים בעיר החל מראש העירייה, מנהלים בכירים בעירייה ובתאגידיה, צוותי הוראה בבתי הספר, מפקדי משטרה, כיבוי אש, בית חולים, מתנ"סים, אטרקציות, רשות הטבע והגנים, נמל ועוד. במטרה לקיים חיבור בין בני הנוער לבין מקבלי ההחלטות בנושאים מהותיים באמצעות למידה מקרוב.
   את ראש העירייה - אלי לנקרי החליפה יו"ר מועצת נוער עירונית - שילת לנקרי (כשבערבו של היום הזה, אף קיבלה תעודת הצטיינות, בהיותה מצטיינת אגף הנוער לשנת 2024-תשפ״ד).

 

יום בחילופי שלטון במטרה - לחבר בין בני הנוער לבין מקבלי ההחלטות באמצעות למידה מקרוב.


   יום חילופי השלטון נפתח במפגש של כל בני הנוער עם בעלי התפקידים, בחדר הישיבות של העירייה לאחר מכן התלוו בני הנוער לבעלי התפקידים בישיבות, סיורים, תדרוכים ועוד. ראש העירייה ציין לשבח את בני הנוער ואת פעולות ההתנדבות שהם מקיימים לאורך כל השנה ואת תרומתם לקהילה בתוך מסגרות הנוער בהן הם פועלים. 
יו"ר מועצת הנוער העירונית - שילת לנקרי הודתה לראש העירייה על ההזדמנות וביקשה מכלל המשתתפים למצות את היום כמה שיותר.
ברשת המתנ”סים אילת סיכמו: "היה זה יום מוצלח מאוד לבני הנוער".
   בערב, כמדי שנה, נחתם היום בטקס ״אות הפעיל המצטיין" במסגרתו קיבלו 42 בני נוער ממסגרות ותנועות הנוער, אות הצטיינות על פועלם. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש